צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צ׳אנג מאי לזוגות


    מה לעשות בטיול רומנטי בצ'אנג מאי?

    צ'יאנג מאי היא יעד פופולרי למטיילים מכל הסוגים, אך זוגות ייהנו במיוחד מחוויה בלתי נשכחת בעיר מגוונת זו. בין אם אתה ובן זוגך מחפשים חוויות מרגיעות יותר, ריגושים בלתי נשכחים או שילוב של שניהם, לעולם לא תצטרך להסתכל רחוק כאן.

    בין הפעילויות כאן תוכלו ליהנות מהשלווה של המקדשים ההיסטוריים ואתם ובן זוגכם ולטבול את עצמכם בסביבה הטבעית המזמינה. אתה יכול אפילו לקחת לשמיים אם אתה רוצה. כדאי לכם לבדוק כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות עבור זוגות בצ'יאנג מאי.

    1. מקדשי צ'יאנג מאי

    חקור היסטוריה ומסורות

    טוב עבור:

    • זוגות
    • היסטוריה

    המקדשים של צ'יאנג מאי הם בין האטרקציות הפופולריות ביותר של העיר, שכן הם עמוסים בהיסטוריה ובארכיטקטורה ויצירות אמנות מרתקות. אתה ובן זוגך יכולים לראות יותר מ -300 מקדשים בעיר לבדה, כאשר רובם מתוארכים מאות שנים.

    צבעי המקדשים משתנים לא מעט, עם גוונים מנוגדים חזקים המשלימים את הסגנון האדריכלי הייחודי. גילופים בין המקדשים נפוצים גם כן, ואולי אפילו תקבלו הזדמנות לדבר עם אחד הנזירים כדי ללמוד עוד על המקדשים. הם ממוקמים ברחבי העיר.

    2. הגן הבוטני של המלכה סיריקיט

    בקרו בגן הבוטני הראשון בתאילנד

    טוב עבור:

    • זוגות
    • הרפתקה

    הגן הבוטני של המלכה סיריקיט הוא הראשון מסוגו בישראל, ומקום פופולרי בו תמצאו צמחים מכל העולם. הגן משתרע על פני שטח של למעלה מ-220 דונם, המאפשר אקלים שונה המספק מגוון צמחים שונים.

    בעוד שתמצאו שפע של צמחים ילידי האזור, מינים אקזוטיים יותר נמצאים גם כאן, כולל מה שתמצאו ביער גשם טרופי אסייתי. מסלולי הטיול יכולים גם להפוך את הביקור שלכם לחוויה רומנטית יותר עם נוף עוצר נשימה. הוא ממוקם כ-30 ק"מ צפונית-מערבית לעיר.

    מיקום: 100 9 Mae Raem , מחוז מאה רים, צ'יאנג מאי 50180, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:30-16:30

    טלפון: +66 53 841 234

    3. שיעור בישול צפון תאילנדי

    קחו שיעור בישול

    טוב עבור:

    • זוגות

    שיעור בישול בצפון תאילנד מאפשר לך ולבן זוגך ללמוד כמה מיומנויות מרשימות ששניכם תוכלו ליהנות מהן הרבה אחרי שהחופשה שלכם תסתיים. הבישול הצפון תאילנדי הוא ייחודי במיוחד בהשוואה למה שרוב האנשים מאירופה רגילים אליו, כך שמדובר בשינוי קצב נחמד.

    לא מעט שיעורים שונים זמינים ברחבי העיר, כאשר חלקם מהירים למדי ואחרים הם חוויות של כל היום. עם כמה מהשיעורים הארוכים יותר, תמצאו את עצמכם לא רק לומדים איך לבשל אלא גם איך למצוא מרכיבים. אתה יכול לנסות את השיעורים האלה בעצמך ברחבי העיר.

    מקום: תאילנד

    4. הגן הבוטני טוויצ'ול

    בקרו בגן בוטני באתר נופש

    טוב עבור:

    • זוגות

    הגן הבוטני Tweechol הוא אוסף מרתק של צמחייה תוססת וחיי צמחים בתוך אתר נופש יוקרתי הכולל ארכיטקטורת גן ללא דופי. מגוון עצים ושיחים גדלים ברחבי הגן, אך בין המאפיינים המרשימים ביותר הם יצירות האמנות של הצמח.

    כשתבקרו בגן זה, תמצאו פסלי צמחים המתארים דרקונים ענקיים שנראים מוסתרים חלקית מתחת לאדמה רק כדי שחלקים מהם יגיחו מהראש כמו נחש ארוך ומפותל. אתה ובן זוגך יכולים לראות את כל זה בכפר אינטרה צ'יצ'אי שמצפון-מזרח לעיר.

    מיקום: 118 Chiang Mai, כביש 118, צ'ואנג דוי, רובע טו סאקט, צ'יאנג מאי 50220, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:30-17:00

    טלפון: +66 53 292 381

    5. שייט על נהר מיי פינג

    צאו לשייט מרגיע

    טוב עבור:

    • אוכל
    • זוגות

    שייט נהר מה פינג הוא מסע רומנטי דרך נהר פינג בקצב איטי ונופי שבו אתה ובן זוגך יכולים ליהנות מהנוף ומהאוכל. נופי הנחל משתנים לא מעט במהלך הסיור, וחושפים בתים מעץ טיק, נופים כפריים ועוד.

    משך הסיור הוא כשעתיים, כך שזה די קל להתאים לכל מסלול. בנוסף, תוכלו למצוא פירות עונתיים טריים במהלך השייט, אם כי תוכלו לבחור בשייט ארוחת ערב מפואר יותר אם תרצו. הוא מגיח מהגדה המערבית של הנהר מעט מדרום לגשר הברזל.

    מיקום: 133 Charoen Prathet Rd , טמבון צ'אנג קלאן, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50100, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-17:00

    טלפון: +66 53 274 822

    6. באי הסחלבים – חוות פרפרים

    לטבול את עצמך בטבע

    טוב עבור:

    • זוגות

    חוות הסחלבים-פרפרים באי היא אטרקציה מרתקת שאתם ובן זוגכם תוכלו ליהנות ממנה בזכות מגוון הצמחים ואוכלוסיית הפרפרים. כפי שהשם מרמז, תוכלו לראות בעיקר סחלבים בעת הביקור, עם אלפי פרחים צבעוניים בתצוגה.

    כמובן ששום טיול לכאן לא יהיה שלם בלי לראות את הפרפרים. היכנסו לאחד המתחמים, ואתם ובן זוגכם עלולים למצוא את עצמכם מוקפים במאות פרפרים מלכותיים. הוא ממוקם כמה קילומטרים צפונית לעיר.

    מקום: מאה ראם, מחוז מאי רים, צ'יאנג מאי 50180, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 7:30-17:00

    טלפון: +66 81 992 7440

    7. מפל מאי סה

    ללכת לשחות

    טוב עבור:

    • זוגות

    מפל Mae Sa הוא מפל שליו עם בריכה בתחתית שאתה ובן זוגך יכולים ליהנות ממנה כהקלה מספקת ממזג האוויר החם. המפל מורכב מ -10 מפלסים, כאשר במפלסים 5 עד 7 יש בריכות בתחתית שתוכלו לחקור כל עוד אתם נזהרים.

    הנוף מזמין להפליא, עם צמחייה תוססת המקיפה את המפל. בנוסף, תוכלו למצוא שבילים נוחים שאינם תלולים מדי, כך שתוכלו לחקור בקלות כל מפלס של המפל. הוא ממוקם כ-23 ק"מ צפונית לעיר.

    מקום: Soi Namtok Mae Sa 4 , מאי ראם, מחוז מאי רים, צ'יאנג מאי 50180, תאילנד

    פתוח: רביעי-שני 8:30-16:30, שלישי 24/7

    טלפון: +66 53 210 244

    8. סיור בכדור פורח

    לעלות לשמיים

    טוב עבור:

    • זוגות
    • הרפתקה
    • מוזר

    סיורים בכדור פורח פופולריים במיוחד בקרב זוגות, כאשר אתה ובן זוגך יוצאים לשמיים לנופים ציוריים. כל הטייסים המפעילים בלונים בצ'אנג מאי חייבים להיות בעלי רישיון טיס מסחרי, כך שגם אם זו הפעם הראשונה שלכם באוויר, הצוות ישמח לספק לכם את כל המידע הדרוש לטיסה בטוחה ונטולת מתחים. בעודכם נהנים מתצפית ממעוף הציפור על האזור, תוכלו לספוג את הפאר של העיר, כמו גם את האזור הכפרי התוסס. בלונים ממריאים מרחק קצר מצפון־מזרח למרכז העיר.

    9

    ספא זוגי

    לחוות שלווה

    טוב עבור:

    • זוגות

    ספא זוגי הוא אחת החוויות הפופולריות ביותר לזוגות בעיר, שם תמצאו מסאג'ים וטיפולים איכותיים. מסאג'ים מקצועיים כאן נערכים על ידי מומחים, ואתה יכול ליהנות מכל זה עם השותף שלך.

    מסאג'ים סטנדרטיים הם רק ההתחלה של מה שמוצע כאן, שכן תוכלו למצוא גם ארומתרפיה וטיפולים ייחודיים כמו אמבטיות חלב צמחים. חלק מחוויות הספא הזוגיות אפילו מציעות איסוף והורדה חינם מהמלון, כך שאפילו התחבורה שלכם מטופלת עבורכם. אתרי ספא ממוקמים בכל רחבי העיר.

    10

    נקודת תצפית על ביתן צ'אלרם פרקיאט

    לראות מראה מדהים

    טוב עבור:

    • זוגות

    נקודת התצפית של ביתן Chalerm Phrakiat היא אחד המראות האיקוניים ביותר באזור כולו וכזה שאתה ובן זוגך לא תרצו לפספס. כאשר אתה מסתכל החוצה, אתה יכול לראות תכונות טבעיות מבריקות, כמו גם את העיר עצמה.

    בגלל הנוף הנוח של העיר, זהו אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בלילה. האורות מהעיר מאירים את האזור כולו, ומוסיפים אווירה שלווה השונה בתכלית ממה שתמצאו במהלך היום. אתה יכול להגיע לנקודת תצפית זו ממערב העיר.

    מיקום: 99 Huaykaew Rd , צ'אנג פואק, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50300, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 06:00-19:00

    טלפון: +66 95 449 9958