צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    טיול בין צ'יאנג מאי לצ'יאנג ראי

    : Explore the Best of Northern Thailand

    גלו את המיטב של צפון תאילנד:

    נוסעים לתאילנד ותוהים כיצד להפיק את המרב מהטיול שלכם? תכנן טיול כביש מצ'יאנג מאי לצ'יאנג ראי, אשר יכול להיות אחד הטובים ביותר נהיגה עצמית של החיים שלך עם הנוחות של המכונית השכורה שלך. צ'יאנג מאי, שהייתה בעבר בירת ממלכת לאנה, היא כיום מקום מפלט לנוודים דיגיטליים שעובדים מבתי הקפה הרבים הפזורים בעיר זו. אמנם בצ'יאנג מאי עצמה יש הרבה אטרקציות, אבל הטיול לצ'יאנג ראי מכאן הוא חובה. צ'יאנג ראי היא העיר האחרונה בתאילנד, והנסיעה ליעד זה מדהימה. אתה יכול לספוג את היופי של ההרים כשאתה עושה את דרכך ללב גן העדן הטרופי הזה.

    הדרך מצ'יאנג מאי לצ'יאנג ראי במצב מצוין, מה שהופך את חוויית הנהיגה העצמית להרבה יותר בלתי נשכחת. על ידי השכרת רכב דרך תאילנד השכרת רכב, אתה יכול לבקר בכל היעדים העיקריים בין שתי הערים ולהפיק את המרב של השכרת רכב בכיוון אחד שלך. לאורך הדרך תקבלו גם הזדמנות לבקר במעיינות חמים רבים, במקדש הלבן שובה הלב או בוואט רונג קון, ובמקדש הכחול או בוואט רונג סואה טן. המשך לקרוא את המסלול המלא שלנו כדי להפיק את המיטב מהטיול שלך. תוכלו לשכור רכב בנמל התעופה של צ'יאנג מאי ולתכנן טיול כביש מצ'יאנג מאי לצ'יאנג ראי.

    התחילו את המסע שלכם מצ'יאנג מאי וצאו לדוי אנגצ'אנג

    cycling 1533270 1280

    אתם תוכלו את הרכב ששכרתם במרכז העיר או בשדה התעופה של צ'יאנג מאי ותפנו אל Chiang Dao, הבית אל Chiang Dao mountain. זהו ההר השלישי בגובהו בתאילנד והוא פופולרי בקרב טרקים ומחפשי הרפתקאות. האטרקציה העיקרית כאן כוללת גם את מערת צ'יאנג דאו, הממוקמת למרגלות ההר. הוא פתוח למבקרים לחקור דרך שביל מואר במנהרה. נשמע, מדהים נכון?

    מכאן, אתה יכול ללכת לכיוון Doi Ang Khang במכונית השכורה שלך. זה סוג של פנינה נסתרת לתיירים זרים, אבל יעד פופולרי. שוכנת בקצה הגבול התאילנדי-מיאנמרי, זהו רכס גבול פראי והררי. מרכז הפרויקטים החקלאיים המלכותי הוא אחת האטרקציות העיקריות כאן, שם תוכלו למצוא גנים מטופחים להפליא מלאים במגוון צבעוני של פרחים, חממות לטיפוח גידולים כמו תותים, ריבס ואפרסמונים.

    בקרו בת'אטון ובמיי סאלונג

    לאחר מכן, צאו לכיוון ת'יאון, השוכנת בין נהר קוק לגבול מיאנמר. עם ההגעה לכאן, בקרו בוואט ת'יאון (Wat Thaton), מקדש מרשים על ראש גבעה המציע נופים מרהיבים של עמק נהר מה קוק (Mae Kok), ומנקודה זו תוכלו גם לראות את רכס הרי הגבול בין תאילנד למיאנמאר. הגבעה מוקפת בפסלי בודהה גדולים בסגנונות שונים, כגון סינית, תאילנדית ומיאנמר.

    קחו את הרכב השכור שלכם ופנו צפונה לכפר הסיני מה סאלונג( Mae Salong ), הידוע לחלופין בשם סנטיריקי ( Santhiriki ). כפר זה מלא במסעדות סיניות וחנויות המוכרות תה ומרכולת. מה סאלונג (Mae Salong) היא גם יעד פופולרי בזכות מטעי התה במרפסת שלה ותה האולונג (oolong) המוכר להם, הגדל כאן. נקודות עניין ב-מה סאלונג כוללות את מוזיאון הזיכרון לקדושים ואת פרה בורומאתאט צ'די.

    גלו את מה סאי, משולש הזהב וצ'יאנג ראי

    Wat Rong Khun Chiang Rai
    קרדיט : ג'יי ג'יי האריסון

    אחרי מה סאלונג, חזרו למטה לכיוון מה סאי, הנקודה הצפונית ביותר בתאילנד. בדרך, עשו עצירה מהנה במערת הדגים תאם פלה. כאן תוכלו למצוא הרבה דגים, והסיבה העיקרית שתמשוך את תשומת לבכם כאן הם הקופים המשוטטים, אותם תוכלו לראות מדרגים את צד המערה ומתנדנדים מהעצים. בקצה השני של שטח המקדש נמצא קו קאו (Ku Kao – מערת הצבים) שכדאי לסייר בה. המערה באורך של כמה מאות מטרים, חשוכה אז הביאו את הפנס שלכם, עם רצפת גיר קשה שהיא רטובה וחלקלקה.

    אחרי מה סאי, קחו את מכוניתכם מתאילנד השכרת מכוניות וחזרו דרומה במסלול התיירות הראשי לכיוון משולש הזהב. תוך כדי נסיעה למשולש הזהב, תעברו דרך אולם האופיום של פארק משולש הזהב, המציע היסטוריה מרגשת ורקע לאזור.

    משולש הזהב הוא מקום תיירותי פופולרי הממוקם במפגש הנהרות רואק ומקונג, שם נפגשים גבולות תאילנד, מיאנמר ולאוס. האזור משתרע על פני 950,000 ק"מ החופפים את ההרים של שלוש המדינות הסמוכות. האזור היה נקודת המסחר הגדולה והפופולרית ביותר לאופיום מאז שנות החמישים. אחרי משולש הזהב, סעו לצ'יאנג ראי ברכב השכור שלכם דרך צ'יאנג סן, שהייתה בעבר הבירה העתיקה של תאילנד.