צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    עמק מה סה

    מהנשגב למגוחך
    פורסם/נערך או עודכן לאחרונה: 24 באוגוסט, 2017

    עוד על צ'אנג מאי

    עמק מה סה (Mae Sa Valley) הציורי שוכן במרחק קצר מצפון לצ'יאנג מאי, והוא מעין מיקרוקוסמוס של תעשיית התיירות של צ'יאנג מאי, המכסה הכל, מהנשגב ועד המגוחך.

    טרוולפיש אומר:

    העמק של מה סה (Mae Sa) – נחל גדול מדי ולא נהר – מוביל מהכביש המהיר פאנג, כביש 107, ברובע מה רים, ומתפתל בצדו הצפוני של דוי סוטפ, הפארק הלאומי דוי פוי. כביש 1096 האטום עובר לאורך העמק עד לפסגה, לפני שהוא יורד לכפר סמונג. בשילוב עם הירידה להאנג דונג, מסלול זה יוצר גם את הרכיבה המוצעת שלנו על אופנוע Samoeng Loop ליום אחד.

    זה רחוק מדי עבור אופניים, ואופנוע הוא האמצעי האידיאלי לחקור, אבל שפע של גסטהאוסים וסוכני נסיעות מציעים חבילות Mae Sa אם אין לכם תחבורה משלכם. צפו לשלם בסביבות 600 עד 800 באט, לא כולל כרטיסי כניסה, אך ראו הוזהרתם שאתם נתונים לחסדיהם לגבי המקומות שהם מחשיבים כראויים לביקור. החל מממלכת הנמרים המצערת ליד צומת מה רים, האטרקציות ממשיכות לסירוגין לאורך העמק התחתון עד לפנייה של מון צ'אם.

    כדי לחתוך את הדרוס נתעלם ממופעי הקופים, מחוות הנחשים והתנינים, ממופעי הקוברה, מכפר קארן "ארוך הצוואר", ממחנה אחד או שניים של מופעי פילים לא משוחזרים ומטווח הירי. אל תדאג, זה עדיין משאיר הרבה … חברי Travelfish בלבד (הטקסט המלא מכיל כ-1,700 מילים).