צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    הקניונים הטובים ביותר בצ'יאנג מאי

    הקניונים וחנויות הכלבו הפופולריים ביותר בצ'יאנג מאי

    הקניונים הטובים ביותר בצ'יאנג מאי מציעים מבחר מרשים של חנויות לייף סטייל ואופנה יוקרתיות. למרות המגוון הרחב של בוטיקים ייחודיים בעיר וסצנת הקניות הכללית של חנויות קטנות, קניונים אלה בולטים כמקומות שחובה לבקר בהם עבור אלה הזקוקים לטיפול קמעונאי. אתה יכול לצפות למצוא שפע של מותגים גדולים לצד חנויות אוכל נהדרות, כולם בבניינים ממוקמים היטב עם עיצובים מרשימים.

    הקניונים הטובים ביותר בצ'יאנג מאי צנועים למדי בהשוואה לקניונים העצומים של בנגקוק. אל תצפו לראות יותר מדי משטחי החלקה על הקרח או כל אחד מהחידושים האחרים הזמינים בבירה. עם זאת, כמקום לצאת מהגשם או מהחום, ליהנות מקניות יוקרה נוחות ולקבל ביס טעים לאכול, הם יוצאי דופן. בחלקם יש גם מתחמי בידור, עם בתי קולנוע, אולמות משחקים ואולמות באולינג.

    1. נמל התעופה סנטרל פלאזה צ'יאנג מאי

    טוב עבור:

    • קונים

    הקניון הגדול הראשון שנבנה בצ'יאנג מאי עדיין נשאר הפופולרי ביותר הודות למיקומו הנגיש ליד נמל התעופה, במרחק נסיעה קצרה של 5 עד 10 דקות בטוק-טוק מהעיר העתיקה. בפנים תמצאו מקום מפלט ממוזג של חנויות, ממותגי מעצבים (לא כל כך הרבה) ועד שמות רחובות נפוצים.

    בקומה התחתונה יש מתחם אוכל לא רע, שווקים חמודים בסגנון לאנה שמוכרים בהם עבודות־יד ותוצרת מקומית, ומתחם בילויים גדול בחלקו העליון ובו קולנוע ומשחקים.

    מיקום: 2 Mahidol Road, Pa Daet, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50100, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שישי משעה 11:00 עד 21:00, בימים שבת עד ראשון משעה 10:00 עד 21:00

    טלפון: +66 (0)53 999 199

    2. מרכז קניות מאיה לייף סטייל

    טוב עבור:

    • קונים

    אחד הקניונים האחרונים שהגיעו לצ'יאנג מאי הוא מרכז הקניות המרשים Maya Lifestyle, הממוקם על דרך נימן הטרנדית (ובכך הפך לפופולרי מאוד בקרב יאפי מקומיים וסטודנטים באוניברסיטה). הכותרת 'סגנון חיים' מתאימה למדי לקניון הזה; בנוסף לחנויות אופנה בשפע, תוכלו למצוא מגוון מסעדות, בתי קפה, מתחם בילוי עם קולנוע וגג מדהים המתהדר בשפע ברים עם נוף לעיר. בחזית הקניות, שמות גדולים שכדאי לשים לב אליהם בקניון העתידני למדי למראה כוללים את Jaspal, CC-00, אדידס ואוקלי.

    מיקום: 55 Moo 5, Huay Kaew Road, נימנהאמין, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50300, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שישי משעה 11:00 עד 21:00, בימים שבת עד ראשון משעה 10:00 עד 21:00

    טלפון: +66 (0)52 081 555

    3. סנטרל פסטיבל צ'יאנג מאי

    טוב עבור:

    • קונים

    סנטרל פסטיבל צ'יאנג מאי הוא השני מבין הקניונים של קבוצת סנטרל בצ'יאנג מאי ומציע שטח עצום של 250,000 מ"ר על פני 28.3 דונם – מה שהופך אותו לאחד הקניונים הגדולים בעיר. הקניון, המכונה לפעמים פשוט "סנטרל פסט", ממוקם ממש על הכביש המהיר שמסתובב בעיר – נהדר לבעלי מכוניות, לא מתאים לתיירים השוהים בעיר העתיקה, במרחק של כ 15-20 דקות נסיעה (אתה צריך מונית או טוק טוק).

    גם מבחינת אופנה, סנטרל פסטיבל הוא ללא תחרות, עם מותגים בינלאומיים כמו טופשופ / טופמן, מרקס אנד ספנסר, H&amp ושפע של שמות מעצבים בינלאומיים ומקומיים התופסים מקום בחנות הכלבו הפרושה על פני 6 קומות. כמובן, אף קניון מרכזי אינו שלם ללא בית קולנוע ועשרות מסעדות, כלומר תוכלו לבלות כאן יום שלם אם זה הקטע שלכם (או אם יורד גשם בחוץ).

    מקום: Hwy Chiang Mai-Lampang Frontage Rd , פא האם, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50000, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד חמישי בין השעות 11:00-21:30, בימים שישי-ראשון בין השעות 10:00-23:00.

    טלפון: +66 (0)53 999 499

    4. חנות הכלבים של קאד סואן קאו

    טוב עבור:

    • קונים

    חנות הכלבו הישנה Kad Suan Kaew הייתה הקניון הראשון שנבנה אי פעם בצ'אנג מאי, זהו מוסד קניות בעיר, אם כי הוא לא מושך את אותם המונים כמו פעם. הפנים מראה מעט את גילו, אבל הדבר הטוב בקניון הזה הוא שהוא ממוקם במרחק שווה מדרך נימן והקצה הצפון-מערבי של העיר העתיקה – כך מרחק הליכה אם אתם שוהים כאן. חנויות האופנה הבינלאומיות מעט מצומצמות, אבל מתחם האוכל אף פעם לא מאכזב, ובקומה העליונה יש גם באולינג ובירות – טובות לימים גשומים או לשעות אחר הצהריים מחוץ לחום.

    מיקום: 21 Huay Kaew Rd , סו ת'פ, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 11:00-20:00

    טלפון: +66 (0)53 224 999

    5. פרומנאדה ריזורט מול צ'אנג מאי

    טוב עבור:

    • קונים

    Promenada Resort Mall Chiang Mai הוא מרחב קניות שמרגיש כאילו אתם בחופשה, או הולכים בפארק עם שפע של צמחייה, עצים ובריכות כדי לעזור לקניון להשתלב בנוף הטבעי. אמנם אנחנו לא בטוחים עד כמה הקניון הזה באמת 'טבעי', אבל יש המון חנויות ומסעדות טובות לחפש אותן, כמו גם קולנוע גדול, מסלולי באולינג ומשטח החלקה על הקרח. מצאו את קניון אתר הנופש פרומנאד (Promenade Resort Mall) על כביש צ'יאנג מאי-סנקמפאנג (Chiang Mai-Senkampang), ממש ליד הכביש המהיר המהיר.

    מיקום: 192-193 Somphot Chiang Mai 700 Pi Rd , מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50000, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שישי משעה 11:00 עד 21:00, בימים שבת עד ראשון משעה 10:00 עד 21:00