צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צ׳אנג מאי עם ילדים

    מה לעשות בשביל הכיף בצ'אנג מאי עם הילדים?

    צ'יאנג מאי היא יעד מהנה עם משהו לכל המשפחה, כולל תכונות טבע מרשימות, פארקי שעשועים וגני ילדים, בין אפשרויות אחרות. יעד זה בתאילנד הוא ייחודי במיוחד, כאשר כמעט בכל מיקום ראוי לציון יש משהו מיוחד שלא תרצו לפספס.

    קל ליצור מסלול לכל המשפחה, שכן האזור הוא לא רק ידידותי לילדים, הוא גם נגיש. כדי לעזור לכם להפיק את המרב מהחופשה שלכם, הנה רשימה של הדברים המשפחתיים הטובים ביותר לעשות בצ'אנג מאי.

    1. פארק המים גרנד קניון

    תיהנו מכיף משפחתי ימי

    טוב עבור:

    • משפחות

    פארק המים גרנד קניון הוא פארק שעשועים עם מגלשות ומכשולים מתנפחים, המציע שפע של הרפתקאות לקטנטנים שלכם. הוא שוכן בקניון מלא מים וכולל מסלולי מכשולים מתנפחים, מגלשות ופעילויות מהנות אחרות.

    בהתחשב בכך שהקורס כולו מתנפח, הכל רך ובטוח, גם לילדים צעירים יותר. בנוסף, מצילים נמצאים בתפקיד בכל שעות הפתיחה, כך שתוכלו לאפשר לילדיכם ליהנות בראש שקט. תוכלו למצוא אותו רק כ -10 ק"מ דרומית-מערבית למרכז העיר.

    מיקום: 202 Nam Phrae , מחוז האנג דונג, צ'יאנג מאי 50230, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 10:00-19:00

    טלפון: +66 52 010 565

    2. נונג בואק היה פארק ציבורי

    בקרו בפארק הציבורי היחיד בצ'יאנג מאי

    טוב עבור:

    • משפחות

    הפארק הציבורי נונג בואק האד הוא פארק מקסים בלב העיר שהוא הפארק היחיד בעירייה עם סביבה מרגיעה ושלווה. השם הרשמי של הפארק הזה עדיין מופיע בספרים, אבל רוב המקומיים והמטיילים מכירים אותו כסואן בואק האד, אז קחו זאת בחשבון כשאתם מבקרים.

    לפארק יש הרבה מה להציע עם צל נוח מתחת לעצי נאנפאן יחד עם בריכות ומפלים. דגים בולטים גם בבריכה והיא רדודה מספיק כדי שתוכלו לראות לא מעט מהם. תוכלו למצוא אותו בפינה הדרום מערבית של מרכז העיר ליד הנהר.

    מקום: Arak Rd , טמבון פרה סינג, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    3. גן החיות של צ'יאנג מאי

    גלו את גן החיות הראשון בצפון תאילנד

    טוב עבור:

    • משפחות

    גן החיות של צ'יאנג מאי הוא גן חיות ואקווריום מהנה בעיר בו תוכלו לראות יותר מ -400 מינים שונים של בעלי חיים באזור של 800 דונם. מבחינה טכנית, ישנם 2 אקווריומים גדולים באזור גן החיות המלאים בעיקר בחיים ימיים כמו דגים טורפים וחסרי חוליות.

    בין החיות כאן, אתה יכול לראות את פינגווין הומבולדט, היפופוטם, גאור, דוקס, אורנגאוטן ואפילו את הנמר ההודי. אל תשכחו לבדוק גם את הפנדות הענקיות, מחזה נדיר מחוץ לסין. אתה יכול לראות את כל זה בעצמך מצפון מערב למרכז העיר ליד המאגר.

    מיקום: 100 Huay Kaew Rd , טמבון סו ת'פ, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:00-5:00

    טלפון: +66 53 221 179

    4. מאגר הואי טונג טאו

    מצא כיף על המים

    טוב עבור:

    • משפחות

    מאגר הוי טונג טאו הוא גוף מים מהנה עם הרבה אטרקציות יחד עם נופים מדהימים שהמשפחה שלך לא תרצה לפספס. כאשר אתה מבקר, אתה יכול ליהנות קצת דיג מהחוף, לקחת סירה החוצה לזווית אחרת ולטבול באזורי שחייה שונים.

    תוכלו למצוא גם כמה פעילויות חוצות מזרימות אדרנלין, כולל רכיבה על טרקטורונים, צניחה חופשית ופיינטבול. גם לא תצטרכו ללכת רחוק כדי לאכול, מכיוון שיש הרבה מסעדות סביב המאגר. הוא ממוקם כמה קילומטרים צפונית למרכז העיר.

    מיקום: 283 Chiang Mai 50180, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:00-18:00

    טלפון: +66 53 121 119

    5. נאמטוק בואה טונג (מפלים דביקים)

    לטפס על מפל מים

    טוב עבור:

    • משפחות
    • מוזר

    נאמטוק בואה טונג (Namtok Bua Tong – מפלים דביקים) מאפשר לכם ולמשפחתכם ליהנות מחוויה ייחודית בה תוכלו לטפס בבטחה במעלה הסלעים שבין המים. מפלים בדרך כלל הופכים משטחים לחלקלקים למדי, אבל זה לא המקרה כאן, ומכאן השם.

    המינרלים במים ובסלעים כאן יצרו משטח קל לאחיזה, כמעט כמו ספוג מוקשה. המשטח המחוספס שלהם יכול להיות קשוח ברגליים יחפות אם אינכם רגילים לצאת החוצה ללא נעליים, אך הנעלה מתאימה מספיקה כדי להפוך את המפל לסביר כמעט לכל אחד. בדוק את זה כמה קילומטרים מצפון לעיר.

    מקום: Mae Ho Phra , מחוז מיי טייאנג, צ'יאנג מאי 50150, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:00-17:00

    טלפון: +66 93 139 3556

    6. הפארק הלאומי דוי אינתנון

    יציאה דרך גן לאומי

    טוב עבור:

    • משפחות
    • הרפתקה

    הפארק הלאומי דוי אינתנון הוא אזור טבע ציורי ומוגן בו תמצאו חיות בר, שבילים וכמה נקודות תצפית מדהימות באמת. הפארק משתרע על שטח כולל של 482 קמ"ר והוא חלק מרכס הרי ההימלאיה הגדול יותר. הפסגה הגבוהה ביותר כאן משתרעת על פני 2,565 מטרים.

    כאשר אתה ומשפחתך מבקרים, תוכלו למצוא מגוון רחב של מסלולים ליהנות כולל כמה עם רמות קושי קלות מושלמת עבור הקטנטנים. מספר נקודות תצפית בפארק פונות גם מזרחה או מערבה, כך שהזריחות והשקיעות מדהימות באופן חיובי. הוא ממוקם כ -58 ק"מ דרומית-מערבית למרכז העיר.

    מיקום: 119 Ban Luang , מחוז צ'ום תונג, צ'יאנג מאי 50270, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 5:00-6:00

    טלפון: +66 53 286 729

    7. אמנות בגן עדן צ'אנג מאי

    צפו במוזיאון אינטראקטיבי לאמנות בתלת-ממד

    טוב עבור:

    • משפחות

    Art in Paradise Chiang Mai הוא מוזיאון לאמנות תלת-ממדית המושלם לילדים ולמבוגרים כאחד, עם מגוון רחב של תערוכות אינטראקטיביות שניתן לחקור. במוזיאון זה תוכלו למצוא עבודות על הקירות והרצפות המכוסים באפקטים תלת ממדיים לחוויה סוחפת יותר.

    אל תשכחו להתרשם מתערוכת השטיח המעופף, המאפשרת לכם ולמשפחתכם לצלם על שטיח מעופף מדומה במגוון סביבות שונות כמו מצרים העתיקה ותעלות ונציה. ראו זאת בעצמכם בצד המזרחי של העיר, מול וואט קט.

    מיקום: 58/8 Mueang Chiang Mai District, צ'יאנג מאי 50000, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-7:00

    טלפון: +66 52 009 595

    8

    באי הסחלבים – חוות הפרפרים

    גלו את הטבע האקזוטי

    טוב עבור:

    • משפחות

    חוות הסחלבים-פרפרים באי מציעה צמחים ופרפרים אקזוטיים במתחם מדהים, היוצר חוויה סוחפת באמת. ניתן למצוא כאן אלפי סחלבים עם שלל צבעים שונים בנוסף למספר צמחים אחרים שאינם ילידי תאילנד.

    הפרפרים הם בין ההיבטים המפתים ביותר של אטרקציה זו. מאות מהם מרפרפים כאן, וכשהם כולם בחוץ בבת אחת, זו באמת חוויה קסומה. בנוסף, צמחייה תוססת ומפל קטן הופכים את הנוף לציורי באופן חיובי. הוא ממוקם כמה קילומטרים צפונית למרכז העיר.

    מקום: מאה ראם, מחוז מאי רים, צ'יאנג מאי 50180, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 7:30-17:00

    טלפון: +66 81 992 7440

    9.X-סנטר צ'אנג מאי

    נצלו את האומץ הפנימי שלכם

    טוב עבור:

    • משפחות
    • הרפתקה

    X-Centre Chiang Mai הוא מתחם ספורט אתגרי חיצוני שאתה ומשפחתך תרצו לבקר בו אם אתם מחפשים ריגושים מלאי אדרנלין. במתחם זה, תוכלו למצוא מגוון פעילויות שונות כולל קפיצות בנג'י, קרוס קאנטרי, פיינטבול וקארטינג.

    רבות מהפעילויות מתאימות לקטינים, אך ישנן מגבלות גובה וגיל ברוב הפעילויות. קפיצת בנג'י היא הפעילות הפופולרית ביותר, המאפשרת למשתתפים לקפוץ מפלטפורמה בגובה 50 מטר. בינתיים, השטח מאפשר לך לרכוב על עגלות, טרקטורונים ואופנועים. אתה יכול לנסות את זה כשעה צפונית למרכז העיר.

    מיקום: 816 Chiang Mai 50180, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-6:00

    טלפון: +66 53 297 700

    10. סנטרל פסטיבל צ'יאנגמאי

    צאו לקניות

    טוב עבור:

    • קונים
    • אוכל
    • משפחות

    סנטרל פסטיבל צ'יאנגמאי הוא מתחם הקניות הראשי בעיר עם מספיק מגוון לילדים ומבוגרים כאחד כדי למצוא משהו שהם יאהבו. המרכז מאופיין בעיצוב אדריכלי עתידני בשילוב עם מאפיינים מודרניסטיים מנוסים שבטח ראיתם בעבר.

    בפנים, תמצאו כמה קטגוריות של פריטים שאפשר ליהנות מהם, אם כי היא נוטה להתמקד באופנה ובהלבשה. בפנים יש מסעדות, לצד מתחם תיאטרון ענק הכולל סרטי IMAX ו-4D. הוא ממוקם ליד סן סאי פארק ויל בצד המזרחי של העיר.

    מקום: Fa Ham , מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50000, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד חמישי משעה 11:00 עד 21:00, בימי שישי משעה 11:00 עד 22:00, בימי שבת משעה 10:00 עד 22:00, ובימי ראשון משעה 10:00 עד 21:00.

    טלפון: +66 53 998 999