צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    העיר העתיקה של צ'יאנג מאי

    אחת האטרקציות המרכזיות של צ'יאנג מאי היא העיר העתיקה שלה. בעוד בערים עתיקות רבות בכל רחבי תאילנד היו בעבר חומות וחפירים, צ'יאנג מאי היא כמעט העיר היחידה שבה החומות הישנות עדיין שלמות ברובן. בנוסף, בעיר שבתוך החומות הישנות יש עדיין הרבה נתיבים מקסימים שתוכלו לשוטט בהם בשעות הפנאי שלכם. העיר העתיקה היא האזור האהוב עלי לשהות בצ'אנג מאי, ויש הרבה מלונות קטנים לבחירה.

    כל סיור בעיר העתיקה יתחיל ככל הנראה בשער טאפאה הסמוך למרכז הצד המזרחי של החומות. השער שוחזר בשנות השמונים כדי להעריך איך השער והקירות נראו באמת.

    מכאן מומלץ ללכת צפונה לאורך החפיר. ליד הפינה הצפון־מזרחית נמצא שוק סומפט (Sompet Market), אחד מכמה שווקים טריים בתוך החומות. אם תלכו בסמטה הקטנה שבמרכז השוק, תעברו בחלק האחורי של וואט לאם צ'אנג ותגיעו לוואט צ'יאנג מאן, אחד המקדשים העתיקים ביותר בעיר העתיקה.

    אם תצאו מהצד הדרומי של המקדש ותפנו ימינה (לכיוון מערב), הרחוב הראשי הבא אליו תגיעו הוא Prapoklao Road. אתה תהיה ממש בתוך שער צ'אנג פואק. פנייה שמאלה תיקח אתכם עוד יותר אל לב העיר, תעברו על פני משרד תאי איירווייז ומשם אל בניין העירייה הישן ואל פסל שלושת המלכים. בית העירייה הישן הוא כיום ביתו של מרכז האמנות והתרבות של העיר צ'יאנג מאי.

    המשך במורד דרך פרפוקלאו ייקח אתכם לצומת של דרך ראג'דמנואן. משמאלכם, הכביש מוביל חזרה לשער טאפאה. בפינה אחת של הצומת נמצא בית ישן המשמש כיום כגלריה לחברה ההיסטורית האדריכלית של צ'יאנג מאי.

    קצת יותר בהמשך דרך פרפוקלאו נמצא המקדש הקטן אך היפה של וואט פאן טאו, ושכנו הגדול בהרבה, וואט צ'די לואנג.

    מהמקדשים האלה, אם תחזרו לראג'דאמנאן רואד ותפנו שמאלה, הרחוב יסתיים בסופו של דבר בוואט פרה סינג (Wat Pra Singh), ביתו של אחד מפסלי הבודהה הנערצים ביותר בתאילנד, וככל הנראה המועתקים ביותר.

    אתה יכול לקחת את זה איתך.
    הלוואי שתוכל לקבל את המידע הזה איתך כשאתה מבקר בצ'אנג מאי? עכשיו אתה יכול. עיין במדריכי הספרים האלקטרוניים שלנו.

    יש עוד הרבה מה לראות בעיר העתיקה. אם תעקבו אחר סיור ההליכה הנ"ל, ללא ספק תראו הרבה דברים אחרים ששווה לחקור.