צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    באיזה אזור להתארח בצ'אנג מאי

    האם אתה תוהה היכן ללון בצ'אנג מאי? לכל אזור בצ'אנג מאי יש תחושה ואווירה ייחודית משלו, היתרונות והחסרונות שלו. קראו את המדריך הזה כדי להגיע למקומות הלינה הטובים ביותר בצ'יאנג מאי ולגלות את היתרונות והחסרונות שלהם.

    צ'יאנג מאי היא אחת הערים הפופולריות ביותר בתאילנד וקל לראות מדוע. תכשיט הררי זה של ארץ החיוכים כולל מטבח מדהים, מקדשים מדהימים וכמה מהארכיטקטורה עוצרת הנשימה ביותר של לאנה בממלכה כולה. בטיול הבא שלכם לתאילנד, זכרו לחסוך קצת זמן כדי לעלות צפונה ולבקר בעיר היפה הזו.

    למרות שהיא הופכת יותר ויותר על הרדאר עבור תיירים, צ'יאנג מאי עדיין לא פופולרית כמו בנגקוק או חלק מהאיים. התוצאה היא עיר תוססת שיש בה את כל השירותים שאתה רוצה, ללא המוני תיירים שעומדים בדרכך. כדאי שתבדקו כמה מהאזורים הכי טובים ללינה בצ'יאנג מאי.

    איפה להתארח בצ'יאנג מאי: האזורים הטובים ביותר לשהייה בצ'יאנג מאי

    בצ'יאנג מאי יש משהו כמעט לכל אחד; ממטיילים יוקרתיים ועד תרמילאים עייפים שרוצים לחקור את הצפון. המקומות הטובים ביותר להתארח בצ'יאנג מאי הם אלה שנמצאים קצת מחוץ למסלול, אבל עדיין פופולריים מספיק כדי להבטיח לכם זמן מדהים בעיר המרהיבה הזו של הצפון.

    1. העיר העתיקה

    yingchu chen QMGGhIkljKo unsplash
    לואיס ליו/סטרסטוק

    כמו ערים תאילנדיות עתיקות רבות, צ'יאנג מאי היא ביתם של אזור עתיק ומרתק שבו אתה באמת יכול לקחת צעד אחורה בזמן ולחוות איך זה היה באימפריה לאנה לפני כל כך הרבה זמן. העיר העתיקה של צ'יאנג מאי היא אחד המקומות הטובים ביותר לשהות בצ'יאנג מאי מכיוון שהיא ספוגה בהיסטוריה.

    אורכו 2.5 ק"מ בלבד, אך אזור עתיק זה מתוארך ל-500 שנה. העיר העתיקה היא מקום שחובבי היסטוריה רוצים להכניס לרשימת המטלות שלהם בצ'אנג מאי!

    אתה לא צריך מכונית או אופנוע כדי לנסוע ברחבי העיר העתיקה של צ'אנג מאי. זה לגמרי walkable, וכיעד תיירותי, די בטוח. זה הופך אותו לאחד האזורים המועדפים להישאר בצ'אנג מאי עבור אלה ללא תחבורה.

    כל מה שאתה יכול לרצות; מסעדות, ברים ושפע של הזדמנויות לקניות נמצאים ממש בקצות אצבעותיכם. לחלופין, תוכלו פשוט לשתות תה קר תאילנדי קר ולשוטט ברחובות העתיקים, ללכת לאיבוד.

    יש שפע של אפשרויות לסעודה בעיר העתיקה, ממסעדות יוקרה ועד דוכני רחוב. אתה יכול גם למצוא הרבה סוגים שונים של לינה. בעיר העתיקה יש הצעות יוקרה, מלונות בוטיק ואכסניות לתרמילאים.


    2. שער תה פה

    Tha Phae Gate
    צילום tdee cm/שאטרסטוק

    שער Tha Phae לוקח את העיר העתיקה לרמה חדשה לגמרי. שער זה הוא שריד עומד מימי קדם; המחסום שהגן על צ'אנג מאי הישנה משאר העולם. גם אם תבחר לא להישאר באזור זה, אתה בהחלט צריך לבדוק את זה.

    כשאנשים רבים שואלים את עצמם היכן ללון בצ'יאנג מאי, שער Tha Phae בדרך כלל לא עולה, מה שהופך אותו למיקום נהדר למי שרוצה להימנע מההמונים ולקבל הזדמנות מלאה לטבול בתאילנד האמיתית.

    ישנם מלונות רבים סביב שער Tha Phae, אך כמעט כולם ברמה גבוהה יותר, מה שהופך את המקום הזה לא מתאים לתרמילאים או למטיילים בתקציב נמוך. ובכל זאת, הוא ממוקם במיקום די מרכזי ליד העיר העתיקה וגם בזאר הלילה, כך שאם אכפת לכם לזלוג קצת ובאמת לטבול את עצמכם בהיסטוריה מדהימה, שקלו להניח את הראש ליד שער Tha Phae.


    3. אזור בזאר הלילה

    IMG 4372
    דיוויד מקאלווי/פליקר

    שוק הלילה הוא האטרקציה התיירותית המובילה בצ'יאנג מאי. הבזאר רחב הידיים הזה הוא הרבה יותר משוק הלילה התאילנדי הסטנדרטי שלכם – אם כי הוא גם מרשים מאוד! בזאר הלילה הוא רומן מסיבי המכסה כמה רחובות בעיר והוא מלא בכל דבר וכל מה שאתה יכול אי פעם לרצות.

    אם אתם מחפשים מזכרות טובות להביא הביתה, הקפידו לבקר בבזאר הלילה. אם אתם מחפשים אוכל תאילנדי אייקוני וטעים ביותר בסביבה, לכו ל-Night Bazaar כדי ליהנות מקערה מהבילה של אטריות קארי צפוניות או נקניקיות מסורתיות.

    אתה יכול בקלות לבלות שעות בשיטוט בבזאר, כל כך הרבה אנשים מעדיפים פשוט להישאר שם כמה לילות. למרבה המזל, יש שילוב של אכסניות ומלונות ממש בשולי בזאר הלילה.

    עבור אנשים רבים, הקרבה של מקום האירוח להנאה ההומה ולמוזיקה החיה של בזאר הלילה היא נקודת מכירה אמיתית. אתה לא צריך ללכת רחוק מדי כדי למצוא את המסיבה הטובה ביותר, ואתה תמיד יכול ללכת ישר הביתה לאחר מכן. זו הסיבה שאזור שוק הלילה נחשב לאחד המקומות הטובים ביותר ללינה בצ'יאנג מאי.


    4. ריברסייד

    ריברסייד הוא אחד האזורים המפוארים ביותר ללינה בצ'יאנג מאי והוא מלא בבתי קפה מתוחכמים, מלונות בוטיק וחנויות יקרות יותר בהן תוכלו לקנות פריטים באיכות טובה שתוקירו לכל החיים.

    זהו גם ביתו של שוק הפרחים המקסים והריחני טון למיאי, מקום יפהפה בו תוכלו לרכוש פריחות טריות בכל הצורות והגדלים.

    יש שפע של מכוני ספא ואתרי נופש באזור זה, כך שאם אתם מחפשים מסאג' תאילנדי מסורתי, לא הייתם יכולים לבחור מקום טוב יותר. צ'יאנג מאי מפורסמת בתעשיית היופי שלה, המתמחה במסכות פנים טיפוליות שישאירו את העור שלך מטופל ומשוחזר.

    בחלק זה של צ'אנג מאי אין את אותה אווירת מסיבה כמו בחלק מהאחרים, כך שאם אתם מחפשים לינה זולה ומיקום למסיבה, אולי תרצו לחפש במקום אחר. ריברסייד רגוע, מפואר וקלאסי.


    5. נימנהמין

    אם תשאלו מישהו היכן ללון בצ'אנג מאי, יש סיכוי טוב שהוא יגיד נימאנהאמין. חלק זה של העיר מפורסם בתרבות הנוודים הדיגיטלית שלו והוא מלא בבתי קפה וגלריות אוונגרדיים.

    יש אווירה אמנותית מאוד לחלק הזה של העיר, כך שאם אתם מחפשים חנויות מחוץ לקופסה, אוכל אורגני ומוזיקה אקלקטית, נימנהאמין הוא המקום שבו הוא נמצא. בבנימין יש גם כמה ברים מרהיבים למדי, וסצנת חיי הלילה נעה בין פאבים ביתיים לברים מתוחכמים על הגג.

    הלינה מגוונת גם כן. תוכלו ללון בבנימין תמורת כמה מאות באט ללילה, או להתפנק במלון בוטיק יוקרתי. היופי האמיתי של המקום הזה הוא שיש בו כל מיני אנשים שמתערבבים בו, כך שלעולם לא תהיה בלי משהו לעשות או מישהו לדבר איתו.


    6. מה קט

    וואט קט לא ממש הגיע למפה כנקודה חמה של יעדים בצ'אנג מאי, כך שתוכלו ליהנות מהחלק המגניב הזה של העיר מבלי לדאוג מהמוני התיירים שבדרך כלל מציפים מקומות כמו העיר העתיקה או נימנהאם. זה ממש על הנהר, אז צפו לכמה נופים מדהימים ואפשרויות נהדרות לסעודה של פירות ים.

    חובבי בעלי חיים ירצו לבקר בבית מצעד הפילים שבו הם יכולים ללמוד על שימור פילים ואפילו לצייר מזכרת לקחת הביתה.

    צ'יאנג מאי היא ביתם של שמורות פילים רבות, ולכן אין זה מפתיע שהם נחגגים בתוך העיר עצמה. תוכלו גם לבקר בוואט קט קאראם (Wat Ket Karam), מקדש שמור היטב מהמאה ה־14.

    בוואט קט יש שפע של מלונות בוטיק ואפשרויות יוקרה, אך לא הרבה בסביבה לתרמילאים. אם יש לכם תקציב מוגבל, אולי תרצו להימנע מהאזור הספציפי הזה של צ'יאנג מאי. הקפד לקפוץ על ידי לבקר אותו!