צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מסלול הטיול בצ'אנג מאי – מושלם 3, 4 או 5 ימים בצ'אנג מאי

    פוסט זה עשוי להכיל קישורי שותפים לסיורים ומלונות. אלה עוזרים לנו להרוויח עמלה קטנה ללא תשלום נוסף עבורך.

    צ'יאנג מאי צריכה להיות בכל מסלול בתאילנד והיא יעד חובה לביקור כאשר מטיילים באזורים הצפוניים. החל מהאוכל המדהים המיוצר תוך שימוש במרכיבים מקומיים שנרכשו מהשווקים וכלה במקומות המפלט הדתיים שנמצאים בהרים, צ'יאנג מאי יכולה להיות רומן נינוח או הרפתקה תאילנדית מלאה בפעילות.

    ביקרנו בצ'אנג מאי מספר פעמים וחזרנו ברוב הפעמים שאנחנו בתאילנד. עם אזור המטרופולין הראשי השוכן עם חומות עיר עתיקות ועם שכונות אופנתיות שצצות על הסביבה, יש הרבה אטרקציות בצ'אנג מאי. הנה המסלול האולטימטיבי שלנו להפיק את המרב מזמנכם בצ'אנג מאי….

    הזמן הטוב ביותר לבקר בצ'אנג מא

    צ'יאנג מאי היא מקום נהדר לבקר בו ברוב חודשי השנה ולעיר יש 3 עונות שונות: קרירות, חמות וגשומות!

    עונה קרירה (אוקטובר – פברואר)
    זה הזמן הטוב ביותר לבקר בצ'אנג מאי עם טמפרטורות נעימות ויבשות. זוהי גם עונת השיא של התיירות כך שמחירי הלינה יהיו מעט גבוהים יותר.

    עונה חמה (מרץ-אפריל)
    זוהי התקופה החמה ביותר בשנה לבקר בצ'אנג מאי. זה גם הכי פחות עדיף מכיוון שזו 'עונת השריפה' שבה חקלאים מקומיים שורפים את השדות והיערות, כך שזיהום האוויר בעיר גבוה מאוד.

    עונה גשומה (מאי-ספטמבר)בחודשים אלה יש פחות מבקרים בצ'אנג מאי,
    אבל זה לא ממש זמן רע לבקר. מחירי הלינה מעט נמוכים יותר והגשם הכבד מגיע בדרך כלל רק בגשמים קצרים בבוקר, כאשר שאר היום חם ושטוף שמש.


    איך להגיע לצ'אנג מאי

    אם אתם מבקרים בצ'יאנג מאי מבנגקוק כחלק ממסלול הטיול שלכם בצ'אנג מאי, ישנן שלוש דרכים שונות להגיע לשם: באוטובוס, ברכבת או במטוס.

    במטוס: זוהי הדרך הקלה והמהירה ביותר להגיע לצ'אנג מאי. בעיר יש נמל תעופה בינלאומי קטן המשרת חברות תעופה מוזלות כמו אייר אסיה, תאי סמייל ונוק אייר, עם קווים ישירים מבנגקוק, פוקט, סין, הונג קונג, סיאול ודוחא. זמן הטיסה מבנגקוק הוא שעה ו-1 דקות ויש טיסות סדירות לאורך כל היום – בדקו ב-SkyScanner את השעות הטובות ביותר ואת מחירי הטיסות הטובים ביותר. אם אתה מזמין מספיק זמן מראש אתה יכול לקבל תעריפים כי הם זולים בדיוק כמו לקחת את הרכבת!

    ברכבת: הנסיעה ברכבת מבנגקוק אורכת בין 12 ל-15 שעות, והיא אפשרות טובה למטיילים בעלי מודעות סביבתית גבוהה יותר, שיש להם הרבה זמן פנוי והם נוסעים בתקציב מוגבל. אנו ממליצים לקחת רכבת לילה על פני אחת בשעות היום, מכיוון שברכבות היום יש רק מקומות ישיבה, בעוד שלרכבות הלילה יש דרגשי שינה ממוזגים (מחלקה ראשונה היא פרטית, מחלקה שנייה היא יחידה משותפת).

    באוטובוס: הנסיעה מבנגקוק לצ'יאנג מאי באוטובוס זולה מאוד ואורכת כ-10 שעות, כאשר ניתן להזמין מקום גם ביום וגם בלילה. ישנן מספר חברות המפעילות את המסלול הזה – אלה המומלצות בדרך כלל כוללות את קו האוטובוס של בנגקוק ואת Lignite Tour. מים וחטיפים כלולים בדרך כלל במחיר הכרטיס.

    השתמש ב- 12Go Asia כדי לחקור את לוחות הזמנים של התחבורה הציבורית ולהזמין כרטיסים. הזמן זמן רב מראש כדי למנוע אכזבה.

    תחבורה ציבורית באסיהמופעל על ידי מערכת 12Go

    להגיע ממקום למקום בצ'יאנג מאי

    העיר העתיקה של צ'יאנג מאי קומפקטית למדי וקלה להליכה, אבל אם אתם צריכים להגיע לאנשהו במהירות או לכל מקום ברחבי העיר, אנו ממליצים לנסוע בסונגטאו (Songthaew – משאית מונית). כל שעליך לעשות הוא לנופף אחד ברחוב ולהגיד לנהג לאן אתה רוצה ללכת והם יגידו לך את הנסיעה. זוהי נסיעה משותפת אך המחירים סופר זולים (בדרך כלל מ -30 באט לאדם).

    טוק טוק נמצאים גם הם בעיר, והם אמצעי התחבורה השני בשכיחותו בצ'יאנג מאי – הם מעט יקרים יותר מאלה של סונגטאו, ועולים 60 באט כלפי מעלה לכל נסיעה.

    לחלופין, תוכלו לבקש מונית Grab (קצת כמו Uber). Grab נמצא בשימוש נרחב הן על ידי תיירים והן על ידי מקומיים ברחבי דרום מזרח אסיה, והתעריפים זולים מאוד – הורידו את אפליקציית Grab.


    פסטיבלים בצ'יאנג מאי

    פסטיבל פרחים (פברואר)
    בסוף השבוע הראשון של כל פברואר מתקיים בצ'אנג מאי פסטיבל פרחים בן שלושה ימים, עם תהלוכות, שווקי רחוב, קונצרטים ותצוגות פרחים מדהימות.

    פסטיבל סונגקראן (אפריל)
    סונגקראן הוא החג הלאומי של ראש השנה התאילנדית, ופסטיבל מים ענק בן מספר ימים מתקיים מדי שנה ב-13-15 באפריל ברחבי תאילנד. הרחובות הופכים לקרב מים ענק ענק עם אקדחי מים, ויש במות עם מוזיקה ומצעד.

    פסטיבל יי פנג ולוי קראתונג (נובמבר)
    פסטיבל זה ידוע גם בשם פסטיבל הפנסים והוא כולל שחרור פנסי נייר לשמיים כדי לסמל שחרור מצרות. הפסטיבל מתקיים בירח המלא של החודש הירחי השנים עשר, בדרך כלל בנובמבר. מומלץ להזמין מקום מראש ללינה מכיוון שהעיר עמוסה מאוד בשלב זה.

    shutterstock 207746863
    טקס נזיר בפסטיבל לואי קראתונג

    כרטיס סים ואינטרנט

    קיום נתונים בטלפון שלך תוך כדי סיור בצ'אנג מאי הוא סופר שימושי במיוחד אם אתה מתכנן להשתמש באפליקציית Grab taxi. כרטיסי SIM זולים בתאילנד ויש להם מכסות נתונים נדיבות. כרטיסי SIM לתיירים זמינים לרכישה בשדות תעופה, קניונים ו-7-Elevens (הביאו איתכם את הדרכון שלכם למטרות זיהוי). לחלופין, תוכלו לשלם מראש באינטרנט ולאסוף סים עם ההגעה לתאילנד – רק זכרו לוודא שהטלפון שלכם אינו נעול לספק הרשת המקומי שלכם לפני שאתם רוכשים אותו.

    אם אינך רוצה לשנות את ה- SIM שלך, השכרת מכשיר WIFI נייד עם גישה לאינטרנט מהיר ללא הגבלה עשויה להיות בשבילך. השתמשנו ב- WIFI נייד מספר פעמים במסעותינו ואוהבים את היכולת לחבר אליו את שני המכשירים שלנו בו זמנית. הזמינו מראש אחד באינטרנט עם Klook לאיסוף כשאתם מגיעים לתאילנד בשדה התעופה סוברנבומי או דון מואנג בבנגקוק.


    ביקרנו בצ'אנג מאי מספר פעמים בשנים האחרונות והתארחנו במלון 99 The Heritage המדהים. טיפרי טיימס. מלון בוטיק 4 כוכבים זה שוכן בבניין קולוניאלי בעיר העתיקה ממש מעבר לרחוב ממקדש וואט פרה סינג (Wat Phra Singh) האפי ובמרחק הליכה קצר משוק ההליכה השבועי של יום ראשון (עוד על כך בהמשך). החדרים מעוצבים להפליא והמתקנים כוללים בריכה חיצונית, שיעורי פעילות קבוצתיים מהנים וחטיפים ומשקאות חינם.

    בדוק מחירים וזמינות עבור 99 The Heritage >

    הנה עוד כמה הצעות לינה לכל התקציבים:

    לינה בתקציב נמוך

    הוסטל
    ביתי משפחתי
     אכסניה זו מדורגת גבוה וממוקמת במרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה. בדקו את המחירים והזמינות עבור Family Home Hostel.

    מלון
    צ'די הום
     מלון חמוד ונעים עם בריכה קטנה וארוחת בוקר מדהימה. בדוק מחירים וזמינות עבור Chedi Home Hotel. (קראו את הביקורת שלנו על מלון צ'די הום)

    אכסניית האי צ'יאנג מאי
    מדורגת מאוד בסגנון תאילנדי עם אזור גג. המלון ממוקם במרחק של 2 דקות משוק סאטרדיי נייט (Saturday Night Market) המפורסם. בדקו את המחירים והזמינות של The Islander.

    הוסטל
    האוס
     אכסניה הכוללת טרקלין על הגג, פינות קריאה, פינות עבודה עם מחשב וטרקלין חממה. בדוק את המחירים והזמינות עבור Haus Hostel.

    רמת ביניים מלונות

    רימפינג וילג'
    מלון בדירוג גבוה הממוקם במרחק של 10 דקות הליכה משוק הלילה של צ'יאנג מאי (Chiang Mai Night Bazaar) עם בריכה חיצונית. בדוק את המחירים והזמינות עבור רימפינג וילג'.

    הכפר
    אמאטה לאנה
     אתר נופש יפהפה בדירוג 4 כוכבים הממוקם במרחק נסיעה קצר מהעיר העתיקה של צ'יאנג מאי. בדוק מחירים וזמינות עבור Amata Lanna Village

    מלון וילה סנפאקוי (Villa Sanpakoi
    ) בדירוג 3 כוכבים מציע בריכה, מסעדה, גינה ומזנון ארוחת בוקר. בדוק את המחירים והזמינות עבור Villa Sanpakoi.

    מותרות

    X2 צ'יאנג מאי ריברסייד ריזורט
    מלון מפואר זה שוכן על גדות נהר פינג (Ping River) המלכותי עם חדר כושר על הגג, ספא, בריכה ובר המשקיף על הנהר. בדוק מחירים וזמינות עבור X2 צ'יאנג מאי ריברסייד ריזורט

    אננטרה צ'יאנג מאי ריזורט
    מלון עם עיצוב אסייתי מינימליסטי, הממוקם לאורך גדות נהר פינג ( Ping ) עם ספא, בר קוקטיילים ובריכה. בדוק מחירים וזמינות עבור Anantara צ'יאנג מאי ריזורט

    מלון בוטיק וספא
    פינג נקארה
     המלון שוכן בבניין בסגנון קולוניאלי עם בריכה חיצונית, מסעדה ובר לובי. המלון נמצא במרחק של 5 דקות הליכה בלבד משוק הלילה (Night Bazaar). בדוק מחירים וזמינות עבור מלון בוטיק וספא פינג נקארה


    שווקי רחוב הליכה בסוף השבוע

    בכל סוף שבוע החל מהשעה 5:<> בימי שבת וראשון, צ'יאנג מאי מקיימת שוק ערב שבו קטע כביש ענק סגור לתנועה ויוצר מדרחוב זמני. כאן תוכלו למצוא מאות דוכני שוק, מגוון רחב של אוכל רחוב וקצת בידור.

    אנו באופן אישי העדפנו את שוק ההליכה של יום ראשון שנערך בדרך Ratchadamneon, והמלצנו לתזמן את טיול צ'אנג מאי שלך כדי לחפוף את היום הזה במידת האפשר. זוהי אטרקציה פופולרית מאוד ויכולה להיות עמוסה מאוד – מצאנו את זה קצת יותר מרגיע לבקר בסביבות השעה 8:30 ואילך כשההמונים נרגעו.

    גם מדרחוב Wualai הקטן יותר של יום שבת שווה ביקור ויש בו מגוון גדול של מוצרים מתוצרת מקומית ויש בו קצת יותר מקום להסתובב בו.

    קרא עוד על מדרחוב יום ראשון בפוסט בבלוג שלנו ובמדריך שלנו לשווקי הלילה הטובים ביותר בצ'אנג מאי.


    מסלול הטיול בצ'אנג מאי: יום 1

    גלו את העיר העתיקה של צ'יאנג מאי

    התחילו את היום הראשון במסלול הטיול שלכם בצ'אנג מאי על ידי ספיגת המראות בעיר העתיקה וביקור בכמה מהאטרקציות והמקדשים ההיסטוריים הרבים. העיר העתיקה בגודל 1.5 ק"מ מרובעת ממוקמת בתוך חומות העיר מימי הביניים ויש בה מעל 300 מקדשים! הנה סיכום של כמה מהמקומות הטובים ביותר שאנו ממליצים לבקר בהם;

    בדוק את זה בעיר צ'אנג מאי ומקדשים חצי יום סיור. לא מתחשק לכם ללכת? בדוק את סיור הטוק טוק הפרטי הזה במקדשי העיר עם איסוף >

    שער תה פאה יש ארבעה שערים לכניסה לעיר העתיקה של צ'יאנג מאי, והשער הראשי הוא שער
    תה פאה – אחד מציוני הדרך המפורסמים ביותר בצ'יאנג מאי, שנבנה במאה ה־13.

    וואט פרה סינג
    (Wat Phra Singh), המכונה "מנזר בודהה האריה", זהו מקדש פעיל, עם מאות נזירים המתגוררים בו. מתחם המקדש מתאפיין באדריכלות לאנה קלאסית, גגות מוזהבים, צ'די מוזהבים ואולם התכנסות מעוצב באלגנטיות.

    וואט צ'די לואנג (Wat Chedi Luang
    ) צ'די ענק והרוס בסגנון לאנה, ששוחזר על ידי אונסק"ו בשנות ה־1990. הכניסה היא 50 באט לאדם.

    Wat Jet Lin
    Simple, מקדש בודהיסטי שליו עם בריכת חבצלות, גשר במבוק, גילופים מקושטים ובית קפה. הגשר הפך להיות קצת מגודל במהלך Covid אבל כדאי לבקר כדי להאכיל את כל הדגים באגם הקטן כאן!

    וואט צ'יאנג מאן
    וואט זה הוא המקדש העתיק ביותר בצ'יאנג מאי. במתחם המקדש יש המון סגנונות שונים של אדריכלות והוא מוקף בפילי אבן.

    הערה: הקפידו להתלבש בהתאם בעת הביקור במקדשים – לבשו בגדים המכסים את הברכיים, המחשוף, המדרשה והכתפיים.

    בדוק את המדריך שלנו למקדשים הטובים ביותר בצ'אנג מאי >

    ארוחת צהריים

    לארוחת צהריים אנו ממליצים לכם לנסות את המנה המקומית המפורסמת – אטריות קאו סוי. מנה צפון תאילנדית זו עשויה מאטריות אורז רחבות בציר על בסיס קארי חלב קוקוס, מוגשת עם עוף או בקר והיא טעימה לחלוטין!

    קבל מסאג'

    אחרי יום ארוך של סיור פנקו את עצמכם במסאג'! תוכלו למצוא מכוני מסאג' רבים המציעים מגוון רחב של חבילות מסאג' וטיפולי ספא ברחבי העיר העתיקה. העיפו מבט על חוויות מסאג' הספא האלה בצ'יאנג מאי ב-Klook >

    ארוחת ערב / ערב

    בערב, לכו לשווקי הלילה של צ'יאנג מאי (אם שווקי סוף השבוע אינם פועלים). אזור בזאר הלילה פועל מדי ערב בין השעות 6:10-30:<> ותמצאו דוכני אוכל רחוב, מסעדות רשת מקומיות ובינלאומיות, סוכני נסיעות, מזכרות, דוכני בגדים ויצירה, מוזיקה ובידור אחר.

    הדוכנים מתפרשים על פני מספר רחובות ומדרכות בצומת הרחובות צ'אנג קלאן (Chang Khlan Road) ודרך לואי קרו (Loi Khro Road), וכוללים את שוק הלילה אנוסארן (Anusarn), שוק הלילה פביליון (Pavillion), בזאר הלילה של צ'יאנג מאי, בזאר הלילה קאלארה (Kalare) ושוק הלילה פלואן רודי (Ploen Ruedee).

    עיינו במדריך שלנו לשווקי הלילה הטובים ביותר בצ'יאנג מאי >


    מסלול הטיול בצ'אנג מאי: יום 2

    פארק טבע הפילים

    ביום השני של מסלול הטיול שלכם בצ'אנג מאי, אנו ממליצים לצאת אל האזור הכפרי כדי לבקר כמה פילים שניצלו. פארק טבע הפילים הוא שמורת ההצלה המפורסמת ביותר, אך ישנם מספר פארקים באזור שתוכלו גם לבקר בהם (הקפידו לבצע את המחקר שלכם לפני כדי להבטיח שאתם מבקרים בשמורה אתית).

    פארק טבע הפילים הוא מרכז הצלה ושיקום עטור פרסים, ביתם של עשרות פילים שניצלו מהתעללות בתעשיית הבידור או כריתת העצים. בביקור כאן תוכלו לראות את הענקים העדינים האלה מקרוב, לעזור להאכיל אותם וללמוד עוד על העבודה שהמתנדבים עושים.

    הזמנו טיול של יום שלם לפארק הטבע פילים בסביבות 3, 500 THB לאדם, הכולל הובלה למלון וממנו וארוחת צהריים במזנון. אנו ממליצים להזמין את טיול היום שלכם לכאן זמן רב מראש, במיוחד אם אתם מבקרים בעונות השיא.

    קראו עוד על טיול היום שלנו לפארק טבע הפילים >

    בדוק את סיורי היום האחרים האלה במקלט הפילים

    ערב / ארוחת ערב

    בערב, לכו לשוק הלילה Chang Phuak בשער הצפוני לארוחת ערב בה מבקרים מקומיים ותיירים כאחד.

    לגברת כובעי הבוקרים המפורסמת יש כאן דוכן בשם קאו קה מו צ'אנג פואק, והאוכל נחשב כל כך טוב שהיא הופיעה באחת מתוכניות הטלוויזיה של אנתוני בורדיין. תמורת 30 באט תוכלו להזמין צלחת טעימה של רגל חזיר מבושלת מעל אורז המוגש עם ביצה וברוקולי סיני. דוכן הסוקיאקי נראה הפופולרי ביותר שם עם תורים ארוכים ומערכת כרטיסים במקום.

    לאחר ארוחת הערב צאו לטיול קצר בקו-אופ הג'אז The North Gate – מקום נינוח המארח הרכב קבוע של אמני ג'אז חיים והוא מוסד צ'יאנג מאי מפורסם. הדלתות נפתחות בשעה 7:7 והלהקות מתחילות לנגן בשעה 30:<>, אך הגיעו מוקדם אם תרצו לתפוס מקום כשהקהל נשפך על המדרכה בהמשך.


    יום 3

    סדנת בישול בצ'אנג מאי

    ליום השלישי של מסלול הטיול שלך בצ'אנג מאי אנו ממליצים לקחת שיעור בישול ואז לבקר במקדש הררי!

    בצ'אנג מאי יש ערימות של בתי ספר לקולינריה וזו דרך ממש מהנה לבלות חצי יום וללמוד לבשל מנות תאילנדיות אותנטיות.

    הזמנו שיעור בישול של חצי יום בבית הספר לבישול בחווה התאילנדית תמורת 1200 THB לאדם הכולל איסוף / הורדה במלון. בית ספר זה ממוקם באזור הכפרי ממש מחוץ לעיר ויש לו כמה ביקורות מקוונות נהדרות.

    השיעור מתחיל בטיול בשוק מקומי בו תלמדו על חומרי גלם תאילנדיים בסיסיים, וסיור בשטח היפה והשליו של בית הספר. לאחר מכן תוכלו להכין ולבשל סביב 5 מנות תאילנדיות קלאסיות ולאכול את כולן בסוף! קרא עוד על היום שלנו בבית הספר לבישול בחווה התאילנדית >

    בדוק את שיעורי הבישול הבאים בצ'יאנג מאי:

    הנה סרטון קצר שעשינו על החוויה שלנו בשיעור בישול בבית הספר לבישול בחווה התאילנדית:

    דוי סוטפ

    לאחר שתחזרו לעיר בסוף שיעור הבישול, עשו את דרככם למקדש דוי סוטפ. ממוקם 40 דקות מחוץ לעיר העתיקה של צ'אנג מאי, במקדש ההררי הזה יש כמה פגודות מוזהבות מדהימות ונופים פנורמיים מדהימים של צ'אנג מאי (שייראה מדהים עם השקיעה). מסביבות השעה 6:<> תוכלו לחוות את הנזירים מזמרים וזו חוויה רוחנית מאוד.

    כדי להגיע לשם, בקשו מהמלון שלכם להזמין עבורכם מונית, או אם יש לכם תקציב מוגבל, לכו לשער צ'אנג פאוק (Chang Pauk Gate), שם יוצאים סונגטהאו לדוי סוטפ (הם יורידו אתכם בגן החיות ואז תיקחו עוד אחד למקדש). נסיעה משותפת ב-Songthaew תעלה 60 באט (THB) לכיוון אחד לאדם. מחיר הכניסה למקדש דוי סוטפ הוא 30 באט.

    לחלופין, תוכלו להזמין סיור ערב זה של 4 שעות בוואט אומונג ודוי סוטפ שמתחיל בשעה 3:<> (הקפידו לבדוק עם בית הספר לבישול שתחזרו לעיר בזמן לאיסוף זה).

    אם אתה משכים קום אתה יכול לבקר Doi Suthep דבר ראשון בבוקר כאשר ההמונים הם הרבה יותר קל, ולאחר מכן לעשות יום שלם או אחר הצהריים שיעור בישול לאחר מכן. בקרו בסיור הפרטי של דוי סוטפ, וואט אומונג ווואט פה לאט סאנרייז שמתחיל ב־4:30 לפנות בוקר – מושלם לביקור שליו בלי קבוצות התיירים הרועשות המסיביות!


    אולי יעניין אותך: מסלול הטיול של צ'יאנג ראי – המושלם ליום או יומיים בצ'יאנג ראי >


    יום 4

    סיור אוכל בבוקר

    אם אתה חובב אוכל אז אנו ממליצים להזמין סיור אוכל ליום הרביעי של מסלול הטיול שלך בצ'אנג מאי!

    עשינו סיור בוקר של 4 שעות עם חברה בשם A Chefs Tour וחקרנו מסעדות ושווקים מקומיים קצת מחוץ למסלול. הסיור עולה 55 דולר לאדם וכולל 20-25 טעימות של חטיפים צפון תאילנדיים, מנות ומשקאות כמו אטריות קאו סוי, סלט פפאיה, כופתאות, קרפים תאילנדיים, נקניקיות תאילנדיות וקינוחי קרם קוקוס.

    סיור שפים מציע גם סיורי אוכל ליליים הכוללים ביקור בגברת כובע הקאובוי שהזכרנו קודם לכן. הסיור מתחיל בשעה 5:<> והוא אפשרות טובה אם תעדיפו לעשות פעילות אחרת בשעות היום.

    הנה סרטון קצר שעשינו על סיור האוכל שלנו עם סיור שף:

    בדוק את סיורי האוכל האחרים האלה בצ'אנג מאי

    סיור אוכל רחוב בצ'אנג מאי בקבוצות קטנות בצ'אנג מאי

    אוכל רחוב צ'יאנג מאי

    אחה"צ – נימנהאמין

    סיור האוכל עם סיור השף מסתיים בסביבות שעות אחר הצהריים המוקדמות ברובע נימאן (נימנהאמין). זהו החלק הטרנדי ביותר בצ'יאנג מאי שמלא בבתי קפה אופנתיים, טרקליני מוזיקה חיה, בוטיקי אופנה, קניונים, ברים ומסעדות.

    הקדישו כמה שעות לחקר האזור ושתו קפה ב-Ristr8to, שם הם מגישים לאטה עטורת פרסים בכוסות מבחנות מוזרות או כוסות שנראות כמו גולגולות. בקניון מאיה הסמוך יש גם כמה אפשרויות לקניות.


    יום 5

    טיול יום לפארק הלאומי דוי אינתנון

    ליום האחרון של מסלול הטיול שלכם בצ'אנג מאי, צאו לטיול של יום שלם לנקודה הגבוהה ביותר בתאילנד, הפארק הלאומי דוי אינתנון (Doi Inthanon). יש הרבה דברים שתוכלו לעשות כאן, כולל ביקור בפגודות התאומות של המלך בהומיפהול והמלכה סיריקיט מתאילנד, לטייל ביערות ירוקים ושופעים, לבקר בשבט גבעות מקומי ולהתפעל מכמה מפלים יפים.

    הזמנו לסיור קבוצתי קטן בשם Doi Inthanon עם טיול הטבע Pa Dok Siew עם מרכז הנסיעות תמורת 1, 600 באט לאדם. הסיור לוקח אתכם לכמה מהמקומות האיקוניים העיקריים, ואחריו הליכה של שעתיים משביל התיירים דרך שדות אורז ויערות.

    הסיור הוא פעילות של יום שלם ותוחזר למלון שלכם בצ'אנג מאי בסביבות השעה 5:3000. לחלופין, תוכלו לשכור נהג פרטי תמורת כ-<> באט. אתה יכול לנסוע במכונית פרטית ממוזגת וליצור מסלול טיול משלך. עיין בפורומים של Tripadvisor לקבלת המלצות על נהגים פרטיים.

    טיפ – Doi Inthanon ממוקם בגובה רב והוא בדרך כלל קצת יותר קריר מהעיר צ'אנג מאי אז הביאו שכבה נוספת!

    סיורים קבוצתיים אחרים לפארק הלאומי דוי אינתנון

    יום שלם של סיור בקבוצות קטנות בפארק הלאומי דוי אינתנון


    פעילויות נוספות ביום ובלילה בצ'אנג מאי שאולי תאהבו

    מעוף הגיבון
    טוסו דרך יער גשם תאילנדי ראשוני עם מסע אקולוגי של יום שלם באומגה. לחצו כאן להזמנת מעוף הגיבון: הרפתקת האומגה האקולוגית של צ'יאנג מאי

    ארוחת חאן טוק מסורתית ומופע
    תרבותי סיירו בשוק הרטוב הגדול ביותר בצ'יאנג מאי לפני שתתנסו בארוחת ערב מסורתית מצפון תאילנד ובמגוון מופעי ריקוד של שבטי ההרים. לחץ כאן כדי להזמין את ארוחת החאן טוקה המסורתית שלך ומופע תרבותי

    פארק
    המים גרנד קניון בקרו בפארק המים המתנפח הגדול ביותר בצ'יאנג מאי, עם פעילויות רבות, כולל קיאקים, קיאקים, אומגה ווויקבורד. לחץ כאן כדי להזמין את כרטיס פארק המים גרנד קניון שלך.

    מערות וקיאקים
    בג'ונגל תוכלו ליהנות מסיור קיאקים ולגלות את הג'ונגל של צפון תאילנד. לחצו כאן להזמנת יום שלם בצ'יאנג דאו קיאקים בקיאקים בג'ונגל

    טרקים
    על סוסי ג'ונגל גלו את הג'ונגל הבתולי ואת אזור ההרים סביב צ'יאנג מאי על גבו של סוס הרים מההימלאיה. לחצו כאן להזמנת טיול טרקים של יום שלם לסוסים בג'ונגל

    תה מנחה באתר הנופש
    פור סיזנס תוכלו ליהנות מתה מנחה המוגש על שפת הבריכה המשקיפה על צלע ההר הערפילית. לחץ כאן כדי להזמין את תה אחר הצהריים שלך

    סיור
    אופניים גלו את קסמיה של העיר העתיקה של צ'יאנג מאי בסיור אופניים של 4 שעות בסמטאות האחוריות. לחצו כאן להזמנת סיור אופניים בן 4 שעות בעיר העתיקה ההיסטורית

    פארק
    ספארי הלילה של צ'יאנג מאי התקרב עם חיות בר בנסיעה בחשמלית סגורה בלילה. לחץ כאן כדי להזמין את הכרטיס שלך לפארק ספארי הלילה של צ'אנג מאי

    חווית
    רכיבה על טרקטורונים וכרכרות תיהנו מאקסטרווגנזה של באגי שטח שתיקח אתכם אל יער הגשם ודרך שטח אמיתי. לחץ כאן כדי להזמין את חווית הרכיבה על טרקטורונים וכרכרות וסיור