צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    אתרי טבע בסביבת צ'אנג מאי


    בריחה אל הנופים היפים ביותר של צ'אנג מאי

    אתרי הטבע הטובים ביותר סביב צ'יאנג מאי כוללים הרים ערפיליים, יערות עבותים, נהרות, מערות ומפלים. הפסגה הגבוהה ביותר בתאילנד היא Doi Inthanon, הממוקמת בתוך פארק מוגן בהישג יד מהעיר.

    אתרי הטבע של צ'יאנג מאי מציעים מגוון רחב של פעילויות באוויר הפתוח, כגון טיולי הליכה, אופני הרים, צפרות ורפטינג בנהר. אם אתה מעדיף משהו רגוע, טבילה במעיין חם, נהר או אגם היא חובה לעשות. הנה רק כמה רעיונות שבהם תוכלו לברוח ולגלות את הנופים היפים ביותר המפארים את המחוז הזה בצפון תאילנד.

    1. הפארק הלאומי דוי אינתנון

    ראה את הנוף מהפסגה הגבוהה ביותר בתאילנד

    טוב עבור:

    • תמונה
    • הרפתקה
    • קבוצה

    הפארק הלאומי דוי אינתנון הוא נוף שופע של הרים, יערות ומפלים כ-70 ק"מ דרומית-מערבית למרכז צ'יאנג מאי. ההר הנושא את שמו של הפארק, דוי אינתנון, מתנשא לגובה של 2,565 מטרים. זהו אתר צפייה פופולרי בזריחה בצפון תאילנד. אין צורך בטיולים רגליים כדי להגיע לפסגה, שכן תוכלו ליהנות מגישה לכביש ברכב או באופנוע.

    הפארק הלאומי דוי אינתנון משתרע על שטח של 482 קמ"ר וניתן לטייל בו בקלות רבה ברכב או באופנוע. תוכלו לארגן סיור צפרות מודרך או ביקור באתרים בולטים כגון שני צ'דיס, מפל סירית'ן, גני הפרחים של תחנת המחקר המלכותית אינתנון והכפר מה קלאנג לואנג. הכי טוב לבקר ביום חול כדי למנוע המונים. הפארק גובה דמי כניסה וחניה.

    2. מפלי בואה תונג

    טפסו על המפלים ה"דביקים" האלה

    טוב עבור:

    • משפחות
    • תמונה
    • הרפתקה
    • קבוצה

    מפלי בואה תונג (Bua Thong Falls), או מפלי המים הדביקים (Sticky Water Falls), מציעים מקום מפלט מרענן עם מפלים רב-שכבתיים קרירים וסלעי גיר. מרבצי מינרלים במים מונעים מאצות להידבק לסלעים, כך שתוכלו לחקור את המפלים הזורמים במהירות תוך שמירה על אחיזה טובה.

    מפלי בואה תונג הם חלק מהיער הלאומי סרי לאנה , כ -60 ק"מ צפונית למרכז צ'יאנג מאי. אתר פופולרי ליד הפארק הוא סכר מה נגאד סומבונצ'ול (Mae Ngad Somboonchol Dam), מאגר מים ציורי שבו תוכלו ליהנות מהשכרת קיאקים, שיט בסירה ארוכת זנב ולינה בבית רפסודות מסורתי.

    3. הפארק הלאומי דוי סוטפ-פוי

    מקדשים נוצצים ושבילי טבע

    טוב עבור:

    • תקציב
    • הרפתקה

    הפארק הלאומי דוי סוטפ-פואי (Doi Suthep-Pui National Park) הוא אזור מוגן באורך 262 ק"מ, המארח את המקדש הקדוש ביותר בצ'יאנג מאי על ראש הגבעה, וואט פרה תאט דוי סוטפ (Wat Phra That Doi Suthep). בעוד שאנשים רבים באים רק כדי לראות את המקדש, חובבי הטבע יכולים למצוא קילומטרים של מסלולי רכיבה על אופניים וטיולים, מפלים, אתרי קמפינג ובונגלוס.

    הפארק הלאומי דוי סוטפ-פוי הוא אחד מאתרי הטבע הנגישים ביותר בצ'יאנג מאי. המלון נמצא במרחק של כ-35 דקות נסיעה בלבד ממרכז העיר. תוכלו לחקור את רוב הפארק בכוחות עצמכם, אך תוכלו לארגן סיור מודרך שיעזור לכם לנווט בשבילים הארוכים יותר ולבקר בכפר של שבט המונג.

    4. מאגר הואי טונג טאו

    ארוחות רגועות ליד האגם ומפגשי צ'יל-אאוט

    טוב עבור:

    • משפחות
    • הרפתקה
    • קבוצה

    מאגר הואי טונג טאו הוא מקום טבעי מקסים במרחק של 20 דקות בלבד מצ'יאנג מאי. ממוקם למרגלות דוי סוטפ, אגם גדול מעשה ידי אדם זה מציע סביבה ציורית להירגע וליהנות מהנופים. תוכלו גם ליהנות ממגוון פעילויות מים כגון שחייה ושייט. מי שמחפש לחקור מחוץ למים יכול לצאת לרכיבת שבילים, לבקר בפארק פסלי בעלי חיים לצילומי אינסטגרם מהנים, או לצאת לסיור ברכב או טרקטורונים.

    כ־20 מסעדות עם בקתות עץ או במבוק פזורות לאורך קו החוף של המאגר. מקומיים ומבקרים מבקרים לעתים קרובות במאגר הואי טונג טאו כדי להירגע, ליהנות מארוחה או לקבל מסאג' על שפת האגם. הכניסה לבריכה כרוכה בתשלום סמלי.

    5. מערת צ'יאנג דאו

    מתחם מערות ומקדשים שליו

    טוב עבור:

    • תמונה
    • הרפתקה

    מערת צ'יאנג דאו היא מתחם גדול של יותר מ-100 מערות בתוך רכס הרים. הוא נמצא כ-70 ק"מ צפונית לצ'יאנג מאי. רק 5 מהמערות פתוחות למבקרים. במערות יש תצורות נטיפים וזקיפים גדולות שנראות קצת כמו ארמון תת קרקעי נוצץ. להילה המיסטית מתווספים פסלי בודהה הפזורים ברחבי המערות.

    לאחר תשלום דמי כניסה קטנים וכניסה למערה, תגיעו לתחנת הדרכה. אתה יכול לבחור להמשיך הלאה לתוך המערה בעצמך או לשכור מדריך עם פנס שיוביל אותך. שווה את העלות הצנועה ללמוד עוד על האקולוגיה והפולקלור המקומי של המערות ולהימנע מפנייה לא נכונה! מערת צ'יאנג דאו היא גם יעד פופולרי לטיול יום, עם סיורים הכוללים קיאקים לאורך נהר פינג וטרקים בג'ונגל.

    6. מפל מאי קמפונג

    מפלים ליד נסיגה שלווה בכפר הררי

    טוב עבור:

    • תקציב
    • תמונה
    • הרפתקה

    מפל מאי קאמפונג נמצא ליד הכפר ההררי מאי קאמפונג, כ-50 ק"מ צפונית לצ'יאנג מאי. מפל זה בן 7 קומות נגיש בהליכה קצרה בג'ונגל לאורך נחל לא רחוק מהכפר. רוב המבקרים כוללים הליכה אל המפל כחלק ממחקר גדול יותר של הסביבה, אשר משדר תחושה שלווה, צעד אחורה בזמן.

    בעת ביקור במפל מאי קאמפונג, תוכלו לאתגר את עצמכם לרכוב על שביל הגיבונים, להירגע בבית קפה נעים עם סביבה ירוקה ירוקה, ולטעום את הסאי הואה (sai hua – נקניקיות צפון תאילנדיות) מתוצרת מקומית. חלק מהמשפחות המקומיות אפילו מציעות אירוח ביתי למי שרוצה לחוות את קצב החיים האיטי באזורים הכפריים.

    7. מעיינות חמים בסן קמפאנג

    הרגיעו את נשמתכם במים המשקמים

    טוב עבור:

    • משפחות
    • תמונה
    • קבוצה

    המעיינות החמים של סן קאמפאנג הם מקום נהדר ליהנות בו מטבילה משקמת במים מינרליים חמים. קל לזהות את הבריכות הטבעיות, כאשר בכניסה מרססים גייזרים זרימה מתמשכת של מים חמים גבוה באוויר. לאחר תשלום דמי כניסה קטנים, תוכלו ליהנות מטבילה רגלית או מטבילה מלאה במי המעיינות החמים הטבעיים. שירותי מסאג' זמינים גם כן באתר, כמו גם חנויות ומסעדות – תוכלו בקלות להפוך את זה ליום שלם של התחדשות כאן.

    ביצים רותחות במי המעיינות החמים הן פעילות פופולרית נוספת במעיינות החמים של סן קמפאנג. יש אפילו שלט עם הצעות זמן להכנת ביצים רכות או קשות.

    מיקום: No. 1, Moo 7, מחוז באן סה הא קון, מחוז מאה און, צ'יאנג מאי 50130, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 07:00-18:00

    טלפון: +66 (0)53 037 101

    8. הפארק הלאומי אוב חאן

    נוף מרהיב של ערוץ הנהר

    טוב עבור:

    • תקציב
    • תמונה
    • הרפתקה

    הפארק הלאומי אוב חאן הוא ארץ פלאות טבעית של יערות, הרים, מפלים ונהרות. הפארק המוגן, שאורכו 484 ק"מ, ממוקם בהאנג דונג, כ-30 ק"מ דרומית-מערבית לצ'יאנג מאי. זה ידוע להיות המקום היחיד בתאילנד שבו הצמח הפורח סגול-לבן Dendrobium Wardianum, אשר פורח במהלך ינואר, נמצא.

    ערוץ אוב חאן הפוטוגני נמצא ליד משרד הפארקים הלאומיים. יש שביל טבע שלוקח אותך לאורך הערוץ ולתוך היער. הואי טה סאי הוא קטע של הנהר עם קו חוף חולי. הוא פופולרי בקרב מבקרים המעוניינים להירגע וליהנות מטבילה מרעננת. מסלולי הליכה ורכיבה על אופני הרים מובילים למפלים שונים, מערות, מעיינות חמים ונקודות תצפית בתוך הפארק הלאומי.

    9. הפארק הלאומי מיי וואנג

    ביתו של הגרנד קניון של תאילנד

    טוב עבור:

    • תמונה
    • הרפתקה

    הפארק הלאומי מה וואנג משתרע על פני כ-120 קמ"ר של רכסי יער והרים. הפארק, שהוקם בשנת 2009, ידוע בעיקר בזכות ציון הדרך שלו בגרנד קניון הנקרא Pha Chor – צוקים גבוהים ותלולים המתנשאים מתוך אפיק נחל עתיק הדומה לפארק הלאומי בארה המפורסם "B".

    בסמוך לפארק יש מספר אתרים ופעילויות לחובבי הטבע, כולל רפטינג על נהר מה וואנג, מפל מה וואנג ומספר מסלולי הליכה. הפארק הלאומי מה וואנג, הממוקם כ-50 ק"מ דרומית-מערבית לצ'יאנג מאי, הוא תחנה טובה למי שבדרך לדואי אינתנון.

    10. דוי דה קאנג

    מזג אוויר קריר והרים אפופי ערפל בצפון הרחוק

    טוב עבור:

    • תמונה
    • הרפתקה
    • קבוצה

    דוי אנג קאנג הוא אזור חקלאי במחוז פאנג בצ'יאנג מאי. זה מקום טוב לתפוס נופי זריחה מרהיבים על ההרים הערפיליים. תוכלו למצוא שפע של הזדמנויות לטיולים רגליים, אופני הרים וצפרות, עם יותר מ-1,000 מינים שזוהו באזור. פרויקטים חקלאיים מלכותיים כמו גן הבונסאי פתוחים למבקרים, כמו גם הכפרים השונים עם שבטי ההרים והקהילות האתניות המשקפים את מיקומו של האזור על הגבול עם מיאנמר.

    דוי אנג קאנג נמצאת כ-150 ק"מ צפונית לצ'יאנג מאי. ההגעה לשם דורשת נסיעה במעלה כמה גבעות תלולות, כך שאולי תרצו להצטרף לסיור או לארגן טיול עם נהג מנוסה.