צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מסעדות מומלצות בצ׳אנג מאי

    איפה אתה יכול למצוא את האוכל המקומי הטוב ביותר בצ'אנג מאי?

    מדריך זה למסעדות המקומיות הטובות ביותר בצ'יאנג מאי כולל את המקומות הראשונים בעיר המפורסמת במקדשים ההיסטוריים שלה ובמטבח הצפון תאילנדי הטעים. הגיאוגרפיה של אזור הררי זה מביאה ייחודיות לאוכל, עם מרכיבים אזוריים שלא גודלו בשום מקום אחר.

    חלק מהמנות הן ספציפיות לצ'יאנג מאי, אבל תמצאו גם טוויסטים צפוניים במנות תאילנדיות נפוצות רבות. ההשפעה הבורמזית מייצרת קארי עשיר וסמיך כמו קאו סוי (מרק אטריות קארי קוקוס) והאנג ליי (קארי בטן חזיר), עם עשבי תיבול ותבלינים המעניקים טעמים ייחודיים למטבח המקומי. Larb moo kua (סלט חזיר קצוץ) מוסיף טוויסט צפוני לסלט הבשר המתובל שנמצא בכל רחבי תאילנד, ואילו סאי אואה הוא נקניק צלוי אזורי. המנות האלה פשוט לא אותו דבר בשום מקום אחר. להלן מקומות נהדרים לחוות את הטעמים האקזוטיים של צ'אנג מאי.

    1. קאו סוי קון יאי

    תיהנו ממצרך צפון תאילנדי

    טוב עבור:

    • אוכל
    • תקציב

    קאו סוי קון יאי היא מסעדה מקומית קטנה על הקיר הצפוני של העיר העתיקה של צ'יאנג מאי. מגישים כאן כמה מהקאו סוי (khao soi – מרק אטריות קארי קוקוס) הטובים ביותר בסביבה. זהו צריף קטן השוכן בין 2 מקדשים ונפתח לכמה שעות במהלך ארוחת הצהריים.

    אתה יכול להזמין קאו סוי עם בשר בקר, עוף או חזיר, וכל אחד מהם טעים. המרק מבושל בנפרד מתערובת חלב הקוקוס, ואתה מקבל מנות קטנות של צ'ילי, ליים ותבלינים אחרים כדי לקבל את זה רק לפי הטעם שלך. הבשר מבושל לאט כל הבוקר, ואתה באמת יכול לדעת מתי הוא נמס בפה שלך. להגיע לשם מוקדם, כמו מנות למכור לעתים קרובות למדי.

    מקום: Sri Poom 8 Alley , טמבון סי פום, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שבת בין השעות 10:00 עד 14:00 (סגור בימי ראשון)

    2.קואי צ'אפ סאם קה סאט

    טייק מקומי על מרק אטריות סיני

    טוב עבור:

    • אוכל
    • תקציב

    Kuay Chap Sam Ka Sat היא מסעדה סינית שמגישה כבר שנים קואי צ'אפ (מרק אטריות) בעיר העתיקה של צ'יאנג מאי. הוא יושב ממש מצפון לאנדרטת המלך ברחוב ג'הוואן, ופתוח מדי יום לארוחות בוקר וצהריים.

    צ'אפ קואי הוא מרק סיני-מלזי המצוי בקהילות הסיניות במלזיה ובסינגפור. הוא כולל אטריות שטוחות בציר סויה כהה, עם נתחים שונים של בשר חזיר. גם כאן יש נגיעה צפונית, עם מרק עשיר יותר, ועוגות אורז במרק במקום להגיש בנפרד. החזיר הפריך הוא מהטובים בצ'אנג מאי, עם נתחים גדולים ונחמדים ולא חתיכות קטנות.

    מיקום: 17/2 Jhaban Rd, מחוז המשנה סי פום, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 7:00-3:00

    טלפון: +66 (0)86 923 6378

    3. מטבח חוות ג'ינג'ר

    הירגעו באווירה מודרנית עם מאכלים מקומיים

    טוב עבור:

    • אוכל
    • משפחות
    • תקציב
    • קבוצה

    ג'ינג'ר פארם קיטשן היא מסעדה צפון תאילנדית ליד וואן ניממן, ברובע נימנהאמין בצ'יאנג מאי. הפנים יפה, מודרני כאחד ומשקף את תחושת "החווה" הצפונית הכפרית.

    המרכיבים המשמשים ב-Ginger Farm Kitchen מגיעים מהגינה הפרטית שלו וכולם אורגניים. התפריט גם הוא נרחב, עם שייק בריאות מרענן, מאכלים מלוחים ומתוקים, לצד קפה מגידול מקומי. נסו את בשר החזיר הפריך להפליא ואת התענוגות המגוונים שלו, כמו גם את המומחיות הצפון תאילנדית, hang lay , שהיא בטן חזיר בבישול איטי בקארי סמיך ומלוח.

    מקום: One Nimman Nimmanahaeminda Road, סוטפ, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    פתוח: בימים שלישי עד ראשון משעה 11:00 עד 21:00, בימי שני משעה 11:00 עד 20:00

    טלפון: +66 (0)52 080 928

    הואן מואן ג'אי

    סעדו באווירה ביתית מסורתית של לאנה

    טוב עבור:

    • אוכל
    • משפחות
    • קבוצה

    Huen Muan Jai היא מסעדה פופולרית הממוקמת צפונית לעיר העתיקה של צ'יאנג מאי, באזור האוניברסיטה ההומה של נימנאמין. המסעדה מגישה בישול אזורי בבניין עץ מסורתי, המגובה בשירי עם צפוניים מסורתיים, ותרגישו כאילו התקבלתם בברכה לבית תאילנדי.

    מסעדת Huen Muan Jai מגישה מטבח לאנה מסורתי, כלומר טעמים עשירים, חמוצים ומלוחים המבושלים ממרכיבים מקומיים, שלא ניתן למצוא במקומות אחרים. סאי אואה, סוג של נקניקייה צפונית, פופולרי, כמו גם מצרכי יסוד צפוניים קאו סוי (khao soi – מרק אטריות קארי קוקוס) והאנג ליי (תבשיל קארי צפון תאילנדי). ג'קפרוט משמש גם ברבות מהמנות שלהם, תחליף צמחוני נהדר לבשר. מעט מתוק וסיבי, שווה לנסות כשאתם בצפון, אפילו לאוכלי בשר.

    מיקום: 24 Ratchaphuek Alley, טמבון צ'אנג פואק, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50300, תאילנד

    פתוח: בימים ה'-ג' בין השעות 11:00-15:00 ובין השעות 17:00-21:00 (סגור בימי רביעי)

    טלפון: +66 (0)98 261 8029

    5. הואן פן

    אוכל צפון תאילנדי מסורתי בעיר העתיקה של צ'אנג מאי

    טוב עבור:

    • אוכל
    • משפחות
    • תקציב
    • קבוצה

    Huen Phen היא מסעדה מקומית ידידותית לארנק בעיר העתיקה של צ'יאנג מאי, המגישה מאכלים צפוניים טעימים. זה על אחד הכבישים הראשיים דרך העיר העתיקה, Ratchamanka כביש, ממש על פינת כביש Jahban.

    התפאורה יפהפייה, בנויה בסגנון לאנה מסורתי, עם קורות עץ טיק ועתיקות קטנות המעטרות את המדפים. יש הרבה בתפריט, כאשר הנקניקייה המותססת הצפונית היא בולטת באמת. מוגש עם מבחר ירקות מקומיים ונאם פריק (רוטב צ'ילי תאילנדי מקומי), זהו אוכל אצבעות נהדר. הם נזהרים לא להרגיז את המטיילים עם התבלין. . . אז אם אתם נהנים מהבעיטה המתובלת, הקפידו לומר זאת.

    מיקום: 112 Phra Sing, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, 50200, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:30-16:00 ובין השעות 17:00-22:00.

    טלפון: +66 (0)53 814 548

    6. קאו סויה נימן

    קאו סוי הגדול ליד אוניברסיטת צ'יאנג מאי

    טוב עבור:

    • אוכל
    • משפחות
    • תקציב
    • קבוצה

    Kao Soy Nimman היא מסעדה מוזרה המתמחה במאכל האהוב על צ'יאנג מאי, קאו סויה (מרק אטריות קארי קוקוס). המלון ממוקם ממש ליד דרך נימאנהמינדה (Nimanhaminda), בסמוך למרכז האמנות של אוניברסיטת צ'יאנג מאי. הפטיו החיצוני משכן אתכם בין עצי דקל ועיטורים בעבודת יד, בעוד שחלל הפנים הממוזג מאפשר לכם לסעוד בנוחות לאורך כל היום.

    הטעמים במרק הקאו סוי מאוזנים בעדינות, ואילו המרקם של אטריות הביצים משתלב בצורה מושלמת עם האטריות הפריכות שמעליהן. מסעדת Khao Sui Niman מציעה גם מבחר רחב של מנות צפון תאילנדיות ובשרים על האש.

    מיקום: 22 Nimmana Haeminda Rd Lane 7, טמבון סו ת'פ, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 11:00-20:00

    טלפון: +66 (0)53 894 881

    7. כמו טאם אודון

    סלט פפאיה פיקנטי לחלוק סביב השולחן

    טוב עבור:

    • אוכל
    • משפחות
    • קבוצה

    סום טאם אודון היא מסעדה בצפון צ'יאנג מאי המתמחה באחת המנות האהובות בתאילנד, סום טאם (סלט פפאיה ירוקה). המסעדה מגישה גרסה מקומית של המנה מהעיר אודון, המציגה לראווה את מגוון המטבח הצפון תאילנדי.

    האוכל נהדר, עם מנות ענקיות המגישות קבוצות. הסכום תם, כפי שניתן לצפות משם המסעדה, הוא חובה לנסות. הוא מתוק ומימי עם מרקם נעים ופריך. לסכום תם יש בעיטה חריפה אמיתית אם יש לכם אותה כמו למקומיים, אז הקפידו לדבר עם הצוות אם אתם רגישים לתבלינים. זה הולך ממש טוב עם אורז יסמין ועוף בגריל.

    מיקום: 3, 2 Soi Tantawan , טמבון צ'אנג פואק, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50300, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-20:00

    טלפון: +66 (0)53 222 865

    8. קין קיצ'ן

    מטבח שאנשי בצ'אנג מאי

    טוב עבור:

    • אוכל
    • משפחות
    • תקציב
    • קבוצה

    מסעדת Qin Kitchen היא מסעדה סינית מדרום לעיר העתיקה של צ'יאנג מאי, המגישה אוכל סיני מסורתי עם טוויסט צפוני. זה פופולרי בקרב המקומיים, להיות גם זול וטעים. זוהי גם אפשרות נהדרת עבור אנשים שרוצים לחקור אזורים שונים של המטבח הצפון תאילנדי.

    המטבח של צ'ין, או שאאנש'י, מגיע מאזור שאאנש'י בסין. נסו את ההמבורגר בסגנון סיני, שהוא בשר בקר, כבש או עז דחוקים בין 2 לחמים שטוחים. בתפריט תוכלו למצוא גם אטריות ותבשילים בעבודת יד.

    מיקום: 35/1-2 See Ping Muang Rd 3, טמבון האי יה, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50100, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:30-20:30

    טלפון: +66 (0)94 625 1118

    9. לאאב באנקר

    מבט צפוני על מצר איסאן

    טוב עבור:

    • אוכל
    • תקציב

    Laab Bunker היא מסעדה הממוקמת מדרום-מזרח לעיר העתיקה של צ'יאנג מאי, מעט מזרחית לנהר פינג. המסעדה פופולרית בקרב המקומיים, ומגישה מאכלים אותנטיים מהמטבח הצפון תאילנדי במחירים נוחים.

    יש כל כך הרבה מנות על ההצעה, זה יכול להיות מאתגר לבחור רק אחד. התפריט נועד לתת לכם טעימה מהמנות המקומיות הטובות ביותר של צ'אנג מאי. תוכלו לנסות לאב (laab – סלט בשר) מאזורים שונים בתאילנד, כמו גם מעדנים מצפון תאילנד, כגון סאי אואה (sai oa – נקניק בגריל) עם מבחר של ירקות מקומיים ומעדנים מקומיים.

    מיקום: 168 Chiang Mai-Lam Phun Rd, טמבון וואט קט, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50000, תאילנד

    פתוח: ימי שלישי עד ראשון משעה 16:00 עד 22:00 (סגור בימי שני)

    טלפון: +66 (0)86 180 8028

    10. אטריות ביף רוטה יאם

    מרק אטריות ומנות מקומיות איכותיות אחרות

    טוב עבור:

    • אוכל
    • תקציב
    • קבוצה

    Rote Yiam Beef Noodle היא מסעדה מקומית פופולרית בצ'אנג מאי. ממוקם מדרום־מזרח לעיר העתיקה, במורד דרך צ'אנגקאלאן (Changkalan Road), זהו מבוא מצוין למטבח הצפון־תאילנדי המסורתי.

    המומחיות שלו היא מרק אטריות הבקר הצפוני. תוכלו לבחור במרק הבקר הרגיל או בקאו סוי (khao soi – מרק אטריות קארי קוקוס) העשיר יותר – שניהם עשירים בטעמם. רוטה יאם ביף נודלס (Rote Yiam Beef Noodle) נמצאת כקילומטר מדרום־מערב לוואט צ'אי מונגקון.

    מיקום: 164, 48 Changklan Rd , טמבון צ'אנג קלאן, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50100, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:00-21:00