צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    בזאר הלילה של צ'יאנג מאי

    One של ציוני הדרך התיירותיים המובילים בעולם בתאילנד שמושך את מספרי התיירים הן מבית ומעבר לים משנה לשנה, צ'יאנג מאי המחוז המפורסם בצפון המדינה. המחוז הפוטנציאלי ביותר בצפון תאילנד שעשיר בכל דבר לתיירות – טבע יפהפה ותרבות כריזמטית שמרשימה את המבקרים מכל הכיוונים. יתר על כן, העיר המפורסמת הזו היא גם המקום הנכון לקניות עם מיקומים רבים שתוכלו להוציא את ההערות שלכם. והנה הבאנו לכם את שוק הלילה האגדי שהוא מחסום שאסור לפספס לטיול, שוק הלילה של צ'אנג מאי.

    שוק הלילה של צ'יאנג מאי הוא מקום הקניות המפורסם בצ'יאנג מאי כבר עשרות שנים עם המבקרים שהם בעיקר זרים שמגיעים לאתר לפנאי וקניות. משני צידי הרחוב מלאים דוכני רוכלים וחנויות עם מגוון פריטים – מוצרים מקומיים, בגדים, כלי כסף, ציור, נעליים, טקסטיל, מזוודות ומזכרות. ואל תדאגו להיות רעבים כאן מכיוון שהמקום עמוס גם במסעדות הטעימות הרבות כולל מרכז אוכל וגן בירה. בנוסף, מופעי אמנות הבמה וחנויות המסאג' והספא להנאת המבקרים.

    1מה לקנות בבזאר הלילה

    שוק הלילה של צ'יאנג מאי הוא שוק הלילה הראשון עומד במרכז העיר על דרך צ'אנג קלאן. לאורך 2 ק"מ של האתר הוא שפע של חנויות שמוכרות את המוצרים המסורתיים והמשמעותיים שכולם מרגשים עבור אוהבי הקניות. חוץ מזה, המיקום הוא המרכז של מסעדות פופולריות רבות, לינה וקניון. ה שוק הלילה התוסס הוא אווירת ההמולה מהתנועה של תיירים תאילנדיים ובינלאומיים כאחד.

    ולתייר שמחפש מתנה נחמדה או מקומית מזכרת, לא תתאכזבו לבוא לכאן. בזאר הלילה של צ'יאנג מאי הוא המרכז של כל סוג מוצרים לגבי מתנות ומוצרים מקומיים, במיוחד את woodcraft כי הוא המוצר המפורסם ביותר, גם, בעבודת יד כלי כסף וכלי חרס. אמנם עלות המוצרים כאן היא גבוהה למדי אבל עבור המבקרים עם מגבלת הזמן, בזאר הלילה של צ'אנג מאי הוא הנכון בחירה עבור מקום הקניות, אכן. ועוד דבר אהוב לעשות עבור תיירים המבקרים בשוק זה הם לקבל את התלבושת המסורתית ולקחת את תמונה באולפן כאן כמזכרת מהטיול.

    כאמור, בזאר הלילה של צ'אנג מאי הוא מקום אוכל. באופן ספציפי, בזאר הלילה של קאלארה עם הרבה מסעדות ורחוב דוכני אוכל המגישים את המגוון הרחב של אוכל טעים במחיר סביר. כמו כן, גן הבירה בשבילך להירגע ושוק אנוסארן שאוסף הרבה אוכל רחוב טעים.

    ותוכלו לצאת לכמה טיולים במוזיאון אמנות בגן עדן זה בדרום השוק כדי לראות את האמנות התלת-ממדית המדהימה והמיסטית.

    2שעות הפתיחה של בזאר הלילה של צ'יאנג מאי

    שוק הלילה של צ'יאנג מאי פועל מאז השעה 5:00 מדי יום; עם זאת התיירים יגיעו למקום בסביבות השעה 6:00 ומעלה כלומר הזמן שאחרי שהשמש שוקעת. בהחלט, זה הרגע המושלם לטייל סביב האזור שנקרא "בזאר הלילה".

    לא משנה איך מזג האוויר, בזאר הלילה של צ'אנג מאי הוא אטרקציה נהדרת שתוכלו לבקר בה. מהדמדומים ועד חצות, המקום עמוס במספר המבקרים בטיילת לאורך שני צידי הכביש לקניות ולחיי לילה.

    בזאר הלילה של צ'אנג מאי שבו המקום נמצא במזרח חפיר העיר וממערב לנהר פינג מאפשר לכם לטייל מ- Tha דרך פאה לדרך צ'אנג קלאן והלאה לדרך לוי קרוה לביקור בקרבת מקום סיורים כגון Saphan Lek (גשר הברזל) ו Wat Buppharam.

    שוטטות בבזאר הלילה של צ'יאנג מאי

    בזאר הלילה של צ'יאנג מאי נפתח מדי יום, עם זאת, בשבת וביום ראשון, המיקום פחות מהמבקרים מכיוון שהם פונים לוואה לאי ותה פאה שהם המדרכה בסופי שבוע של צ'אנג מאי.

    הפעילויות העיקריות שרוב התיירים נהנים מהן בזאר הלילה של צ'אנג מאי הם הטיול סביב המיקום, קניות, אכילה, שתייה ומקום ציון הדרך לארוחת ערב בבזאר הלילה של קאלארה.

    3בזאר הלילה של קאלארה:

    בזאר הלילה של קאלארה נמצא מול הקניון "הפלאזה" ו"מלון דוסיט D2 צ'אנג מאי" עם הספטקולר גודל השילוט שיש לשים לב אליו. פנים המקום נעים למראה אשר מוקצה לאזור הפנימי והחיצוני. החלק החיצוני מספק את הקנבס כסאות שכיבה עם טיפול מסאג' כף הרגל כי הוא מאוד פופולרי בקרב זרים במיוחד סינים. ובכן, זה יהיה רעיון מושלם לשכב ו לקבל קצת מסאג' אחרי יום ארוך.

    בתוך בזאר הלילה של קאלארה יש המון מוצרים – מזכרות, בגדים, פריטי קישוט, כולל אזור האמנות עם ציור ו שירות דיוקן וקריקטורה לתיירים.

    4שוק אנוסרן:

    בתוך אזור בזאר הלילה של צ'יאנג מאי, יש עוד נקודה מעניינת שאסור לכם לפספס שהיא שוק אנוסרן. השוק ידוע כרחוב האוכל וההליכה המפורסם כמקום ל אוכל. בשוק אנוסארן יש הרבה מסעדות ודוכני אוכל כולל צפון סגנון, תאילנדי, מערבי, סיני ופירות ים. באופן לא מפתיע, המקום הוא מועדף בקרב הזרים על אכילה בחוץ. חוץ מזה, החנויות, גן הבירה, מופעי אמנות כמו מופעי קברט זמינים גם הם בשוק.

    מלבד בזאר הלילה של קאלארה ושוק אנוסרן, יש הם המון דוכנים לאורך כל שני צידי רחוב צ'אנג קלאן. ואם אתה ממשיך ללכת בדרך לוואט אופקוט, תפגוש עוד מרגש מקום אוכל שנקרא מסגד באן הו או קאד הו מצ'אנג מאי.

    8 דברים שכדאי לדעת על שוק הלילה של צ'אנג מאי

    5בזאר הלילה של צ'יאנג מאי יצא ביוזמתו של הסוחר הסיני בצ'יאנג מאי

    מקורו של המקום בהשראתו של הסוחר הסיני בצ'אנג מאי מטעם "קרן צ'יאנג מאי סמאקהי" במטרה לקבוע את מקום המסחר של המוצר המקומי בנוגע לעבודות היד של צ'יאנג מאי – טקסטיל, סלים ואביזרים. בהתחלה, השוק הוקם במגרש הכדורגל של בית הספר צ'ינג פא והתמקד בזרים בשל הביקוש הגבוה של הקבוצה במיוחד המערבי שרוכש בעיקר מוצרים אלה כמזכרת או מתנה.

    6המיקום של בזאר הלילה של צ'אנג מאי

    שני צידי רחוב בזאר הלילה החל מ פינת דרך Charoenprathet לדרך צ'אנג קלאן יש את המזלג לסרי דון צ'אי. ובמקום יש את המקומות העיקריים של בזאר הלילה הם Kalare, Anusarn שוק, ובזאר לילה בצד המלון, ולכל אחד יש אחר תכלית. שוק האנוסארן הוא המרכז של מאכלים טעימים שונים כי בתחילה היה מרכז פירות הים היקרים; עם זאת היא פנתה לספק את הבינלאומי אוכל מאוחר יותר כדי לענות על הביקוש של התיירים הן המקומיים והן בחו"ל.

    בצד השני, למי שמעדיף את הנכון חדר האוכל וחיי הלילה Kalare הוא התשובה. המקום כולל את המבקרים עם גן הבירה והבר שכל אחד יכול ליהנות מכמה משקאות. וה בצד הנגדי נמצא בזאר הלילה שהיה בעבר המלון והחנויות למכור את הסחורה המיובאת שהיא יקרה. ואז זה עבר להיות יותר סתמי חנות בסגנון אטרקטיבי יותר עבור התיירים.

    7המוכר בבזאר הלילה הוא מ-3 קבוצות

    שוק הלילה של צ'יאנג מאי הוא מקום המסחר של 3 קבוצות של אנשים שהם תאילנדים, סינים ומוסלמים מכיוון שיש מסגד ב מרכז סמטת Charoenprathet שהיא הקהילה המוסלמית החשובה ב צ'יאנג מאי. כמו כן, המיקום הוא מרכזי אוכל חלאל כי הוא מקום מושלם על אכילה בחוץ עבור התיירים המוסלמים והערביים שעושים את הנסיעה לצ'אנג מאי. יתר על כן, בכל יום שישי בערב התבלינים ומוצרי הריח מ גם ערבים ייסחרו כאן.

    8המוצרים בבזאר הלילה

    במקור נמכרו בעיקר מוצרי מלאכת היד בבזאר הלילה של צ'יאנג מאי. עם זאת, המקום כלל את הסחורה המזויפת בדרגה A בשוק. בשל המבקרים שהגיעו למקום אינם מערביים כמו הרוב, לאחרונה, במקום זאת התיירים הסינים והמקומיים הם המבקרים העיקריים שעושים את הטיול לצ'אנג מאי. ואחרי שהסוחר הסיני יצא מהניהול, השוק נמצא תחת ניהול של הרבה ארגון.

    לבסוף, המקום מוקצה לתוך המחיצה להשכרה אשר שונה מעמדת המוכר הבודד זהה ליישוב השוק. למרבה המזל, המזכרות המקומיות לא נעלמו מהשוק אך בעיקר הן מוצרים תעשייתיים יותר ממלאכת היד המסורתית. לכן, אם אתה מוצא כל סחורה בעבודת יד נכונה בבזאר הלילה, למרות שזה די יקר. תאמינו או לא, כדאי לכם לקנות.

    9השער לבזאר הלילה

    הפתח לבזאר הלילה מהצד של קאלארה הוא קטן שער גישה עם גימיק משועשע לקרוא לדלת "הדלת של המונג". הסיבה האם זה היה אמור להיות אזור הספקים עבור אנשי שבט ההרים למכור את מוצרים לתייר – טקסטיל אריגה בעבודת יד, כובע ומזכרת אחרת פריטים.

    10נעלי ספורט, תיק וטי-שירט

    המוצרים הממותגים – סניקרס, תיק וחולצת טריקו כאן בעיקר הם אלה עותק ולא יכול עבור התיירים הזרים. במקום זאת, אלה הפריטים מועדפים בקרב הלקוחות המקומיים מאז המחיר הנגיש. כמו כן, סחורות המיובאות מסין כגון סיגריה אלקטרונית, סכין אביב, מצית גז, חולצת טריקו עם מסך המותג המפורסם שכולם מתחילים במאות מחיר.

    11כותרת בזאר הלילה

    הכותרת של המקום "בזאר הלילה" מתייחסת ישר כמו "שוק הלילה". עם זאת, זה סקרן עבור רבים אנשים שבגלל זה זה לא "רחבת הלילה". התשובה היא המילה "בזאר" פירושו השוק השונה ממשמעות המילה "פלאזה".

    בעבר, המתקן במקום הוא היחיד השירותים ותא האבטחה בפינת הרחוב כ מרכז אדמיניסטרטיבי לכל שאלה כולל השכרת שטח ותיירות מרכז. בכל מקרה, לטובה ] בטיחות וביטחון למבקרים, כיום הוא אחראי למשטרה המשרתת את כל האזור.

    12חניה בבזאר הלילה

    זה לא קשה כמו שאתה מדמיין למצוא את החניה ב בזאר הלילה של צ'אנג מאי מכיוון שהמקום מספק חניה רבה של שתי הכיכרות ו Kalare או אפילו את סוף הכביש שטח כי הוא חניה ללא תשלום בתוך בית הספר ונכס וואט סרי דון צ'אי.

    מידע לתיירים

    שוק הלילה של צ'יאנג מאי פועל משעה 5:00 עד חצות כל יום.

    ולנסוע למיקום נוח עם אופציה הובלות שהן;

    ברכב:

    משער Tha Pae, פנו שמאלה לדרך לוי קרו (Loy Kro Road) בכתובת צומת הדרכים לדרך צ'אנג קלאן. תוכלו לזהות את מקדונלד'ס בלב מחוז בזאר הלילה. והחניה היא לפנות ימינה בצומת ליד מקדונלד'ס ולעבור שמאלה כדי להיכנס לחניה. אחרת אתה נוהג בהמשך לחניה בשוק אנוסרן.

    בתחבורה ציבורית:

    קבל את שירות הטנדר האדום מהעיר צ'יאנג מאי עם תשלום בין THB 20-30 לנסיעה לאדם.

    בהליכה:

    משער Tha Pae, הולך לאורך הכביש עד שאתה נפגש הצומת של Tha Pae – צ'אנג קלאן שהוא הנקודה הבולטת של וואט אופקוט בפינת הצומת. לאחר מכן, פנה ימינה לאורך השביל לצ'אנג דרך קלאן תוכלו לראות את בזאר הלילה. המרחק הוא כ-800 מטר.