צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    השווקים ושווקי הלילה הטובים ביותר בצ'יאנג מאי

    איפה לקנות כמו מקומי בצ'אנג מאי?

    שווקי הלילה מציעים את אפשרויות הקניות הטובות ביותר בצ'אנג מאי. המגוון והמגוון מצוינים, והם פזורים בכל רחבי העיר. אם אתם בעיר בסוף השבוע, יש לכם עוד יותר אפשרויות לבחירה, עם ערבים שלמים של גלישה, קניות, נשנושים וספיגת הסצנה.

    לצד אותן מזכרות תיירותיות עתיקות שתוכלו למצוא בכל מקום אחר במדינה, רבים מהשווקים של צ'יאנג מאי מציעים חוויית קנייה מעניינת הרבה יותר, עם דוכנים המוכרים עבודות יד מתוצרת מקומית, פריטי לבוש חד פעמיים ושפע של מעדנים צפוניים שקשה למצוא. למצוא בכל מקום אחר. הולכי הרגל של יום ראשון הוא אחד השיאים, אם כי בעונת השיא הוא יכול להיות די עסוק.

    1. בזאר הלילה של צ'יאנג מאי

    בזאר הלילה

    טוב עבור:

    • קונים

    מרכז הקניות בצ'אנג מאי, בזאר הלילה פועל כל ערב החל מהשעה 17:00 ומכסה שכונה שלמה. לא קל להגדיר היכן השוק הזה מתחיל ומסתיים, שכן אוסף הדוכנים והחנויות אכן משתנה; לכו לצומת של דרך צ'אנג קלאן ודרך לוי קרו ותגיעו בערך באמצע, כשהבזאר מתפרש על פני כשני רחובות לכל כיוון.

    השוק מציע כמעט את כל מה שיש בכל שוק לילה תאילנדי אחר, רק יותר ממנו. זה אומר חולצות כדורגל, פילים מגולפים, יצירות אמנות, עבודות יד, משקפי שמש, נעליים, מזוודות, רהיטים וכלי בית. לאחר התיקון הקמעונאי, גשו לאחד מעשרות הברים או המסעדות הסמוכים כדי להירגע.

    מקום: צומת של דרך צ'אנג קלאן ודרך לואי קרו, צ'אנג מוי, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50100, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-17:00 עד חצות

    2. מדרחוב יום ראשון Tha Pae

    העיר העתיקה של צ'אנג מאי

    טוב עבור:

    • קונים

    השוק המפורסם ביותר בצ'יאנג מאי פועל רק פעם בשבוע, כך שאם אתם נמצאים בעיר רק לסוף שבוע אחד, הקפידו להגיע לכאן ביום ראשון בערב. הרצועה באורך קילומטר אחד ממוקמת בלב אזור התיירות המרכזי של העיר ומשתרעת משער Tha Pae לכיוון דרך Ratchadamnoen במערב.

    הכביש סגור לתנועה החל מהשעה 16:00 ויוצר מדרחוב זמני. במכירה, תוכלו למצוא מגוון עצום של עבודות יד, מזכרות ואביזרים. מלבד הקניות, האזור מתעורר לחיים עם דוכני אוכל, ברים מאולתרים ומכוני מסאג' בצד הדרך לקרצוף מהיר.

    מקום: Rachadamnoen Rd , סי פום, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    פתוח: ימי ראשון בין השעות 16:00-22:30

    3. מדרחוב וואה לאי

    העיר העתיקה של צ'אנג מאי

    טוב עבור:

    • קונים

    מבקרים רבים מעדיפים את המדרחוב של יום שבת Wua Lai על פני זה הגדול יותר ביום ראשון ליד שער Tha Pae, הודות למגוון המצוין של סחורות מתוצרת מקומית, כמו גם העובדה שיש לאן ללכת ולא לדשדש. השוק נקרא על שם דרך וואה לאי (Wua Lai Road), המקשרת לדרך תיפאנט (Thipanet Road), מעט מדרום לחומות העיר העתיקה. דוכנים ורוכלים מתחילים להתארגן משעות אחר הצהריים המאוחרות של יום שבת, והעניינים מתפתלים בסביבות השעה 22:30.

    מקום: Wua Lai Rd , פרה סינג, מואנג צ'יאנג מאי צ'יאנג מאי 50100, תאילנד

    פתוח: בימי שבת משעה 16:00 עד 22:30

    4. שוק גזר (קאד לואנג)

    גדות נהר

    טוב עבור:

    • קונים

    שוק ווארורוט (Kad Luang) הוא אחד משווקי האוכל המובילים בצ'יאנג מאי. תוכלו למצוא מגוון מרשים של תוצרת טרייה לצד חטיפים וארוחות מוכנות לאכילה. בנוסף, הקומות השנייה והשלישית מוקדשות לביגוד ואקססוריז – רובן לא באיכות או בסגנון נהדר, אבל לפחות המחירים נמוכים.

    אם נחזור לאוכל, חפשו מעדנים אותנטיים בסגנון צפוני כמו סאי אואה (sai oa – נקניקייה פיקנטית), נאם פריק אונג/נאם פריק נום (nam prik prik nom – מטבל צ'ילי אדום וירוק) קאפ מו (cap mo – עור חזיר פריך). מצאו את שוק ווארורוט בסוף דרך צ'אנג מוי, ליד הנהר.

    מקום: Wichayanon Rd , צ'אנג מוי, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50300, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 4:00-18:00

    5. שוק טון לאם יאי

    גדות נהר

    טוב עבור:

    • קונים

    טיול בוקר בשוק טון למאי הוא דרך נהדרת להתחיל את היום בעיר, במיוחד אם אתם מחפשים חווית שוק אלטרנטיבית בצ'אנג מאי. שוק תוסס וצבעוני זה, המתמחה בדבר אחד בלבד – פרחים – ממוקם בצמוד לשוק ווראראט (Worarat Market) הגדול יותר, ממש על גדות נהר הפינג (Ping River) השליו.

    פתוח 24 שעות ביממה בכל יום, ביקור בוקר פירושו שתברחו מהחום וההמונים של בהמשך היום, ותזכו גם לראות את המשלוחים של היום מגיעים על ידי המשאית. צפו לראות ורדים טריים מגידול מקומי, סחלבים, חרציות, ערבה ופרחי לוטוס.

    מיקום: 88/1 Wichayanon Rd , צ'אנג מוי, מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50300, תאילנד

    דצמבר 22, 2022