צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מסעדות נהדרות בצ'אנג מאי

    איפה אוכלים בצ'אנג מאי ומה כדאי לנסות?

    מסעדות נהדרות בצ'יאנג מאי מגיעות בצורות רבות, המייצגות מגוון תרבויות ומטבחים, כמו גם נותנות מענה להעדפות תקציב שונות. כמו כל עיר גדולה, יש מספר לא מבוטל של מסעדות יוקרה המתהדרות במחירים בינלאומיים מהשורה הראשונה ושירות יוצא דופן, וכולן כמובן מגיעות עם תג מחיר כבד. בקצה השני של הספקטרום נמצאים המפרקים המקומיים הקטנים, המציגים לראווה את הטעמים והסגנון המענגים של לאנה הייחודיים לצ'יאנג מאי.

    ברשימת המסעדות הפופולריות ביותר בצ'אנג מאי, ניסינו לבחור מבחר מייצג של חוויות אוכל מהנות. חלקם עשויים להתבלט במיקומים ובהגדרות הנהדרים שלהם, אחרים ידועים במיומנות של השף ולחלקם פשוט יש באזז נהדר לגביהם. המשותף לכולם הוא שכולם יספקו חווית אוכל בלתי נשכחת.

    1. המטבח של דוד ב-909

    אוכל איטלקי משובח בצ'אנג מאי

    טוב עבור:

    • אוכל

    המטבח של דיוויד ב-909 מדורגת כאחת המסעדות הטובות ביותר בצ'יאנג מאי. התפריט הוא שילוב של אוכל צרפתי, אירופאי, תאילנדי ופיוז'ן, עם תפריט יין נפרד. יש גם תפריט יומי קבוע בן 3 מנות שמשתנה באופן קבוע. כל מנה טובה במטבח של דוד, אבל האווירה של המסעדה, תשומת הלב לפרטים הקטנים והשירות המעולה הם שגורמים לה להתבלט.

    מיקומה של המסעדה, בצד הרחוק של נהר מיי פינג היוצא מהעיר, השתנה מאז שהמסעדה נפתחה לראשונה, אך הם שמרו על החלק '909' של השם.

    מיקום: 113 Bamrungrad Road, צ'אנג מוי, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50000, תאילנד

    טלפון: +66 (0)91 068 1744

    טונג טם טו השני

    מטבח תאילנדי באווירה רגועה

    טוב עבור:

    • אוכל

    טונג טם טו (Tong Tem Toh) היא מסעדה תאילנדית פופולרית החבויה בסואי (soi – סמטת) שקטה, ממש ליד רצועת האמנים נימנהאם (Nimmenham) בצ'יאנג מאי. מסעדה באוויר הפתוח זו היא אחד המקומות הטובים ביותר לטעום מאכלים טעימים מהמטבח הצפון תאילנדי באווירה רגועה ונעימה.

    עם המנות שחובה לנסות בטונג טם טו נמנות קאנג האנג לה (Kang Hang La – קארי בסגנון צפון־תאילנדי), לארב קואה (Larb Kua – סלט חזיר טחון מטוגן), כנפי עוף מטוגנות בשמן עמוק ונאם פריק (Nam Prik – מטבלים של צ'ילי). חלק מהמנות שומרות על האותנטיות שלהן כמו בשימוש בתבלינים. שאל אם אתה רוצה שההזמנות שלך יהיו מוכנות בצורה מתונה יותר.

    מיקום: 11 Nimmanhemin Soi 13 , סוטפ, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 08:00-23:00

    3. מטבח חוות ג'ינג'ר

    רעננות מהחווה לשולחן במסעדה אורגנית זו

    טוב עבור:

    • קונים
    • אוכל

    ג'ינג'ר פארם קיטשן (Ginger Farm Kitchen) היא מסעדה וחנות פופולרית המגישה אוכל אורגני מתוצרת מקומית היישר מהמקור. המסעדה מגישה תוצרת שגדלה בחוות הג'ינג'ר הסמוכה, ומטרתה לספק לתושבי העיירה בצ'יאנג מאי הזדמנות ליהנות מאוכל טעים וטרי מהחווה מבלי לצאת מגבולות העיר.

    המסעדה הנעימה מציעה תפיסה ייחודית משלה על קונספט החווה העירונית, ומתגאה בכך שהיא מגישה אוכל ביתי בסביבה ידידותית ונוחה. התפריט העונתי המגוון כולל אוכל תאילנדי המוכן עם מרכיבים אורגניים וחופשיים, עם דגש על התענוגות הרבים שיש לאזור הצפוני של המדינה להציע. עם חלל הפנים הבהיר והמסורתי שלו והמטבח מעורר התיאבון, זהו יעד נהדר עבור אלה המחפשים אוכל ידידותי לסביבה.

    מקום: Nimmanahaeminda Road , צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 11:00-21:00

    טלפון: +66 (0)52 080 928

    מסעדה על גדות נהר צ'יאנג מאי

    טוב עבור:

    • אוכל

    The Gallery הוא מוסד אוכל משובח ייחודי בצ'אנג מאי המשלב את היופי של אמנות ומלאכה עם אמנות הבישול. השלט המואר באור ניאון בחוץ מושך אותך היישר מהרחוב אל מה שנראה כאוצר בלום של סחורות. גלריית האמנות שלה מציגה ומוכרת ציורים וחפצים של אמנים ובעלי מלאכה מקומיים.

    The menu includes a selection of Thai, Chinese and international dishes, which you can enjoy on the edge of the peaceful river. Mandatory attempts at the gallery include each of the curry selections on the menu, each of which can be seasoned according to your taste. Some evenings are enhanced with live music.

    Location:   25-27/29 Charoenrat Rd, Chang Moi, Chiang Mai 50000, Thailand

    Open:   daily from noon to 11:00 p.m

    Phone:   +66 (0)53 248 601

    5. Dash

    Steaks and Thai cuisine in the old city of Chiang Mai

    טוב עבור:

    • אוכל

    דאש היא מסעדה ובר תאילנדית בצ'אנג מאי שמושכת קהל גדול למרות שהיא ממוקמת לאורך נתיב קטן בחלק שקט של העיר העתיקה. בית העץ היפהפה שלו כולל דלתות הנפתחות לפטיו קטן ומגיש אוכל תאילנדי טעים שיתאים לכל חך. תוסיפו לזה את הלהקה החיה שמנגנת בערבים ויש להם באמת שילוב מנצח.

    דאש ממוקם על דרך מון מואנג, כחמש דקות הליכה משער Tha Pae. אם אינכם מכירים את הסמטאות האחוריות המתפתלות של צ'יאנג מאי, עדיף להצטייד במפה. המסעדה פתוחה מדי יום בין השעות 09:00 ל-00:00. אם בסופו של דבר אתה אוהב את האוכל שאתה אוכל כאן, דאש גם מקיים שיעורי בישול. כל שעליך לעשות הוא לבדוק עם הצוות על לוחות זמנים זמינים.

    מיקום: 83/2 Moon Muang Rd Soi 1, פרה סינג, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    פתוח: בימים שלישי עד ראשון בין השעות 08:30-14:00 ובין השעות 17:30-21:00 (סגור בימי שני)

    טלפון: +66 (0)53 279 230

    6

    מסעדת הואן פן

    מסעדה בהעיר העתיקה של צ'יאנג מאי פופולרית בקרב מטיילים

    טוב עבור:

    • אוכל

    מסעדת Huen Phen היא מסעדה ותיקה ואהובה בעיר העתיקה של צ'יאנג מאי, ומגישה מאכלים מעוררי תיאבון מהמטבח הצפון תאילנדי כבר למעלה מארבעה עשורים. בצ'יאנג מאי מגישים את אחת ממנות הקאו סוי (khao sui – אטריות קארי מסורתיות) הטובות ביותר, לצד מגוון מנות צפון תאילנדיות אחרות שהוכנו על פי מתכונים משפחתיים.

    החלק הפתוח ללא ייחוד פתוח לארוחת צהריים, ואילו ארוחת הערב מוגשת בחדר אוכל מלא אווירה. להואן פן יש שלוחה שנייה דרומה יותר, ברובע האנג דונג בצ'יאנג מאי, הפופולרי בקרב מקומיים ומבקרים כאחד.

    מיקום: 112 Rachamankha Road, פרה סינג, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:30-16:00 ובין השעות 17:00-22:00.

    טלפון: +66 (0)53 814 548

    7.ג'ינג'ר וקפה בבית של ג'ינג'ר

    מקום נעים לאכול בלב העיר העתיקה של צ'אנג מאי

    טוב עבור:

    • אוכל

    מסעדת Ginger & Kafe שבמלון דה האוס ביי ג'ינג'ר (The House by Ginger) בצ'יאנג מאי מגישה מאכלים מהמטבח התאילנדי באווירה מורכבת וצבעונית אך נעימה. זהו שילוב בין מסעדה וביסטרו עם תפריט הכולל דגש חזק על המטבח התאילנדי, כאשר רבות מהמנות יצירתיות על ידי הצוות הקולינרי המוכשר שלה.

    בין המקומות שחובה לנסות למנות את מגוון מגשי המתאבנים המעורבים של The House עם ספרינג רול שרימפס פריך, Meang kham (חטיף עשבים תאילנדי מסורתי), עוף טחון חמוץ וחמצמץ, ו-Pak Bong Groove (תהילת בוקר תאילנדית פריכה ברוטב תמרינדי). קארי הבקר המטוגן האיטי הוא אלוהי. חובבי הבשר יכולים ללכת על בשר בקר בגריל המוגש עם מטבל לסת וסלסה עגבניות.

    מיקום: 199 Mun Mueang Rd , סי פום, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד חמישי בין השעות 11:00 עד 21:00, בימים שישי עד ראשון בין השעות 11:00 עד 22:00.

    טלפון: +66 (0)53 287 681

    8. הבר והמסעדה של גוד וויו צ'אנג מאי

    מטבח תאילנדי על שפת נהר תוסס

    טוב עבור:

    • אוכל

    הבר-מסעדה גוד וויו צ'יאנג מאי (Good View Chiang Mai Bar and Restaurant) מספק את מה ששמו מרמז, ומציע חוויית בר ומסעדה לצד הנהר המשקיפה על נהר פינג (Ping River). זהו בית אוכל בצ'יאנג מאי, והמיקום המדהים שלו על גדת הנהר מלווה בבידור איכותי של להקות חיות מדי ערב.

    האטרקציה העיקרית של הבר-מסעדה Good View היא התפריט הפנטסטי של מאכלים תאילנדיים, יפניים ובינלאומיים במחירים נוחים. חללי הפנים המיוערים מעניקים למקום תחושה חמימה, נעימה וסלון. טרסת הגן החיצונית המשקיפה על נהר פינג (Ping) האידילי היא מקום נחשק. מומלץ להזמין מקום מראש.

    מיקום: 13 Charoenrat Rd , צ'אנג מוי, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50000, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:00-23:00

    טלפון: +66 (0)99 271 0666

    9. ארוחת חנטוקה במרכז התרבותי של צ'אנג מאי העתיקה

    מקום לחוות את התרבות והטעמים של לנה

    טוב עבור:

    • אוכל

    ארוחת הערב Hentoka במרכז התרבות הישן של צ'יאנג מאי מבוססת על ארוחת ערב תאילנדית מסורתית ומופע ריקודים. לארוחת הערב של Hantoka, האורחים יושבים על מחצלות במבוק המונחות על הרצפה ומגישים להם מגוון של מאכלים צפון תאילנדיים לחלוק עם השולחן.

    האוכל כולל קארי עוף עשיר וקארי חזיר בורמזי, עוף מטוגן, אורז דביק, ירקות עם מטבל צ'ילי פיקנטי ומעדן צפוני של עור חזיר מטוגן בשמן עמוק. בזמן שאתם יושבים ואוכלים, מגוון ריקודים תאילנדיים מסורתיים מבוצעים על הבמה – כולל ריקודי חרבות ומופע תופים פופולרי.

    מיקום: 185 Wua Lai Rd Soi 3, Haiya, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50100, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שבת בין השעות 09:00 ל-20:00 (סגור בימי ראשון)

    טלפון: +66 (0)95 145 0296

    10. קפה ציפורים חינם

    מנות תאילנדיות בריאות ומסורתיות במנות נדיבות

    טוב עבור:

    Free Bird Cafe הוא בית קפה ססגוני ממש מחוץ לחפיר העיר, בפינת רחוב בעיר העתיקה של צ'אנג מאי. התפריט שלהם נרחב וכולל תערובת של מנות תאילנדיות, בורמזיות ומערביות יחד עם מבחר של קפה ושייק פירות.

    ניסיונות חובה בקפה Free Bird כוללים את סלט עלי התה הבורמזי ואת הבננה, חמאת בוטנים ושייק שוקולד. הקבועים ממליצים לעתים קרובות על קאו סוי (Khao Soi – קארי נודלס מסורתי). כל המנות נעשות תוך שימוש במרכיבים שמקורם בספקים ויצרנים מקומיים.

    מיקום: 14 Sirimangkalajarn Road, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    פתוח: שלישי עד ראשון בין השעות 09:00-17:00 (סגור בימי שני)

    Open:   Tuesday to Sunday from 9 am to 5 pm (closed on Mondays)