צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    אטרקציה בצ'אנג מאי

    וואט פרה תאט דוי סוטפ

    אולי המקדש המפורסם והחשוב ביותר בצ'אנג מאי שכל מבקר חייב לבקר בו. בראש גבעת דוי סוטפ (Doi Suthep Hill), בגובה 1,000 מטרים מעל פני הים, אפשר למצוא את פרה תאט (Phra That- צ'די) הזהוב והנערץ של וואט פרה תאט דוי סוטפ (Wat Phra That Doi Suthep) המתנשא כנגד אור השמש. המקדש נבנה בשנת 1383 כדי לעגן את שרידיו של בודהה. למעשה, תוכלו לנסוע במעלה הגבעה אל הרציף הגבוה יותר, אך בודהיסטים אדוקים רבים בוחרים לעלות לרגל על ידי הליכה של 290 מדרגות לראש הגבעה. לאחר שתתפללו את ה-Phra That למזל טוב, אל תשכחו להמשיך למרפסת כדי לספוג נופים פנורמיים של העיר צ'יאנג מאי והאזור הכפרי שמסביב.

    שעות פתיחה: 6:00-17:00

    וואט צ'די לואנג וארוויהארה

    "לואנג" פירושו "גדול" בניב הצפוני, וכפי שהשם מרמז, וואט צ'די לואנג הוא ביתו של הצ'די הבודהיסטי הגדול ביותר בצ'יאנג מאי, שנבנה בגובה 98 מטרים ובקוטר 54 מטרים. בניית הצ'די המקורי הושלמה בשנת 1481 בתקופת שלטונו של המלך מנגרי. אבל צ'די לואנג הנוכחי הוא שחזור על פי פירוק הצ'די בשנת 1545 עקב רעידת אדמה. אולם ההסמכה הממוקם בחזית הוא גם דוגמה לאדריכלות לנה יפה עם הנחשים שלה להיות כנראה אחד האלמנטים הזכורים ביותר.

    שעות פתיחה: כל יום 8:00-17:00

    ואט פרה סינג

    מלון וויהאן לאי קאם (Wihan Lai Kham) של וואט פרה סינג, הממוקם על דרך סאם לאן (Sam Lan Road), הוא ביתו של פרה פוטאסיהינג (Phra Phutthasihing), פסל הבודהה הקדוש ביותר בצ'יאנג מאי, בסגנון סון צ'יאנג. במהלך פסטיבל סונגקראן, בכל 13-15 באפריל, פרה פוטאסיהינג נישאת בתהלוכה ברחבי העיר, כך שהמקומיים יכולים לרחוץ את התמונה במים ריחניים, מה שמביא מזל טוב על פי האמונה המסורתית.

    שעות פתיחה: 8:00-17:00

    תאנון קון דארן צ'יאנג מאי

    תאנון קון דרן (או שוק רחוב ההליכה) ממוקם באמפו מואנג. בכל שבת וראשון, עיריית צ'יאנג מאי תסגור חלק מהכבישים כדי שאנשים מקומיים יוכלו להוציא את עבודות היד שלהם למכירה. האזור מעורר עניין רב בקרב תיירים מכל חלקי תאילנד, וגם ממדינות זרות שונות, כגון אירופה ואסיה. תאנון קון דארן (Thanon Khun Daren) בצ'יאנג מאי (Chiang Mai) מציע 4 מיקומים.

    1. תאנון קון דרן וואה לאי (שוק שבת) נמצא ברחוב וואה לאי, ליד שער צ'יאנג מאי. הוא פתוח רק בשבת בין השעות 17: 00-22: 00. רוב המוכרים הם כפריים מקומיים המתגוררים ברחוב וואה לאי. לכן, בשוק הרחוב כאן יש שטח קטן יותר מאשר Thanon Kon Dern Tar Paer. הכפר ברחוב וואה לאי (Wua Lai) הוא ביתם של צורפים. כפר זה מייצר ומוכר את כלי הכסף בעבודת יד. יתר על כן, תיירים יכולים ליהנות מקניות גם במוצרים מקומיים אחרים.

    2. תאנון קון דרן טאר פאר (שוק יום ראשון) נמצא ברחוב טאר פאר לכיוון דרך ראטצ'אדאמנאן. הוא פתוח במיוחד בימי ראשון בין השעות 17: 00-22: 00. שוק זה מוכר מוצרים שמגיעים בגדלים גדולים יותר. מגוון רחב של מוצרים ניתן למצוא כאן. עבור מוצרי תרבות או מוצרים מקומיים, ישנם אביזרים, בגדים, מזכרות, תיקים, צעיפים, מנורות וכו '. בשוק של יום א' אפשר לקנות גם דברים אופנתיים, כולל אוכל, כמו קאנום ג'ין נאם נגאו (Kanom Jeen Nam Ngeaw – אטריות אורז מותססות במרק צלעות חזיר), קאנום ג'ין נאם נגאו (Kanom Jeen Nam Ngeaw – נודלס עם קארי דגים תאילנדי). לביקור חורפי, טיול בשוק הרחוב הזה יכול להעניק לכם חוויה מהנה נוספת. תאנון קון דרן טאר פאר הוא שוק הרחוב הנודד הגדול ביותר בצ'יאנג מאי, והוא פופולרי מאוד בקרב מבקרים תאילנדים וזרים.

    3. קאד טון גונג (שוק שבת בבוקר) נמצא בכל יום ראשון בבוקר בקהילת סן סאי טון קוק, טמבון פה הא האם. בשוק, הקונים יהיו מוקסמים ממגוון מוצרים החל ממוצרים מקומיים, אוכל מסורתי, גידולים אורגניים ועד פרחים וצמחי נוי. יתר על כן, מטיילים יכולים לצפות בהפגנת שליו של נוער מקומי, ליהנות ממופעי תרבות של קבוצת חקלאים, ולהתפעל מתופים בעבודת יד של אומנים מסורתיים. מלבד זאת, המבקרים יכולים לשוט בסירה, ולהעריך את אורח חייהם של אנשים לאורך נהר מה פינג.

    4. Thanon Kon Dern – Sai Sankampang Handicraft Trail בכל שבת בין השעות 15:00 עד 22:00, שוק רחוב Sankampang פתוח לתיירים לקנות עבודות יד, אוכל, מזכרות תוך כדי הנאה ממוזיקה מסורתית של Sankampang. סביב המסלול המתחבר לאמפון-צ'יאנג מאי, באמפו סאראפי, ברחוב סאי טון יאנג, יש שוק רחוב נוסף בשם תאנון קון דרן יאנג נרנג. השוק פתוח בשעה 17:00 בכל שבת. המוצרים הנמכרים כאן נעים בין מוצרים חקלאיים כגון ירקות אורגניים, מוצרי OTOP קרמיים, סלים ועד בגדים בייצור המוני, קינוחים תאילנדיים וכלי בית. שוק רחוב זה מקל באופן מלא על נכים וקשישים. נתיב השוק כולל מדרון שתוכנן במיוחד עבור נכים. כל שבילי ההליכה מחוברים זה לזה במשטח חלק וישר,

    גן ראטצ'פרוק

    בעקבות ההצלחה של Royal Flora Ratchaphruek, תערוכת גינון ברמה עולמית לציון האירועים המשמחים של יום השנה ה-60 לעלייתו של המלך בהומיבול לכס המלוכה ויום הולדתו ה-80 בשנים 2006-2007, החליט הקבינט התאילנדי לשמור על מעמדו של הפארק כיעד הטיולים החדש ביותר בצ'יאנג מאי. הפארק המלכותי Ratchaphruek ממוקם בנפה Mae Hia ומשתרע על שטח של 240,000 מ"ר, מחולק לאזורים שונים שכדאי לבלות כאן את כל היום. במרכז ניצבת הארכיטקטורה האותנטית של לאנה בביתן המלכותי הו קאם לואנג, שבו מוצגת תערוכה של ציורים על חייו ויצירותיו של המלך בהומיבול. אסור למבקרים לפספס ביקור בגן הסחלבים כדי לראות סחלבים נדירים וגנים בינלאומיים כדי לקפוץ לסגנונות שונים של גנים שנאספו על ידי מדינות שונות המשתתפות, כגון דרום קוריאה, סין, יפן ובהוטן, כדי לייצג את התרבויות שלהם. תחומים אחרים כוללים את עולם החרקים, צמחים נדירים ואזור תאגידי.

    שעות פתיחה: כל יום 8:00-18:00 כניסה: 100 באט למבוגרים, 50

    באט לילדים.

    ליצירת קשר: 053-114-110/-5

    שני אינתנון

    דוי אינתנון הוא ההר הגבוה ביותר בתאילנד, אך הקל והנוח ביותר לביקור, מכיוון שיש גישה טובה לכביש. נקודת הציון הראשונה המתקרבת לדוי אינתנון היא מפל מאה-יה, אחד היפים והמרהיבים בתאילנד. מקורו בנהר מיי-יה הזורם מול סלעים וצוקים בגובה של מעל 280 מטר וברוחב של 80 מטר. שמונה קילומטרים משם נמצא מפל מיי-קלאנג שאליו מגיעים תיירים לערוך פיקניק בצל הקריר. בקרבת מקום נמצאת מערת בריאנדה המכילה נטיפים ונטיפים מעולים ופסלי בודהה מתחת למים. מפלי Vajiratan ו-Siritan הנמצאים במרחק של 21 ק"מ מציעים נופים מדהימים של קשתות בענן ויער ירוק ושופע אפילו באמצע היום.

    תחנת המחקר של הפרויקט המלכותי Inthanon ממוקמת בכפר מונג קון גלאנג. הבניין מעוצב להפליא עם חממת חורף ומציע חדרי אירוח נעימים ומסעדה. מפל סיריפום (במקור נקרא מפל לו-לו בקרב המקומיים) במרחק של 30 ק"מ. נותן נוף מרהיב של שני זרמים של מים לבנים. בצד ימין של הכביש, לא רחוק ממשרד הפארק הלאומי דוי אינתנון, יש שורה של דוכני עץ שאליהם מגיעים תושבי הכפר כדי למכור את תוצרתם החקלאית, טרייה ומעובדת, משעות הבוקר המוקדמות ועד הערב. קוראים לו שוק מונג. סעו עוד 4.5 ק"מ. ותגיעו לדוי פה-טאנג, צוקים תאומים על ראש הר, עוד נקודת תצפית מרהיבה על דוי אינתנון. פרא מהא טאט נאפאמטנאדון ופרה מהא טאט נאפאפונפומסירי הם מקומות מושלמים לצפות בפריחה ולצפות בזריחה ובשקיעה.

    ישנם מסלולי טבע קצרים וארוכים בדוי אינתנון לתיירים מכל היכולות והגילאים. Giw Mae Pan הוא שביל קצר של כ -3 ק"מ. שופע פרחי בר כמו רודודנדרון, ורדים לבנים וסחלבים הפורחים בצבעוניות בסוף החורף. אתה עשוי גם למצוא גוראלים סיניים משתוללים בבוקר אם יתמזל מזלכם. בנוסף, שביל הטבע אנג קה לואנג על פסגת תאילנד נמצא בגובה של 2,560 מטר וניתן להגיע אליו ברכב. גולות הכותרת של מסלול זה הן עצים מכוסי טחב ושרכים של רודודנדרון, וציפורי שמש ירוקות זנב.

    איך להגיע
    ממרכז צ'יאנג מאי, סעו בכביש המהיר 107 למחוז ג'ומטונג ואז פנו ימינה בשלטים Doi Inthanon.

    מחנה הפילים מה סה

    עמק מחנה הפילים Mae Sa הוא המקום בו תוכלו לבלות את כל היום עם אחד מ-70 היונקים החמודים והענקיים שלהם, בסביבה הטבעית. עם יותר מ-30 שנות ניסיון בטיפול, Mae Sa מציעה מבחר פעילויות שתוכלו לבחור לחוות, החל מצפייה במופעי פילים מוכשרים, מצעד פילים ולמידה כיצד המהוטים (מטפלים בפילים) מטפלים בחבריהם הענקיים.

    שעות פתיחה: 08.00 – 17.00

    איש קשר: 053 206247, 053 206 248