צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    טיולי יום מצ׳אנג מאי

    צ'יאנג מאי היא עיר ענקית עם תחושה כפרית, וזאת בין השאר משום שבעיר אין מערכת מטרו – או אפילו מערכת אוטובוסים מקומית לצורך העניין. עם זאת, קל להתנייד בעיר וברובע בצ'יאנג מאי ברגע שהמבקרים מתרגלים להפשרה (משאיות אדומות עם שתי שורות של מושבים מקורים מאחור) וטוק־טוקים (כלי רכב תלת־גלגליים שמתאימים לשלושה עד ארבעה אנשים, לכל היותר) ולהעסקת נהגים פרטיים.

    • תרי סונג וטוק טוק זמינים בכל כביש ראשי בצ'יאנג מאי. כדי להשיג אחד, פשוט הרם את זרועך כדי לגרום לו לעצור, ציין את מיקומך לנהג וקבע מחיר לפני שאתה קופץ הלאה.
    • שכירת נהג היא הדרך הטובה ביותר עבור תיירים להגיע למקומות מחוץ לצ'אנג מאי. למלונות יש לעתים קרובות נהגים פרטיים משלהם והם יספקו לאורחים שירותים אמינים במחירים נוחים במיוחד. נהגים פרטיים ניתן למצוא גם בנמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי, בטרמינל האוטובוסים 3 של צ'יאנג מאי ליד קניון סטאר אווניו לייף סטייל ולפעמים בתחנת הרכבת של צ'יאנג מאי.
    • תיירים הרפתקנים יכולים להתנייד על אופנועים, אותם ניתן לשכור במספר חנויות ברחבי העיר העתיקה של צ'יאנג מאי.
    • מבקרים בעלי רישיונות נהיגה בינלאומיים (שנוח להם לנהוג בצד שמאל של הכביש) יכולים לשכור מכוניות בשדה התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי, מסוף האוטובוסים 3 של צ'יאנג מאי. (נדרש כרטיס אשראי של מחשב מרכזי.)

    פארק טבע הפילים

    פארק הטבע פילים הוא מקום נהדר לבלות בו יום, ופעילי שימור מושבעים יכולים אפילו להתנדב בשטח לכמה ימים בכל פעם. השמורה השלווה במחוז מה טאנג מאכלסת יותר מ-80 פילים, שחלקם חולצו מהטבע. אחרים נולדו ממש בשמורה, כך שמבקרים זוכים לעתים קרובות לראות פילים קטנים בטבע! למתנדבים ולמבקרים יש גם הזדמנויות להאכיל ולטפל בפילים, כמו גם לצפות בהם משתובבים, משחקים ומתקשרים זה עם זה בסביבה טבעית.

    זמן נסיעה: שעה

    הפארק הלאומי דוי אינתנון

    מעט דרומית-מערבית לצ'יאנג מאי שוכן ההר הגבוה ביותר בתאילנד, דוי אינתנון, האטרקציה הכוכבת בפארק הלאומי דוי אינתנון. ארבעה מסלולי הליכה המובילים במעלה ההר מעניקים למטיילים טרק נמרץ המסתיים בתגמול של נופים מדהימים. דוי אינתנון הוא אחד המקומות המגניבים ביותר לבקר בהם מבחינת מזג האוויר בתאילנד, וכאשר מטיילים מגיעים לראש ההר, הם נתקלים לעתים קרובות בים של עננים. לאורך מסלולי ההליכה ובדרך במעלה ההר, המבקרים יזכו לתצפית ראויה לאינסטה של שדות אורז מדורגים ואדמות חקלאיות כפריות, מפלים, חיות בר וכפרים נידחים שנבנו ממש על צלע ההר. בחלק העליון של דוי אינתנון, המבקרים יכולים לתעד את הטיול המנצח שלהם עם סלפי מול שלט המסמן את הנקודה הגבוהה ביותר בתאילנד.

    זמן נסיעה: שעתיים

    דמי כניסה לפארק הלאומי דוי אינתנון: 300 THB (10 USD) לזרים

    צ'אנג דאו

    העיר הקסומה צ'יאנג דאו, שפירושה המילולי הוא "עיר של כוכבים או עיר של כוכבים", היא קהילה כפרית הממוקמת על פסגת ההר של ההר השלישי בגודלו בתאילנד, דוי צ'יאנג דאו. העיר וההר נמצאים בתוך שמורת חיות הבר צ'יאנג דאו, וטיול יום לאזור מבטיח חוויה תרבותית אותנטית של צפון תאילנד. לא משנה באיזו תקופה בשנה (ולא משנה כמה חם בצ'יאנג מאי), המבקרים צריכים להקפיד לקחת מעיל, מכיוון שהטמפרטורות בצ'יאנג דאו יכולות להיות קרירות יותר בצ'יאנג דאו מאשר בצ'יאנג מאי.

    זמן נסיעה: שעה

    מה לראות ולעשות בצ'יאנג דאו

    • מערת צ'יאנג דאו (וואט תאם צ'יאנג דאו) – מערת צ'יאנג דאו היא דרך בטוחה וקלה למערה, המשתרעת לאורך 12 ק"מ ומשמשת גם כמקדש בודהיסטי. שבילים ומעקות מאפשרים מעבר בטוח, והאורחים יכולים ליהנות מנוף של פסלי בודהה מקושטים ואפילו של בריכת קוי.
    • דוי לואנג צ'יאנג דאו – הפסגה הגבוהה ביותר בצ'יאנג דאו מציעה נופים מרהיבים של האזור, וכמעט תמיד מעונן בים של ערפל.
    • אתרי קמפינג באן סן פה קיה ( Ban San Pha Kia Camping) – חובבי טבע מושבעים שאינם יכולים ליהנות מספיק מהנוף מצ'יאנג דאו יכולים להקים אוהל או בונגלו באוהל או בבונגלו באתר הקמפינג באן סן פה קיה.

    Mae Sa waterfall

    With eight levels of clear flowing water and a small swimming pool at the bottom, Mae Sa Waterfall in Mae Rim District is a perfect place to cool off and get a taste of nature in rural Thailand. Located at the foot of Doi Suthep Mountain, the area is a hot spot for activities beyond the waterfall. Visitors can also tour the Maesa Elephant Camp and enjoy traditional Northern Thai food and culture at the Long Neck Karen Hilltribe Community.

    Travel time: 30 minutes

    מון ג'אם

    משפחות ותרמילאים יאהבו טיול למון ג'אם (Mon Jam) הקסום, תצפית ציורית בצד הצפוני של הר דוי סוטפ (Doi Sutep). האזור כולל נופים מרהיבים של הג'ונגל של הפסגות והעמקים שמסביב, כמו גם את גן הפרויקטים המלכותי נונג הוי (Nong Hoi Royal Project Garden), שתמיד פורח בו משהו צבעוני. במהלך החודשים הקרירים יותר, תיירים יכולים לקטוף תותים תוך שהם משקיפים על צלע ההר משביל גג בגינה. מבקרים רבים אוהבים לעצור לאוכל תאילנדי מסורתי במסעדת Mon Jam. המבקרים יכולים ליהנות מארוחת צהריים מבקתת במבוק ואפילו לבלות את הלילה אם מצב הרוח מכה בהם. מון ג'אם נמצא רק 30 דקות אחרי מפל מה סה, כך שעם תכנון טוב, מטיילים יכולים לראות את Mae Sa Water ואת Mon Jam במהלך חופשה מהירה של יומיים או יותר מצ'יאנג מאי.

    זמן נסיעה : שעה