צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    התניידות בצ'יאנג מאי

    תחבורה בצ'יאנג מאי

    ההתמצאות בצ'אנג מאי היא די קלה מכיוון שאטרקציות רבות נמצאות במרחק הליכה קל מהמלונות העיקריים וזה מהשני. הליכה היא דרך נהדרת להעריך את הקסם העתיק של העיר. אחר צהריים של שיטוט בסמטאות המתפתלות של העיר העתיקה הוא דרך נעימה לאבד את עצמך בחיים התאילנדיים האמיתיים.

    אם אתה לא רוצה ללכת, יש עדיין דרכים רבות להתנייד בצ'אנג מאי. הסונגת'אווים הם האוטובוסים האדומים הפתוחים בכל מקום, המקיפים את החפיר ללא הרף. זוהי שיטה זולה אך איטית להתנייד. אפשרות תחבורה מבריקה ומהירה יותר היא טוק-טוק באוויר הפתוח, או מונית תלת-גלגלית. אלה מקובצים בדרך כלל בשכבות ליד המלונות הגדולים ואזורי התיירות. הם הרבה יותר מהירים מהשירים אבל קצת יותר יקרים.

    מכונית או אופנוע משלכם הם דרך נהדרת לחקור כמה מציוני הדרך והאטרקציות שנמצאים ממש מחוץ לצ'יאנג מאי. אם אתם לוקחים כל סוג של סיור יום או סיור חבילות, אל תדאגו לגבי תחבורה. מלונות וסוכנויות נסיעות רבים מספקים שירות הסעות כלשהו.

    1. השכרת רכב בצ'אנג מאי

    השכרת רכב זמינה בקלות בצ'יאנג מאי. ל-Avis, Budget ו-Hertz יש סניפים בצ'אנג מאי, עם הרבה חברות מקומיות קטנות יותר שמציעות שירותי השכרה במחירים תחרותיים. כלי הרכב העומדים לרשותכם נעים בין קומפקטיות נוסעים קטנות ועד ג'יפים 4X4 ומשאיות המתאימים לטיול באזורים הכפריים המחוספסים.

    כדי לשכור רכב או משאית בצ'אנג מאי, תזדקק לדרכון ורישיון נהיגה בתוקף. חברות מסוימות ידרשו רישיון נהיגה בינלאומי, בעוד שאחרות יקבלו רישיון תקף ממדינת המוצא של השוכר. כל חברות ההשכרה מספקות ביטוח לרכבים שלהן, כולל אחריות צד ג'. עם זאת, הקפד לקרוא בעיון את הסכם ההשכרה שלך, וודא שאתה שומר עותק אצלך בכל עת.

    2. סונגטהאו

    סונגטאווים הם אמצעי הנסיעה הסטנדרטי של רוב תושבי צ'יאנג מאי. כלי רכב זולים וזמינים אלה נהדרים לנסיעה בתוך העיר הראשית. רוב Songtao לנסוע לאורך מסלולים סטנדרטיים אבל הם בדרך כלל יותר משמח לקחת אותך ליעד מסוים.

    סמן את הנהג למטה ושאל לאן הוא נוסע. אם היעד שלך נמצא באותו כיוון, קפוץ פנימה והודע להם מתי אתה רוצה לרדת. תמיד לנהל משא ומתן על המחיר מראש אם אתה רוצה לנסוע ליעד מסוים.

    3. למעלה

    טוק־טוקים הם דרך נפוצה להתנייד בצ'יאנג מאי. כלי רכב צבעוניים אלה בעלי 3 גלגלים הם סמל לא רשמי של תאילנד. אם אתם נוסעים למקום כלשהו מחוץ לעיר המרכזית, או ממהרים, טוק־טוק הוא אופציה טובה יותר מהסונגת'או האיטיים יותר.

    תוכלו למצוא אותם ליד כל המלונות ואזורי התיירות העיקריים, כגון בזאר הלילה ודרך מואנג מון (Mueang Moon Road). הקפד לנהל משא ומתן על מחיר הנסיעה לפני שאתה נכנס.

    4. השכרת אופנועים בצ'יאנג מאי

    השכרת אופנועים היא נהדרת עבור אלה המעדיפים לעקוף את צ'אנג מאי בכוחות עצמם. מספר חברות השכרת אופנועים גדולות זמינות בעיר, כאשר כל עסק באזורי תיירות מציע אופניים או 2 להשכרה. הדגמים הנפוצים ביותר הם 100 או 125 סמ"ק הונדות, שהם אמינים וקלים לנהיגה.

    צ'יאנג מאי היא מקום בטוח למדי לרכוב על אופנוע, במיוחד בהשוואה לחלקים רבים של תאילנד. עם זאת, תאונות עדיין יכולות לקרות. שימו לב שאם אתם נוהגים באופנוע ללא רישיון תאילנדי או בינלאומי, חלק מחברות הנסיעות והביטוח הרפואי יסרבו לשלם, ולכן מומלץ מאוד להצטייד במסמכים הנכונים. אם אתה רוצה לרכוב על משהו קצת יותר משמעותי מאשר קטנוע הונדה, כמה חברות לשכור אופני כביש, אופני סיור ואופני שטח.

    5. אופניים

    אופניים הם דרך זולה ומהנה לראות את המראות של צ'אנג מאי. לעתים קרובות יש טיולי אופניים קבוצתיים שעוברים ליד ציוני דרך מרכזיים. אם אתם מחפשים ריגושים, יש שפע של שבילי הרים מחוספסים המתפתלים מפסגות ההרים הסמוכות. רובם מגיעים בסופו של דבר למאגר הואי תונג טאו (Huay Thung Tao), שם תוכלו ליהנות מטבילה ומארוחת צהריים לאחר נסיעה ארוכה על השביל.

    Bicycles are a cheap and fun way to see the sights of Chiang Mai. There are often group cycling tours that pass by major landmarks. If you're looking for thrills, there are plenty of rugged mountain trails that wind their way from the nearby mountain peaks. Most of them end up at Huay Thung Tao Reservoir, where you can enjoy a dip and some lunch after a long drive on the trail.