צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    אטרקציות זולות בצ'יאנג מאי

    מהם הדברים הזולים ביותר לעשות בצ'יאנג מאי?

    בצ'יאנג מאי יש שפע של פעילויות ידידותיות לארנק, עם תכונות טבעיות ואתרים היסטוריים שהגישה אליהם חופשית לחלוטין. קל להפיק את המרב מהחופשה שלך ליעד זה מבלי לבזבז הרבה בהתחשב בכמות העצומה של דברים בחינם לעשות.

    טיולים בתקציב נמוך לעיר זו כוללים בדרך כלל שפע של פעילויות חוצות, כך שההרפתקנים ייהנו ממנה במיוחד. יש גם שפע של היסטוריה ואמנות לחקור, מה שהופך אותו למקום נהדר למטיילים עם תקציב מוגבל. בדוק כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בצ'יאנג מאי בתקציב נמוך.

    1. העיר העתיקה של צ'אנג מאי

    בקרו במרכז העיר

    טוב עבור:

    • תקציב
    • היסטוריה

    העיר העתיקה של צ'יאנג מאי עמוסה בדברים מהנים וידידותיים לתקציב לראות ולעשות. בהתחשב בערך ההיסטורי של חלק זה של העיר, תוכלו למצוא מספר מונומנטים שניתן לגשת אליהם בחינם, כגון אנדרטת שלושת המלכים.

    ברחבי הרובע תיתקלו בלא מעט מסעדות וחנויות בנוסף למבנים היסטוריים. אם אתה רוצה לראות את כל זה, שקול לחקור את זה באופניים. זוהי דרך קלה וזולה להתנייד ממקום למקום, וחלק זה של העיר ידידותי במיוחד לאופניים. הוא ממוקם בתוך נתיב מים מרובע במרכז העיר.

    מקום: תאילנד

    2. מקדשי צ'אנג מאי

    ראה את המקדשים ההיסטוריים

    טוב עבור:

    • תקציב
    • היסטוריה

    מקדשי צ'אנג מאי הם אטרקציות מרכזיות למטיילים מכל רחבי העולם. אפילו יותר טוב, הם חופשיים לגשת. בעיר זו יש יותר מ -300 מקדשים, ורובם בני מאות שנים ומתוחזקים להפליא.

    כאשר תבקרו במקדשים אלה, תיתקלו בארכיטקטורה מרשימה, צבעים עזים וגילופים מורכבים שגורמים לעיצוב לזרוח באמת. הממלכה העתיקה של לאנה מתעוררת לכאורה לחיים כשאתה טובל את האווירה כאן. המקדשים ממוקמים בכל רחבי העיר.

    מקום: תאילנד

    3. נאמטוק בואה טונג (מפלים דביקים)

    ראה סוג ייחודי של מפל מים

    טוב עבור:

    • תקציב
    • הרפתקה

    נאמטוק בואה טונג (Namtok Bua Tong – מפלים דביקים) הוא אחד ממאפייני הטבע המרתקים יותר בעיר, שכן הוא מפל שניתן לטפס עליו. במקום להפוך את המפלים הסלעיים לחלקלקים, המים הזורמים כאן למעשה מתקשרים עם המינרלים באופן שגורם להם לאחוז בהם באופן טבעי.

    לסלעים יש מרקם דומה לזה של ספוג מיובש, כך שתוכלו לטפס בקלות בנעליים בסיסיות למדי או אפילו יחפים אם אתם יכולים להתמודד עם המשטח המחוספס. הגישה חופשית לחלוטין. הוא ממוקם כשעה צפונית לעיר.

    מקום: Mae Ho Phra , מחוז מיי טייאנג, צ'יאנג מאי 50150, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:00-17:00

    טלפון: +66 93 139 3556

    4.שער Tha Phae

    מצא שער לעבר

    טוב עבור:

    • תקציב
    • היסטוריה

    שער Tha Phae הוא אחד השערים ההיסטוריים של העיר העתיקה של צ'יאנג מאי, והוא מציע דוגמה נוצצת לאופן שבו העתיקים והמודרניים משתלבים כאן יחד. אמנם היו כמה שערים לעיר העתיקה, זה בפרט שימש לרוב על ידי סוחרים, דיפלומטים ונזירים.

    כיום תוכלו למצוא מגוון מסעדות ובתי קפה ליד השער הסמוך לבזאר הפתוח בלילה. השער חופשי לחלוטין לראות כאנדרטה של היסטוריה המחברת את העיר החיצונית למרכז ההיסטורי שלה. הוא ממוקם בצד המזרחי של העיר העתיקה ליד החפיר הישן.

    מקום: Thapae Rd , מחוז המשנה של צ'יאנג מאי, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    פתיחה: 24/7

    5. מרכז התרבות והאמנות של העיר צ'יאנג מאי

    לטבול את עצמך בהיסטוריה המקומית

    טוב עבור:

    • תקציב
    • היסטוריה

    מרכז התרבות והאמנות של העיר צ'יאנג מאי מאפשר לכם לחקור את ההיסטוריה של העיר באמצעות אוסף מרתק של חפצים ותערוכות. במרכז, תוכלו למצוא מוזיאון מלא פריטים כולל בילוי מלא של כפר לנא בקומה העליונה.

    בעוד שהאוסף הקבוע כאן בהחלט מרשים, תוכלו למצוא גם תערוכות מיוחדות המתקיימות לאורך כל השנה, אז הקפידו לבדוק את לוח השנה המקומי לפני הביקור שלכם. תוכלו למצוא את המוזיאון הזה כלול בכמה סיורים שונים, אבל אתה תמיד יכול למתוח את התקציב שלך על ידי ביקור במוזיאון בעצמך. הוא ממוקם בסמוך למרכז העיר העתיקה.

    מקום: Prapokkloa Rd , טמבון סי פום, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

    פתוח: רביעי-ראשון בין השעות 8:30-16:30 (סגור בימים שני-שלישי)

    טלפון: +66 53 217 793

    6. מעיינות חמים בסן קמפאנג

    הירגעו במים חמים

    טוב עבור:

    • תקציב
    • מוזר

    המעיינות החמים של סן קאמפאנג מאפשרים לכם להירגע במרחץ טבעי המוקף במאפיינים טבעיים עוצרי נשימה כגון עצים מתנשאים וגבעות מוריקות. אמבט המינרלים כאן משתמש בחום טבעי כדי לשמור על המים מחוממים, כך שהוא תמיד זמין לא משנה באיזו שעה בשנה אתה מבקר.

    זכור כי האמבטיה שונה מן המעיינות עצמם. הגייזרים החמים בפועל יכולים לירות מים יותר מ -20 מטרים לאוויר כאשר המים נמצאים סביב טמפרטורות רותחות רק כדי לאבד חום כאשר הוא פוגש את הרוח. ראה את זה כ -22 ק"מ מזרחית לעיר.

    מקום: Ban Sa Ha Khon , מחוז מאה און, צ'יאנג מאי 50130, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 07:00-18:00

    טלפון: +66 53 037 101

    7. מערת צ'יאנג דאו

    חקור מתחת לאדמה

    טוב עבור:

    • תקציב
    • הרפתקה
    • מוזר

    מערת צ'יאנג דאו היא מתחם מערות עצום בו תוכלו לחקור תצורות גיאולוגיות תת-קרקעיות מרתקות, מוארות וקלות לניווט. במתחם כולו יש יותר מ -100 מערות שונות, אך תוכלו לבדוק רק את 5 המערות העיקריות כמבקר.

    למרבה המזל, 5 המערות הפתוחות מציעות שפע ליהנות כולל נטיפים וזקיפים. היזהר כי כמה מערות דורשים ממך לזחול, אם כי אתה יכול בקלות להישאר באזורים walkable. בנוסף, בעוד שהכניסה למערות זולה, היא אינה בחינם. הוא ממוקם כ-75 ק"מ צפונית לעיר.

    מקום: צ'יאנג דאו, מחוז צ'יאנג דאו, צ'יאנג מאי 50170, תאילנד

    8. מאגר הואי טונג טאו

    תיהנו מגוף מים יפהפה

    טוב עבור:

    • תקציב
    • הרפתקה

    מאגר הואי טונג טאו הוא יעד מהנה לכל המטיילים המחפשים בילוי חיצוני ידידותי לתקציב עם שפע של דברים בחינם לעשות על המים. במאגר זה תוכלו לראות מראות מדהימים מוקפים בטבע תוסס וחוף חולי.

    הפעילויות כאן מגוונות למדי. תוכלו למצוא שפע של פעילויות שעולות קצת כסף, כמו פיינטבול, צניחה חופשית ואזורי משחק, אבל לא תצטרכו לשלם כלום כדי לשחות או לדוג. השכרת הסירות גם זולה יחסית כאן. תוכלו למצוא אותו ממש צפונית למרכז העיר.

    מיקום: 283 Chiang Mai 50180, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:00-6:00

    טלפון: +66 53 121 119

    9. בזאר הלילה של צ'אנג מאי

    נסה שוק לילה הומה

    טוב עבור:

    • קונים
    • תקציב

    שוק הלילה של צ'יאנג מאי הוא שוק איקוני במרכז העיר, בו תוכלו למצוא מציאות לאחר שהשמש שוקעת. הבזאר הזה הוא אחד המפורסמים ביותר בכל תאילנד, וזה בעיקר בגלל המבצעים המיוחדים שלו בנוסף לגילו.

    כאשר אתה מבקר בשוק זה, תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים זמינים בין אם אתה מחפש בגדים, אמנות, עבודות יד, תכשיטים, או כמעט כל דבר אחר שאתה יכול לדמיין. תוכלו למצוא אותו על פני כמה רחובות בצד המזרחי של העיר, בכפר מיאנג קאם (Myang Cam Village).

    מקום: מחוז משנה צ'יאנג מאי, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50100, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-17:00 עד חצות

    10. שוק אנוסרן

    לטעום פלאים בשוק אוכל

    טוב עבור:

    • קונים
    • אוכל
    • תקציב

    שוק אנוסאראן הוא שוק אוכל לילה בו תוכלו למצוא מגוון רחב של אוכל ומרכיבים מקומיים יחד עם מסעדות המציעות אוכל מוכן. תוכלו למצוא מגוון עצום של דוכנים לחקור, המציעים מאכלים מקומיים ובינלאומיים לטעום.

    זהו אחד המקומות הטובים ביותר לנסות את המאכלים המקומיים הייחודיים של העיר, שכן הספקים כאן יודעים להכין אותם טוב יותר מכל אחד אחר. רבים מהפריטים כאן זמינים במחירי מציאה, כך שקל למדי להישאר במסגרת התקציב שלך. השוק ממוקם בכפר מיאנג קם בצד המזרחי של העיר.

    מיקום: 149, שוק אנוסארן 14-15 Changklan Rd , טמבון צ'אנג קלאן, אמפו מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50100, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-17:00 עד חצות