צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חישוקי לילה, שווקים וקניונים אופנתיים

    קניות בצ'יאנג מאי הן חוויה מהנה, אפילו למטיילים שלא אוהבים לעשות קניות! בכל אחד מהבזארים והשווקים של העיר, המטיילים מקבלים תחושה של חיים מקומיים, מוצרים מקומיים ואפילו אוכל מקומי. קניוני צ'יאנג מאי מציעים גם כמה חוויות נהדרות של קניות ותרבות. קניונים כמו סנטרל קאד סואן קאו (Central Kad Suan Kaew) כוללים גלריות אמנות מקומיות, חנויות מלאכת יד ומזכרות, שלא לדבר על מתחמי אוכל זולים המתמחים באוכל תאילנדי טעים.

    1. בזאר הלילה של צ'יאנג מאי

    ממוקם באזורים המודרניים יותר של צ'יאנג מאי ובמרחק הליכה קצר מנהר פינג הציורי, שוק הלילה של צ'יאנג מאי הוא שיאו של כל מה שמטיילים מחפשים במהלך טיול בתאילנד. אזור הקניות המרכזי של הבאזאר הוא שוק מקורה וקסום הממוקם בין הכבישים צ'אנגקלאן ופאפא, אך מאות חנויות ודוכנים נשפכים אל שני הרחובות ומציעים לקונים מגוון מסחרר של בגדים, אביזרים, מוצרי אלקטרוניקה, קו סאמטיקה וכל מזכרות אחרות שתיירים עשויים לרצות.

    שעות פעילות: 17:00 עד חצות כל יום

    2. שווקי לילה בסוף השבוע

    אורחים שהתמזל מזלם לבקר בצ'יאנג מאי בסוף שבוע ירצו לתפוס את אחד משווקי "המדרחוב" של העיר. שווקים אלה מתחילים כשהשמש שוקעת ומציעים הכל, החל מעתיקות וסבונים בעבודת יד ועד מסאג'י כפות רגליים ואוכל רחוב!

    • מדרחוב וואה לאי  השוק בשבת מתחיל לפני השקיעה ונמשך עד השעה 22:30 בערך.
    • Tha Pae Sunday Walking Street – חוויית הקנייה הפופולרית ביותר בצ'אנג מאי, מדרחוב יום ראשון בלילה בשער Tha Pae בצד המזרחי של צ'יאנג מאי העתיקה, מתחילה בשעה 16:00 ונמשכת עד חצות. מבקרים שרוצים להימנע מהתקהלויות עצומות צריכים ללכת מוקדם כי כשהשוק הזה מתחיל להתגלגל, אנשים זורמים דרכו כמו נהר!

    3. שוק גזר

    שוק Warorot הוא חנות אחת כי הוא כל כך גדול ויש לו כל כך הרבה חנויות כי המבקרים יכולים לשכור מדריך טיולים לעבור את זה! השוק הוא נקודה חמה עבור המקומיים ובעלי עסקים מקומיים שכן הוא כולל חלקים שלמים של בדים זולים, תוצרת טרייה, מוצרים לבית, פרחים, חייטים ותופרת, קו סאמטיקה וכמובן אוכל רחוב תאילנדי! המבקרים צריכים לאפשר לפחות שעתיים או שלוש כדי לחקור את שוק Warorot. תיירים יכולים להיכנס בעצמם או לחפש מדריך טיולים מקומי. מדריכים אלה לא רק נותנים לאורחים סיור יסודי בשוק ובחנויות ובדוכנים של צ'יינה טאון שמסביב, אלא הם גם מספרים סיפורים על ההיסטוריה של האזור וכיצד השוק משרת את הקהילה.

    שוק ווארורוט ממוקם על הגדה המערבית של נהר פינג, מעט צפונית לבזאר הלילה של צ'יאנג מאי, על דרך צ'יאנג מוי.

    4. מרכז האמנות בו סאנג ומרכז ייצור המטריות

    מרכז מלאכת היד בו סאנג , הידוע באופן מקומי ככפר מלאכת היד סן קמפאנג ואפילו "דרך מלאכת היד" בשל מיקומו לאורך הכביש במזרח מחוז סן קמפאנג, הוא שוק מקסים הכולל כלי חרס בעבודת יד, מוצרי משי תאילנדיים והנייר המפורסם בצבעים עזים. מטריות של צפון תאילנד. תוכלו לשלב סדנאות מעשיות ולבקר במרכז להכנת מטריות (Umbrella Making Center) הסמוך כדי ללמוד את ההיסטוריה של האמנות הייחודית של יצירת מטריות.

    5. קניונים בצ'יאנג מאי

    יש כמה דברים לשבח על קניונים בתאילנד: הם ממוזגים; הם מציעים הכל תחת קורת גג אחת; תמיד יש להם אוכל תאילנדי טוב וזול עד כדי גיחוך. קניוני צ'יאנג מאי אינם שונים, והמבקרים צריכים להקפיד לבקר לפחות באחד ממרכזי הקניות של העיר. כל אחד מהם מציע חוויות ייחודיות במקומות שונים בעיר, ורובם קרובים לאטרקציות אחרות שתרצו לראות בכל מקרה!

    הקניונים הטובים ביותר בצ'אנג מאי

    • סנטרל פסטיבל צ'יאנג מאי – אחד הקניונים החדשים בעיר מציע שש קומות של חנויות ומסעדות בינלאומיות ובקומה העליונה יש קולנוע חדשני ביותר.
    • Central Kad Suan Kaew – הקניון הוותיק ביותר בצ'יאנג מאי ממשיך למשוך לקוחות עם הסחורה המקומית, גלריית האמנות, הסופרמרקט בקומת הקרקע ואחד ממתחמי האוכל הטעימים ביותר בעיר! האורחים יכולים גם לשהות במלון לוטוס פאנג סאנג סואן קאו ( Lotus Pang Suan Kaew ).
    • נמל התעופה סנטרל פלאזה צ'יאנג מאי – במרחק של חמש דקות נסיעה מנמל התעופה, נמל התעופה סנטרלפלאזה צ'יאנג מאי הוא אחד הקניונים הגדולים בעיר, והקונים ימצאו חנויות ענק של Baan & Beyond ו-Power Buy ליד מגרש החניה של הקניון.
    • מרכז הקניות מאיה לייף סטייל – קניון קטן יותר זה הוא עוד רחוב קניות שחובה לראות בצ'אנג מאי בשל מיקומו הנהדר. המבקרים יכולים לשלב מסע קניות במאיה עם טיול במורד דרך נימנהאמין ושוק הלילה של אוניברסיטת צ'יאנג מאי, שני מקומות קניות נוספים שאסור לפספס בצ'אנג מאי!