צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    אטרקציות לילדים בצ'יאנג מאי

    גן החיות של צ'יאנג מאי

    גן החיות של צ'יאנג מאי היה גן החיות הראשון בצפון תאילנד, והוא ממוקם למרגלות הרי דוי סוטפ. הוא משתרע על פני 200 דונם של אדמה והוא ביתם של יותר מ -400 מינים של בעלי חיים, כולל פילים וטיגריסים.

    גן החיות כולל אטרקציות כמו האזור האפריקאי, עם יען, ג'ירפה וזברה; פארק הציפורים נאקורנפינג, עם למעלה מ-1,500 ציפורים; אקווריום צ'יאנג מאי, עם המנהרה התת ימית שלו המספקת נופים ייחודיים של חיי הים.

    אחת האטרקציות המרכזיות בגן החיות היא מתחם הפנדה עם שתי פנדות בהשאלה מסין. צ'ואנג צ'ואנג ולין חואי הגיעו ב־2003 ושוכנים במתחם גדול שנועד לשקף את האקלים ההררי והקריר של סביבתם הטבעית. הפנדות הן האנרגטיות ביותר בבוקר, ולמרות שהמבקרים משלמים תשלום נוסף עבור תערוכה זו, כדאי לקפוץ לראות את החיות השובבות האלה.

    גן החיות מתפרש על פני שטח גדול וזה יהיה מעייף לילדים להסתובב ברגל. כלי רכב מותרים בגן החיות, אך כדי להקל על תיירים להתנייד, שירות הסעות פועל באופן קבוע ועוצר בכל אטרקציה.

    ספארי לילה בצ'אנג מאי

    ספארי הלילה של צ'יאנג מאי ממוקם קצת פחות מ-15 ק"מ דרומית-מערבית לעיר העתיקה של צ'יאנג מאי. הוא נפתח רשמית בשנת 2006, ומאפשר לאורחים לחוות את הריגוש של להיות בחוץ בין חיות בר בלילה.

    הפארק מחולק לשלושה אזורי בעלי חיים הממוקמים סביב אגם מרכזי: ספארי סוואנה, טורף רול ושביל יגואר. גם ספארי הסוואנה וגם טיילת הטורפים נחקרים בחשמליות ספארי פתוחות ותזכו לראות ג'ירפות, זברות, פילים, צבועים, אריות וטורפים רבים אחרים וטרפם. שביל יגואר הוא שביל הליכה הפתוח גם במהלך היום, ותוכלו לחקור אותו בשעות הפנאי שלכם.

    בחלקים מהפארק תיתקלו בבעלי חיים, כמו צבי בר, המשוטטים בחופשיות. בעוד בעלי חיים אלה אינם מסוכנים, עדיף לא לתקשר איתם. הילדים ייהנו מפעילויות כגון אזור הילדים, המזרקה המוזיקלית ועולם הנמרים. אטרקציה נהדרת לילדים היא גן החיות הדיגיטלי הכולל קיר ורצפה אינטראקטיביים, משחק אקדח לייזר, הולוגרמות ומדרגות פסנתר.

    פארק המים גרנד קניון

    פארק המים הוא היחיד מסוגו בצפון תאילנד והוא ממוקם כ-18 ק"מ דרומית-מערבית לעיר העתיקה של צ'יאנג מאי. הוא נפתח בשנת 2016, במחצבה נטושה שהתמלאה במים בגלל גשמי המונסון. הפארק מפוקח על ידי מצילים מוסמכים.

    ישנן תכונות רבות ליהנות מהן בפארק המים גרנד קניון, אך האטרקציה העיקרית היא מסלול המכשולים הצף והמתנפח. יש לו עיצוב דומה לזה שאתה רואה בתוכנית הטלוויזיה Wipeout ולמרות המון כיף יעייף אותך ואת הילדים שלך החוצה די מהר!

    פעילויות אחרות כוללות טרמפולינה מים, מגלשה ענקית באורך 10 מ' ואזור ייעודי לילדים עם בריכות רדודות ומגלשות קטנות יותר לילדים צעירים יותר. חובבי אדרנלין יכולים לקבל את הבעיטה שלהם מהאומגה, הוויקבורד עם מערכת הכבלים או Aquaskipper.

    לחוויה צוננת יותר, שכרו את אחד הקיאקים ותיהנו מהמחצבה בשעות הפנאי שלכם, או הישענו לאחור והירגעו במגרש האוכל או בבית הקפה. דמי הכניסה כוללים את רוב הפעילויות, אך חלקן במחיר אישי.

    פארק טבע הפילים

    פארק הטבע פילים הוא מרכז הצלה כ -60 ק"מ מצ'אנג מאי. למרות שהוא מאכלס בעיקר פילים, הפארק מסייע גם לכלבים, חתולים, תאו ובעלי חיים שניצלו הזקוקים לאהבה ותשומת לב. הפילים משוטטים בחופשיות ברחבי הפארק, מתקשרים זה עם זה. זה ומשחק בנהר ובורות בוץ מעשה ידי אדם.

    המבקרים במרכז יכולים לבחור את רמת האינטראקציה שהם רוצים לקיים עם בעלי החיים. אולי תרצו לבלות כמה שעות רק בהתבוננות, או שתעדיפו להשתתף באחד הפרויקטים המיוחדים שמתקיימים מחוץ למחנה. כאן תוכלו לטייל עם בעלי החיים, להאכיל ולרחוץ אותם, בהתאם לחבילה שתבחרו.

    ישנן מספר חבילות לבחירה, החל מביקור קצר בפארק ועד חבילות התנדבות של שבעה ימים. רוב החבילות מתמקדות ביום אחד, ולמעט כמה יוצאים מן הכלל, אלה מתאימות לילדים בכל גיל.

    הפארק הציבורי נונג בואק הלד

    פארק פופולרי זה בפינה הדרום-מערבית של העיר העתיקה המוקפת חומה הוא מקום נהדר לשבת בו ולהירגע, ולקלוט את המראות והצלילים של החיים התאילנדיים האותנטיים. במרכז הפארק יש שלוש בריכות גדולות, והשבילים והגשרים שמסביב יוצרים מסלול מקסים להולכי רגל.

    פארק בואק האד מארח את פסטיבל הפרחים של העיר בפברואר מדי שנה. באירוע זה תוכלו לראות תצוגות של מעצבי נוף המציגים עיצובי גנים שונים, דוכנים למכירת צמחים מקומיים, תערוכות של גנים ממדינות שכנות ותחרות על מיטב תצוגות הפרחים והעצים.

    מגרש משחקים לילדים, מגרשי כדורסל ובית קפה הם חלק מהמאפיינים האחרים של המרחב הירוק הטבעי הזה, שהוא היחיד מסוגו בתוך חומות העיר העתיקה. הפארק פופולרי בקרב משפחות, הן מקומיים והן אלה שרק מבקרים באזור מחלקים אחרים של תאילנד או רחוק יותר.

    הגנים הבוטניים של המלכה סיריקיט

    הגנים הבוטניים של המלכה סיריקיט נפתחו בשנת 1992 וממוקמים למרגלות הרי דוי סופ-פוי מצפון לצ'יאנג מאי. יש הרבה מה לראות בגנים וכדאי לאפשר מספיק זמן לקחת כמה שיותר מהאזורים השונים.

    קחו את הזמן לשוטט בגני הפרחים והשרכים, לכו לאורך שדרת הבננה, או היכנסו לאחד משמונת בתי הזכוכית המגוונים. לכל אחד מהם יש נושא שונה, מסחלבים ועד קקטוסים ויערות גשם טרופיים.

    אחת האטרקציות החדשות ביותר של הגנים, ובהחלט גולת הכותרת, היא שביל הדרקון המעופף. זהו שביל חופה מוגבה, בנוי מזכוכית, פיברגלס ופלדה, ונקרא על שם סוג של לטאה מעופפת שנמצאה על הר סוטפ. השביל, שגובהו 20 מטרים ואורכו 400 מטרים, מספק נקודת מבט שונה על הגנים הבוטניים ומציג נופים מרהיבים על פני הג'ונגלים של רובע מיי רים שמסביב.

    הפארק הלאומי דוי סופ-פוי

    הפארק הלאומי דוי סוטפ-פוי, המשתרע על פני יותר מ-260 קמ"ר, שוכן כ-16 קילומטרים צפונית-מערבית לצ'יאנג מאי. האזור הוא מקלט לציפורים וחיות בר אחרות, המשגשגות באקלים המתון ובשילוב של יערות נשירים וירוקי עד.

    שתי הפסגות של דוי סוטפ (Doi Suthep) ודוי פוי (Doi Poi) מתנשאות במלכותיות מהנוף השופע, ומהוות את מוקד הפארק. הם מושכים מטיילים, מטיילים ורוכבי אופני הרים שמגיעים לפארק כדי ליהנות משבילי ההרים הרבים, לספורט או לזמן מה מחיי העיר העמוסים.

    אטרקציות שחובה לראות בפארק הלאומי כוללות את המקדש הבודהיסטי, וואט פרה תאט דוי סוטפ וארמון בהובינג, בית מגורים מלכותי. חקר נוסף יוביל אתכם לכמה כפרים שבטיים שבהם תוכלו לראות את התושבים המקומיים האלה בעבודה ולשחק בסביבתם הטבעית.

    בזאר הלילה של צ'יאנג מאי

    בזאר הלילה הוא אחד השווקים הגדולים בצ'יאנג מאי ואטרקציה תיירותית מרכזית. הוא ממוקם על דרך צ'אנג קלאן, בין שער Tha Phae לעיר העתיקה ונהר פינג.

    סוחרים מתמקמים משעה 18:00 ומוכרים את מרכולתם עד שעות הלילה המאוחרות. השוק משתרע על פני כמה רחובות, עם מאות דוכנים שמוכרים הכל, מבגדים ועד תבלינים וכל מה שביניהם. הוא משתרע על כמה רחובות צדדיים שבהם אתה יכול למצוא אוצרות נוספים, כמו גם לטעום אוכל רחוב טעים.

    רבים מהפריטים משוכפלים בכמה דוכנים, כך שקל לקנות במחירי מציאה. מיקוח הוא חלק גדול מחיי השוק בתאילנד, והמחיר הראשון שאתה מקבל מהסוחר הוא תמיד גבוה יותר ממה שאתה משלם בסופו של דבר.

    גן החיות של חרקי סיאם

    אנטומולוגים מתחילים ייהנו מביקור בגן החיות של חרקי סיאם, הממוקם כ-25 ק"מ צפונית-מערבית לעיר העתיקה של צ'יאנג מאי במחוז My Rim. המתקן הוא גם מוזיאון חרקים וגם חוות רבייה. כאן תוכלו להכיר מקרוב ובאופן אישי מגוון חרקים, מתים וחיים

    אזור תגלית מציג חרקים אקזוטיים המוצגים בקופסאות זכוכית. כל מקרה מתויג בקפידה עם מידע היסטורי על אותה משפחת חרקים. התצוגות מתוארכות ל-30 שנה, וכוללות פרפרים, שפיריות, חיפושיות ועכבישים.

    בגן הפרפרים לומדים את מחזור החיים של הפרפרים, מה הם אוכלים וכיצד הם תורמים למערכת האקולוגית של החרקים, בעוד שבחלקים אחרים של גן החיות תוכלו לחרוק שיניים כשאתם מחזיקים את אחת הטרנטולות או זוחלים מצמררים אחרים.

    מחנה הפילים מייסה

    מחנה הפילים Maesa מקדם סביבה טבעית לפילים שהוא מאכלס, שם הם חופשיים מרשתות ואין מתקנים או מופעים תיירותיים. המחנה פועל מאז 1976, אם כי במקור הוא התחיל כאטרקציה תיירותית עם רכיבה על פילים ומופעים.

    כיום מאכלסת מסה למעלה מ-70 פילים, בגילאים שונים ובשלבי בריאות שונים. פילים קשישים ועניים חיים בחלק של הפארק שנקרא דה צ'אנג, וכאן הם מבלים את ימיהם בשיטוט חופשי, רחצה או סתם מנוחה.

    סיורים של יום שלם וחצי יום מתאימים לילדים. המבקרים יכולים להכין אוכל ולהאכיל את הפילים, וללכת לרחוץ איתם בנחל או באמבט הבוץ.

    ארמון בהובינג

    ידוע גם בשם ארמון החורף, זהו בית המלוכה לביקורים משפחתיים עונתיים בצפון המדינה. הארמון פתוח לציבור למעט כאשר משפחת המלוכה מתגוררת.

    הארמון נמצא על כלונסאות ומורכב משתי קומות. קומת הקרקע מיועדת לפמליה המלכותית ואילו הקומה הראשונה היא בית המלוכה. בית ההארחה המלכותי הסמוך למקום האירוח מאכלס מבקרים מלכותיים ועוזרים בכירים בארמון, כמו גם את אלה המוזמנים להשתתף בנשפים מלכותיים.

    שטחי הארמון מטופחים, והמבקרים במקום האירוח יכולים לצפות בביתן הטיק, בגן השרך, במאגר המים עם המזרקה המוזיקלית שלו ובגן הוורדים היפהפה.

    מעוף הגיבון

    מעוף הגיבון הוקמה לראשונה בשנת 2007 והפכה לאומגה הגדולה ביותר באסיה. זהו שילוב של אומגות וגשרי חבלים שלוקחים אתכם לסיור ביער הגשם התאילנדי האקזוטי. כמו כן תילקחו לסיור לימודי ביער הגשם בו תלמדו הכל על החי והצומח השונים המצויים באזור זה. שימו לב לגיבונים הלבנים המזדמנים לאורך המסלול.

    החוויה היא כשבע שעות נסיעה, וכוללת נסיעה של שעתיים-שלוש. ילדים מתקבלים בברכה, ולמרות שאין מגבלת גיל, עליכם להיות בגובה של מטר אחד לפחות כדי להשתתף.

    אתה מקבל תדריך בטיחות מלא וציוד בטיחות לפני היציאה לדרך. לאחר ארוחת הצהריים, תוכלו לבחור לטייל למפל מאי קאמפונג, או שתוכלו לקחת את הזמן להירגע ולהרהר בחוויה שלכם, לפני שתחזרו לצ'יאנג מאי.

    מוזיאון גילוי אנשי היילנד

    מוזיאון גילוי אנשי היילנד נקרא בעבר מוזיאון השבטים ומציג את ההיסטוריה והתרבות הילידית של תשעת שבטי ההרים בצפון תאילנד, כולל המונג, מיאן ואקה. המבקרים יכולים לצפות בסרטון קצר עם ההגעה לפני שהם משוטטים במוזיאון בשעות הפנאי שלהם וגולשים בפריטים אותנטיים בעבודת יד בחנות המתנות.

    המוזיאון משתרע על פני שלוש קומות. הראשון מכסה את החיים, ההיסטוריה, התרבות והמסורות של שבטי ההרים; הקומה השנייה מתרכזת בלבוש מסורתי ובנערות הרים, ואילו בקומה השלישית יש תצוגות וחומר חינוכי על חובות מלכותיות ויחסים עם שבטי הגבעות.

    הכניסה למוזיאון היא בחינם והמוזיאון מספק את התפאורה המושלמת ללמוד על שבטי ההרים השונים מהאזור.

    מפל הואי קאו

    מפל הואי קאו הוא מפל טבעי, בגובה של כ -10 מ 'וממוקם ממש מחוץ לצ'יאנג מאי קרוב לגן החיות של צ'יאנג מאי. המים זורמים לאורך כל השנה מגבוה בהרי דוי סוטאפ, דרך הגבעות אל המפל. מהמפל הוא ממשיך במסעו לכפר הוי קיו ומשם לתעלות ההשקיה שמסביב.

    מפלס המפל הוא הנמוך ביותר בסוף העונה היבשה, רגע לפני תחילת עונת הגשמים בסביבות אפריל. הצמחייה העבותה סביב המפל מושכת אליה פיקניקים ומשפחות עם ילדים קטנים שיכולים לשחק בבריכות הסלע הקטנות. מבקרים אנרגטיים יותר יכולים ליהנות משביל ההליכה מהמפל אל נקודת התצפית וואנג בואה באן (Wang Bua Ban).

    מרכז התרבות והאמנויות של העיר צ'יאנג מאי

    האולם המחוזי הישן של צ'יאנג מאי, קרוב לאנדרטת שלושת המלכים, הוא מיקומו של מרכז התרבות והאמנות של צ'יאנג מאי. מרכז זה משלב תערוכות, דיורמות, חפצים ותצוגות אורקוליות כדי להמחיש את ההיסטוריה העשירה של צ'יאנג מאי לקראת התקופה המודרנית.

    התצוגות מחולקות בין 15 חדרים, שכל אחד מהם מתאר תקופה או נושא אחר. רוב התערוכות הן קבועות, וכוללות נושאים כמו החיים לאורך נהר הפינג, בודהיזם וחיי העיר. במרכז יש גם העתק בקנה מידה קטן של כפר עץ מסורתי שנבנה בסגנון לאנה.

    מוזיאון לאנה לחיי אנשים

    מוזיאון הפולקלור של לאנה ממוקם ליד מרכז התרבות והאמנות של צ'יאנג מאי בעיר העתיקה, בבניין בסגנון קולוניאלי ששימש בעבר כבית המשפט המחוזי. המוזיאון מספר את סיפור החיים בממלכת לאנה בימים ההם, באמצעות סדרה של תצוגות וסצנות המתארות כיצד חיה הלאנה.

    במוזיאון יש מעט חפצים, אך המבקרים מקבלים תובנה על אורח החיים, המסורות והעיסוקים של הכפרים בממלכת לאנה.

    המרכז ההיסטורי של צ'אנג מאי

    המרכז ההיסטורי של צ'יאנג מאי שוכן בבניין בסגנון לאנה, במרחק זריקת אבן ממוזיאון הפולקלור של לאנה ומהתרבות והאמנות והתרבות של צ'יאנג מאי בעיר העתיקה של צ'יאנג מאי. המוזיאון מספק טיול בהיסטוריה העשירה של החיים המסורתיים באזור, עם תצוגות אינטראקטיביות ודגמים והסברים בשפות שונות.

    המבקרים לומדים על המעבר של צ'יאנג מאי משושלת מנגראי, דרך השלטון הבורמזי, ועד לשחרורה והפיכתה למחוז.

    במרתף, המבקרים יכולים לראות חורבות של מה שהם האמינו להיות קירות של מקדש עתיק. אלה נחשפו עם תחילת בניית המוזיאון. אלה השתמרו ונכללו בתצוגות ההיסטוריות של המרכז. השטחים סביב המוזיאון מתוחזקים להפליא וכוללים מקדש תאילנדי מסורתי.

    בו סאנג אמברלה וילג'

    פופולרי בקרב תיירים מכל רחבי העולם, כפר המטריה בו סאנג ממוקם כ -18 ק"מ מזרחית לעיר העתיקה. קשה לפספס את המטריות הצבעוניות, והכפר הזה הוא אתר חובה למבקרים באזור.

    המטריות מיוצרות בעבודת יד על ידי בעלי מלאכה ונשים מיומנים. סיור במפעל הוא ללא ספק גולת הכותרת של בו סאנג ויש לך הזדמנות לעקוב אחר כל שלב בתהליך ייצור המטריה, ולראות כיצד הם מעוצבים מהחלק הקטן ביותר ועד למוצר המוגמר הסופי.

    ילדים ומבוגרים כאחד יאהבו את התצוגות הצבעוניות בחנויות ובדוכנים. ישנן הזדמנויות רבות לרכוש מטריה לבחירתכם, או אחד מהפריטים האחרים שעוצבו בקפידה על ידי המקומיים.

    כפר שבטי המונג

    רק כמה קילומטרים מוואט פרה תאט דוי סוטפ בפארק הלאומי דוי סוטפ-פוי הוא כפר שבטי של שבט גבעות המונג. אמנם ישנם כפרים רבים של שבטי גבעות המונג ברחבי תאילנד, אך זה כנראה הקרוב ביותר לעיירה, מה שמקל על תיירים לבקר וללמוד על אורח חייהם.

    במקור מדרום סין, בני המונג היגרו ללאוס ולווייטנאם לקראת סוף המאה ה-18, ורבים מהם המשיכו לצפון תאילנד, שם הקימו כפרים כפריים קטנים. אחד הכפרים האלה נמצא בהרי דוי סוטפ, שם גידלו שדות של פרגי אופיום. שדות פרג לא רשמיים אלה פותחו לחוות חקלאיות מובנות יותר עם גידולים כמו כרוב ותפוחי אדמה.

    מוזיאון קטן בכפר מספק הצצה לשבטי ההרים השונים, למנהגיהם ולאורח חייהם. בני המונג מפורסמים ברקמה הבהירה והמורכבת שלהם, ויש דוכני מזכרות רבים שבהם תיירים יכולים לרכוש בדים ותכשיטים רקומים, ובכך לעזור לתמוך בפרנסתו של השבט השקט הזה.

    המוזיאון הלאומי של צ'יאנג מאי

    המוזיאון הלאומי של צ'יאנג מאי, בצפון־מערב העיר, הוא המוזיאון המרכזי בצפון תאילנד ומשתרע על פני שתי קומות. האדריכלות מסורתית מאוד, עם גג מדורג המעיד על סגנון לנה של ימים עברו.

    כאן תמצאו שש תערוכות המתארות את ההיסטוריה של העיר צ'יאנג מאי וממלכת לאנה, ששלטה בצפון תאילנד עד שהתמזגה עם סיאם בשנת 1775.

    התערוכות לוקחות אתכם למסע בהיסטוריה של אזור צ'אנג מאי, מסוף המאה ה -13 ועד העידן המודרני. הם מכסים את האקולוגיה והגיאוגרפיה של האזור, התיישבות פרהיסטורית, מסחר וכלכלה, חקלאות ואמנות.

    מוזיאון הבית המסורתי של לאנה

    אם אתם רוצים הצצה אמיתית לחיים בתקופת לאנה, ביקור במוזיאון הבית המסורתי של לאנה הוא חובה. ישנם שנים עשר בתים במוזיאון החיצוני הזה, שכל אחד מהם נותן לך הצצה לאופן שבו אנשים חיו באותם ימים. התצוגות כוללות בית במבוק מסורתי, בית לתושבי העיר ובית בצפון תאילנד.

    הבית המשוכלל ביותר במוזיאון הוא בית מגורים בסגנון קולוניאלי שנבנה בשנת 1932 והיה שייך לסוחר מעץ טיק. הוא עומד במיקומו המקורי, בעוד הבתים האחרים הועברו לאתר המוזיאון ונבנו מחדש. מידע על כל מאפיין מוצג בעת הזנתו.

    כפר נסתר

    הכפר הנסתר הוא פארק דינוזאורים כ -10 ק"מ צפונית לעיר העתיקה. זה מקום מהנה לילדים, אבל גם מבוגרים נהנים מהתצוגות והנוף. בפארק שני אזורים עיקריים. באזור הפסלים יש מגוון של פסלי בעלי חיים גדולים, כמו גם כמה חרקים וצמחים גדולים מהחיים. באזור הדינוזאורים תיתקלו בטי-רקס, טריצרטופס, עופות דורסים וכל יצור פרהיסטורי אחר שתוכלו לחשוב עליו.

    בכפר הנסתר יש גם כמה בעלי חיים, ותוכלו ליהנות מפינת הליטוף, מחוות הארנבים והציפורים, או לצאת לרכיבה על סוסים. מגרש משחקים, רכבת ומסעדה משלימים את האטרקציות בכפר הנסתר, והופכים את הביקור כאן ליום מוצלח.

    בית מצעד הפילים

    בית מצעד הפילים הוא יוזמה חברתית שהוקמה בשנת 2006 על ידי צוות אב ובנו כדי להגן על פילים אסיאתיים מפני פגיעה ואיומים על סביבתם הטבעית. בקיצור, זוהי התערוכה הגדולה ביותר של פסלי פילים מעוטרים. מה שמייחד אותו הוא שכל פסל נוצר על ידי ידוען או אמן.

    בנוסף לתצוגה הנפלאה של פילים צבעוניים, בית מצעד הפילים מפעיל סדנאות בהן תוכלו לצייר מזכרת פילים משלכם. יש לכם גם סיור בסדנה בו תוכלו לצפות באמנים בפעולה כשהם מוסיפים לתערוכת הפילים הצבעונית. זהו יום כיף לכל המשפחה!

    אמנות בגן עדן

    לחוויית אשליה תלת מימדית, אמנות בגן עדן היא חובה. מלון ארט אין פרדייז (Art in Paradise), הממוקם מספר דקות מדרום-מזרח לעיר העתיקה, מספק הזדמנויות צילום ייחודיות לכל המשפחה.

    המוזיאון מחולק לשמונה אזורי נושא: אזור אקווה, אזור גן החיות, אזור הדינוזאורים, אזור הסוריאליזם, האזור הקלאסי, אזור לאנה, אזור תאילנד ואזור מצרים. כל אזור יוצר תפאורה מציאותית אשר, באמצעות אפקט התלת-ממד, גורמת לך להרגיש חלק מהתפאורה.

    אתה צריך לבלות לפחות שעתיים לחקור את המוזיאון כולו. כשתסיימו, תוכלו להירגע עם משקה או ארוחה קלה במסעדה או בבית הקפה.

    מוזיאון חרקי העולם ופלאי הטבע

    ביקור במוזיאון חרקי המילים ופלאי הטבע הוא הפסקה מבורכת מלימוד על ההיסטוריה והתרבות של צ'יאנג מאי. ישנן דוגמאות ליותר מ-10,000 מינים שניתן לצפות בהם, כולל דגימות של כל 459 מיני היתושים הידועים בתאילנד.

    המוזיאון ממוקם בסמוך למלון גרין פאלאס, בין העיר העתיקה של צ'אנג מאי לדרך נימנהאמין. למרות שקשה למצוא אותו, המוזיאון הוא אוצר בלום של דגימות חרקים רכובות המשולבות ביצירות אמנות אקסצנטריות.

    תערוכת החרקים היא אוסף אישי של ד"ר רמפה רטנאריתיקול, מובילה עולמית בחקר יתושים, ובעלה, מנוף, מומחה בתחום המלריה.

    פארק פופונייר

    מוזיאון וסדנה ייחודיים מאוד ששווה ביקור בהם הוא פארק POOPOOPAPER, כ -20 ק"מ צפונית לעיר העתיקה של צ'יאנג מאי. סיור במתקן ידידותי לסביבה זה מראה כיצד מוצרי נייר מיוצרים באמצעות סיבים מקקי פילים.

    לצ'יאנג מאי יש היסטוריה עשירה של ייצור נייר ופארק POOPOOPAPER לוקח אותה לשלב הבא. הרעיון לייצר מוצרי נייר מגללי פילים נהגה לפני למעלה מ-15 שנה, ומוצרי הניסוי הראשונים אומצו על ידי קמעונאים בינלאומיים. הרעיון התפתח לתפעול המוצלח ובר הקיימא שהוא היום.

    הפארק מסביר את התהליכים הכרוכים בייצור הסיבים הדרושים, ומראה כיצד הם מפותחים לאחר מכן למוצרי נייר ונייר. המוצרים בעבודת יד משתמשים גם בקקי פרה, סוס וחמורים, וכוללים פריטים כגון כרטיסים, כלי כתיבה, יומנים ומחברות.