צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    כיצד להגיע ל-נמל התעופה הבינלאומי צ'יאנג מיי

    בדף זה תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם כיצד להגיע אל שדה התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי וממנו באמצעות טוק טוק, מונית ומכוניות אדומות או songthaew.

    אל ומאזור מרכז העיר (המכונה "העיר העתיקה") לוקח רק 10 דקות להגיע לשדה התעופה, שנמצא כ -3-4 ק"מ דרומית-מערבית לחפיר העיר.

    כמדינה של חמלה, תאילנד מציגה את ליבת התרבות והתשתיות האסיאתית שמושכת אליה אלפי תיירים מדי שנה. אין הרבה נמלי תעופה בצ'יאנג מאי, למעשה, יש רק אחד, נמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי המשרת את צפון תאילנד שבו יש גם כמה מהמקומות העשירים ביותר מבחינה תרבותית כמו צ'יאנג מאי, פאי, צ'יאנג דאו, צ'יאנג מאי אנג ראי, מה הונג בן, לאמפאנג ודוי אינתנון אם להזכיר כמה. הקוד שלה הוא CNX והיא ממוקמת בצ'יאנג מאי, בירת מחוז צ'יאנג מאי בתאילנד.

    מידע על שדות תעופה בצ'יאנג מאי

    הוא מטפל ביותר מ -10 נוסעים לאק מדי שנה. אוטובוסים ורכבות לילה מקשרים בדרך כלל את נמל התעופה לערים מרכזיות, כאשר מרכז העיר נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד במונית משם. זהו נמל התעופה הרביעי העמוס ביותר בעולם. נמל תעופה זה פעל לראשונה בשנת 1921 תחת השם נמל התעופה סוטפ. נמל תעופה זה נמצא בבעלות חיל האוויר המלכותי התאילנדי ומשמש כבסיס פעולה מרכזי של בנגקוק איירווייז, נוק איירווייז, תאי אייראסיה וחוכמה איירווייז.

    הטרמינלים בנמל התעופה של צ'יאנג מאי

    בנמל התעופה של צ'יאנג מאי יש את הטרמינלים לטיסות פנים ובינלאומיות באותו בניין, והטרמינל לטיסות פנים נמצא מצפון לטרמינל הבינלאומי. ישנם אנשי שירות המוצבים במסופים כדי לעזור לך.

    שירותים

    • מספר כספומטים
    • דלפקי שירות לקוחות
    • דלפקי הצ'ק-אין נמצאים בקומת הקרקע ותוכלו לראות אותם ברגע שתצאו מהטרמינל.
    • דוכני המרת מט"ח
    • מתקני השכרת רכב
    • מגוון רחב של חנויות קניות, ספא ואפשרויות לסעודה לבחירה ו-3 מסעדות הפתוחות 24 שעות ביממה×7.
    • אינטרנט אלחוטי חינם למשך שעתיים.
    • קישוריות לעיר באמצעות הסעות למלון, אוטובוסים, מוניות שירות ומוניות.
    • שירותי עזרה ראשונה בקומה השנייה.
    • חדר תפילה בקומה השנייה.
    • חדר למעשנים בקומה השנייה
    • לוקרים זמינים בקומה הראשונה עבור המטען שלכם תמורת 200 באט תאילנדי (6.34 דולר ארה"ב (USD) או 444 רופי הודי (INR)

    כתובת ליצירת קשר : 60 Mahidol Rd , סוטפ, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי, תאילנד
    טלפון : +66 53 922 100

    חברות תעופה פועלות

    נמל התעופה של צ'יאנג מאי מקבל יותר מ-2 מיליון מבקרים בשנה, ומקבל צי של יותר מ-130 טיסות בשבוע מסינגפור, לאוס, מיאנמר, סין, טייוואן ונמלי תעופה אחרים בבנגקוק. הוא משמש כבסיס פעולה מרכזי של בנגקוק איירווייז, נוק איירווייז, תאי אייראסיה ו-Wisdom Airways. בסך הכל, אם להזכיר כמה, נמל התעופה מוגש על ידי חברות התעופה הבאות תאי איירווייז, בנגקוק איירווייז, נוקאייר, Kannithi תעופה, אייר אסיה, אייר צ'יינה, אייר בגאן, אסיה ווינג איירווייז, גולדן מיאנמר איירליינס, שאנדונג איירליינס, צ'יינה איסטרן איירליינס, טרנסאסיה, דרגון אייר, צ'יינה סאות'רן איירליינס, סילק אייר, הונג קונג אקספרס איירליינס, ג'ין אייר, קוריאן איירליינס, לאו איירליינס, ThaiSmile, ספרינג איירליינס, טייגר איירווייז אם להזכיר כמה. אלה כוללים טיסות פנים מבנגקוק-סוברנבומי, קוסמוי, האנוי, קראבי, מה הונג סון, מנדליי, לואנג פרבאנג ופוקט.

    קישוריות

    Chiang Mai Airport receives more than 2 million visitors annually, receiving a fleet of over 130 flights per week from Singapore, Laos, Myanmar, China, Taiwan and other airports in Bangkok. It serves as a hub for Bangkok Airways, Nok Airways, Thai AirAsia and Wisdom Airways. In total, to name a few, the airport is served by the following airlines Thai Airways, Bangkok Airways, Nokair, Kannithi Aviation, Air Asia, Air China, Air Bagan, Asian Wing Airways, Golden Myanmar Airlines, Shandong Airlines, China Eastern Airlines, Transasia, Dragon Air, China Southern Airlines, Silk Air, Hong Kong Express Airlines, Jin Air, Korean Airlines, Lao Airlines, ThaiSmile, Spring Airlines, Tiger Airways to name a few. These include domestic flights from Bangkok-Suvarnabhumi, Koh Samui, Hanoi, Krabi, Mae Hong Son, Mandalay, Luang Prabang and Phuket.

    • צ'יאנג מאי: בסביבה הקרובה שוכנת עיר הבירה היפה עם העושר התרבותי שלה, הפילים והשווקים המקומיים זולים פי מאה מבנגקוק. פחות מחמש דקות משדה התעופה נמצא סנטרל פלאזה, קניון המפורסם במותגים בינלאומיים ובקרב תיירים לקניית מזכרות.
    • פאי : מרחק ארבע שעות נסיעה משדה התעופה, פאי היא מקום הגמילה למטיילים רבים. זהו אזור עשיר באופן טבעי והשלווה שהוא מציע היא מלכוד עבור מטיילים רבים.
    • מה הונג סון: נסיעה של שש שעות משדה התעופה תיקח אתכם לעיר זו המפורסמת בקרב רוכבי אופניים בזכות "לולאת מה הונג סון" שלה – מסלול נופי שלוקח 4-5 ימים להשלים. יש בו גם מקדשים, מפלים, שווקי לילה, מערות ואפשרויות טרקים.
    • דוי אינתנון: עיירה זו מעטרת את הפסגה האדירה של דוי אינתנון (Doi Inthanon), המתנשאת לגובה של 8,415 מטרים, ונמצאת במרחק של טרק שליו משם. דוי אינתנון (Doi Inthanon) היא הפסגה הגבוהה ביותר בתאילנד. בחלקו העליון נמצא מקדש והמצפה הלאומי של תאילנד, טלסקופ אסטרונומי גדול לצפייה בכוכבים.

    מלונות ליד שדה התעופה

    אם הטיסה שלך מתעכבת ואתה רוצה להישאר איפשהו ליד נמל התעופה של צ'יאנג מאי, הנה כמה אפשרויות:

    • לינה בשדה התעופה: מלון זה מורכב משני בניינים, AR 1 המכיל חדרים קטנים וזולים יותר ו- AR 2 עם חדרים גדולים וגדולים יותר. המלון נמצא במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה. הסעות חינם לשדה התעופה זמינות מהתושב מספר פעמים.
    • מלון נובל פלייס: מלון זה נמצא גם כמעט 5 דקות משדה התעופה. אין הסעות זמינות מכאן. עלות: כ-550 באט תאילנדי
    • TL Residence: אחד המלונות הקרובים ביותר לשדה התעופה, נמצא במרחק של 10 דקות הליכה משדה התעופה. אין הסעות זמינות. עלות: כ-550 באט תאילנדי
    • נמל התעופה B2: אחת האפשרויות הזולות ביותר הזמינות, B2 נמצאת במרחק של 5 דקות נסיעה במונית משדה התעופה. עלות: כ-340 באט תאילנדי (THB)

    המקומות האלה כל כך עשירים באופן טבעי ותרבותי שהם מושכים אלפי תיירים מדי שנה. אם אתם רוצים ניקוי רעלים משגרת היומיום שלכם, המקומות האלה הם חובה. נמל התעופה של צ'יאנג מאי משרת את כל המקומות האלה ועוד כמה ערים פחות מוכרות. יש טיסות מכל רחבי העולם שמקשרות את העולם לצ'יאנג מאי ולערים צפוניות אחרות דרך נמל התעופה של צ'יאנג מאי.קטגוריותמידע