צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    הכפר דוי פוי המונג

    גלו את כפר השבטים של בני המונג ותראו את הסאקורה הסיאמית ב"דוי פואי"

    One של אתרי התיירות המפורסמים בצ'יאנג מאי הנקראים "דוי פואי", הפסגה בגובה 1,658 מטר מעל פני הים שנוח להגיע אליה מהעיירה. דוי פואי הוא חלק מהפארק הלאומי דוי סוטפ – פוי במחוז צ'יאנג מאי שהוא 24ה הפארק הלאומי של תאילנד. המקום הוא הרים גבוהים המתנשאים לאורך רכס תאנון תונג צ'אי, והוא גם מקור מים חשוב לטיפוח העיר צ'יאנג מאי וחלק מהרובע השני סביב העיר. באופן קבוע, האקלים הוא קר ולחות מן הלחות של הערפל המכסה את האזור לאורך כל השנה עם הטמפרטורה הממוצעת שלה בין 10-12 מעלות צלזיוס.

    באופן כללי, התייר שמגיע להתפלל בוואט פרה תאט דוי סוטפ היה מרחיק לכת יותר כדי לבקר בקון צ'אנג קין ובכפר השבטי של המונג בדואי פואי, שכן הוא נמצא באותו מסלול של סוטפ – פואי.

    מה מעניין בדוי פוי

    פסגת דוי פואי שגובהה כ-1,658 מטרים גובה מגובה פני הים הוא המקום הגבוה ביותר של הפארק הלאומי Suthep – Pui. מיקום האקלים הנעים עם הבריזה העדינה בכל ימות השנה הוא מכוסה בארץ העצומה של עץ אורן. המקום הוא אחד המושלמים נקודות צפרות עם יותר מ -300 מינים של ציפורים, למשל, כסף פסיון, מזלג שחור גב, סיווה כחולת כנפיים (Siva cyanouroptera), וכו. יתר על כן, המספר המשמעותי של ציפורים שעוברות למקום במהלך החורף עם המינים הנדירים במיוחד רובין, Ultramarine לוכד זבובים, טורדוס נאומאני (מין של קיכלי), קוצ'ואה סגולה, למשל.

    וליד פסגת דוי פואי נמצא אתר הקמפינג של התייר שרוצה להאריך את הזמן כדי להתמכר לאופי של זה שיא. האתר בעל קיבולת של 250 אנשים נמצא הרחק מארמון בהובינג (Bhubing Palace) למשך כ-7 ק"מ. לאורך הכביש הצר והמדרון. אז, למי שאולי לא יתרגל לדרך, אנו ממליצים להגיע למקום עד השעה 5:00 מטעמי בטיחות וביטחון.

    1. נקודת המבט בדוי פוי

    ה נקודת המבט כאן היא יוצאת דופן ומאפשרת לך לראות את נוף העיר להלן. השטח הקטן של נקודת מבט זו מספק לך את המספרים של חנויות מזכרות ומתנות שהן בעיקר הסחורות המקומיות והשבטיות; תה, קפה, בגדים, תיקים, מתנות, סחורות חקלאיות ועוד. עם זאת, דבר מעניין הוא "קאו לואם פוואה" (שכח את הבעל אורז), את גרגרי אורז שחור הגדלים באופן מקומי בהרים עם חומר מזין גבוה. אז, זה יהיה רעיון טוב לקבל את זה בחנות כאן עם המחיר הידידותי מאשר הארוז בסופרמרקט.

    2. כפר שבטי המונג בדוי פואי

    זה כפר מטפסי ההרים נמצא במו 11, מחוז המשנה דוי סוטפ, מחוז מואנג, צ'יאנג מאי עם אוכלוסייה של 747 (על פי הסטטיסטיקה בשנת 2007). רובם חיים את חייהם במסחר, וחלקם חקלאים. יש הרבה של סיור מושך בתוך הקהילה כדי שתוכל ליהנות בזמן שאתה ביקור באתר.

    חנויות המתנות ממוקמות באזור הכפר. שהוא גם ייצור פנימי וגם אספקה מבחוץ. המוזיאון המקומי של המונג, גן הפרחים שהמבקר יכול לקבל את השמלה המסורתית תחפושת לצילומים. כמו כן, המקום מוקף ידידותי ו נוף מקסים המאפשר לך לראות גם את הנוף של פסגת אינתנון. ה דבר טוב הוא המקום נוח עבור התייר לבקר מאז המיקום לא רחוק מהעיר צ'אנג מאי עם כשעה נסיעה בלבד. לחלופין, אתה יכול לקבל על שירות הטנדר מ- Doi Suthep שהוא זמין בכל עונות השנה עם THB600 – THB900 תמורת תשלום לכיוון.

    3. יוצאים לסיור בכפר השבטי המונג בדוי פואי

    ה תושבים, באופן קבוע, מוכרים הרבה מוצרים מקומיים שהם בעיקר המזכרות והדברים האכילים. ועד הגבעה נמצא הגן ש מי שרוצה לטייל צריך לשלם עבור דמי הכניסה של THB 20 לאדם. חוץ מזה, הייתם עדים לכפר כולו מרוהט עם פרחי הטמפרטורה התוססים יחד עם ילדי השבט החמודים ב הלבוש המסורתי המתנה כדי לקבל את פני ולהצטלם עם התייר. ואם זה לא מספיק לך כדי לקשור את עצמך למקום, המסורתי תחפושת זמינה גם עבורך להשכרה בכניסה עם המחיר סביב THB50 ליחידה כלל סט מלא של אביזרים. בנוסף, המסוגנן המקומי לעזור לך לקבל את השמלה השבטית כראוי, כמו גם.

    גולת הכותרת של הכפר הזה היא גינה קטנה מסודרת על ידי התושבים ומוזיאון המונג שבו המקום לייצג את המונג של אורח החיים בימים ההם לגבי איך הם חיו את החיים כלל פאונד אורז עם הדברה בסגנון קלאסי בטיט והליכון. יתר על כן, מכשירי חשמל ששימשו בעבר אשר היו עשויים בעיקר מעץ, במיוחד פיסות של הראיות לכך שהם שתלו את האופיום עם דגימת האופיום עץ ופרח שנדיר לראות עבור פרח האופיום לאחרונה.

    4. גן הפרחים של דוי פוי (או נקרא גם גן המפלים בדוי פוי)

    גינה קטנה וחמודה בדוי פוי עם דמי כניסה של THB 10 לכל אדם. החצר מכוסה במגוון צמחי החורף כגון חמניות מקסיקניות, פוינסטיה הידועה יותר בתאילנדית כמו "עץ חג המולד", מלוויה, חצוצרת השטן וכו ', גם קצת מפל לטפח את הגן הזה.

    5. מוזיאון שבט המונג היל

    פנים המוזיאון מעוצב למעונו של האנשים המגוונים של שבטי ההרים המתגוררים בדוי פואי עם המכשירים היומיים וכלים; המונג, לאהו, אקה וליסו. והחלק האחורי של הבניין הוא גן ששותל כמה מינים נדירים של צמח כלל את האופיום.

    6. דוי פואי תה שמח

    טעמו את המגוון הרחב של תה צמחים מענג, כולל סטביה, ג'ינגקו, חריע, ג'יאו גו לאן (עשב הפלא) ותה תות שהם כל המוצרים של דוי פוי.

    7. סכר צ'ה קה (בית התה של העורב השחור)

    נסו בחינם את כל סוגי התה הצמחיים שהופכים את הקלאסי תנור בסגנון שגם יכול לחמם אתכם. והמחיר כל כך זול וזה פשוט רק THB 50 לסט.

    8. קפה המונג דואי פואי

    בית הקפה המפורסם של הכפר שהביא ו יישם את הפילוסופיה של המלך בהומיפהול ואת הידע הנגזר מ פרויקט מלכותי לפיתוח מוצר הקפה של דוי פוי. קפה ערביקה משובח שעועית שנטעה באזור הפארק הלאומי דוי סוטפ – פואי ו נבחר בקפידה, ניקה ואוחסן. לאחר מכן, הוא צלוי בעדינות כדי להפוך קפה לחלוט טרי עם ארומה אינטנסיבית וטעם כי היית אוהב.

    9. משרד תחנת המחקר דוי פוי

    תחנת מחקר זו היא חלק מיוזמת קרן הפרויקט המלכותי של HM King Bhumiphol (ראמה התשיעי). תחנת המחקר דוי פוי או מה שמכונה באופן מקומי "סואן סונג סן" פירושה מאתיים אלף הפארק הממוקם על דרך סריוויצ'אי, תת-מחוז סוטפ במחוז מואנג בצ'יינג מאי. הקרקע כיסתה כ-192,000 מ"ר של שטח שהוקצה כחוות הדגמה, מתוכם 118,400 מ"ר בהערכה.

    המקום הוא מה שמכונה אחד הפרקים החשובים ביותר בהיסטוריה של תאילנד, שכן זהו המקום שבו המלך המנוח בהומיפהול תרם את הקרן הפרטית שלו על 200,000 THB כדי לתמוך בעבודה במחקר ופיתוח של הרמה. כמו כן, מתן הקרקע עבור אוניברסיטת Kasetsart על מנת ליישם את המחקר של קרן הפרויקט המלכותי לגבי הדגמה חקלאות והפצה של צמחי החורף.

    10. הסאקורה הסיאמית בקון צ'אנג קין

    סאקורה הסיאמית או הידועה באופן רשמי "פריחת הדובדבן של ההימלאיה הפראית" ניתן לצפות בכל אתרי הפריחה. עם זאת, פריחת הסאקורה הסיאמית בקון צ'אנג קין היא חסרת תקדים ביופיה כאחד המקומות המרהיבים ביותר בנקודות הסאקורה הסיאמיות בתאילנד. האזור שוכן בתוך מרכז המחקר וההכשרה החקלאית קון צ'אנג קין היילנד.

    הכפר הקטן בו המקום הוא ביתם של מספר רב של עצי דובדבן הימלאיה פראיים שכאשר הגיע הזמן בחורף, העלים נושרים מהעץ ורק הפרח הוורוד הפורח והמקסים התפשט על פני האזור. עם זאת, הפריחה אינה נוכחת בדיוק בזמן העוקב מדי שנה אחר האקלים בכל שנה. לכן, ייתכן שתצטרך קצת מזל כדי לבקר במקום בזמן הנכון. בכל מקרה, אתה יכול לבדוק לפני משרד מרכז המחקר.

    הדרך ללכת לקון צ'אנג קין נמצאת באותו נתיב אל אפשר להגיע לפרה תאט דוי סוטפ (Phra That Doi Suthep), לארמון בהובינג ולכפר שבט המונג היל. באופן אידיאלי, אם תגדיר את הטיול שלך כראוי, תוכל לבצע צ'ק-אין אחר אטרקציות בקרבת מקום. עם זאת, בשל משך הזמן והמרחק של כל נקודה, עם זאת, ייתכן שיהיה קשה לצאת לטיול של יום אחד.

    ובכן, נחזור לדובדבן ההימלאיה הפראי פריחה בקון צ'אנג קין, לא? זוהי תוכנית טובה להתחיל את הטיול ב בשעות הבוקר המוקדמות. ומומלץ לתייר לנסוע על ידי רכב בעל ביצועים גבוהים מאז הכביש מהכפר מונג-היל-שבט אל קון צ'אנג קין הוא די מחוספס ומדרון, ובנוסף חלק מהמסלול הוא לא טוב ונתיב אחד לנסוע. לכן, הוא זקוק למיומנות ולמודעות נהג.

    סמן נקודה כדי לצלם את התמונה

    קון צ'אנג קין בבוקר הוא די הרבה יותר טוב אטמוספירה מכיוון שהשמש הפוכה לנקודת השיא לצלם את התמונה. אם אתה בא למקום אחר הצהריים עם האור שמאיר ישירות לאובייקט שיהיה קשה לצלם את התמונה המצוינת. חוץ מזה, מתחיל הטיול שלך בקון צ'אנג קין בבוקר מציע לך יותר זמן לטייל ולהתפנק בסצנה הציורית ובאווירה הנעימה לאורך שביל ההליכה היורד אל בית הקפה שפעל על ידי הפרויקט המלכותי מרכז מחקר. לכן, אנו מבטיחים כי המקום כדאי עבור התמונה מאהב, אכן.

    בית הקפה הוא הפנימי ביותר של המקום שהוא אחר נקודה אטרקטיבית של קון צ'אנג קין כמו האתר מציג את המבקרים עם פנורמה פנטסטית של קון צ'אנג קין. ולא רחוק מבית הקפה הוא בית הארחה, אם כי הבניין נראה די עלוב הוא מציע לך מבריק הנוף של דובדבני ההימלאיה הפרחוניים הפרושים על פני האדמה ב הכניסה לפרויקט.

    עבור כל מי שרוצה למקסם את החוויה שלך באופן בלעדי כאן, להישאר בלילה בבית ההארחה של הפרויקט המלכותי יהיה fabbo. מקום הלינה במרכז המחקר וההכשרה החקלאית קון צ'אנג קין היילנד (Khun Chang Kien Highland) זמין למבקרים, אך חובה לבצע את ההזמנה מראש. לכל שאלה נוספת, אנא צרו קשר עם משרד הפרויקט בטלפון +66 53 944 053. אחרת, עבור funkier יותר, אתה יכול ללכת עם סגנון קמפינג בחלק העליון של Doi Pui אשר מציע לך עם נוף פנורמי מרהיב.

    אתר קמפינג בנשיונל פארק

    מיקומו של אתר הקמפינג רחוק יותר מארמון בהובינג, ולפני שתגיעו לקון צ'אנג קין, זהו אתר הקמפינג של הפארק הלאומי. זהו המקום הפנטסטי המאפשר לכם לצפות בכוכב על השמיים וגם על הקרקע. כן, בשטח! כי מהמיקום אתה יכול לראות את אור הזרקורים הנוצץ ואת הנוף של העיר צ'אנג מאי בלילה, בבירור. כדי לבצע את ההזמנה עבור שטח הקמפינג, אנא בקרו באתר האינטרנט http://www.dnp.go.th/parkreserve/. לקבלת מידע נוסף, אנא צרו קשר עם הפארק הלאומי דוי סוטפ – פואי בטלפון +66 53 210 244.

    הכיוון ללכת לכפר שבט גבעת המונג ו לקון צ'אנג קין יש אטרקציות תיירותיות מרגשות אחרות שאסור לכם לפספס אם יש לך מספיק זמן לטיול שלך. לדוגמה, מפל מה סה, מפל מונפאטרן, מפל טאד מוק, מפל הואי קאו, וואנג בואה באן, כולל לגן החיות של צ'יאנג מאי שנמצא למרגלות הר דוי סוטפ, כ ובכן.

    איך מגיעים לדואי פואי

    ברכב:

    נוסע לאורך דרך הואי קאו ועובר את צ'יאנג מאי האוניברסיטה וגן החיות של צ'יאנג מאי. לאחר מכן, אתה ממשיך לנסוע באותו כיוון כדי לכו לוואט פרה תאט דוי סוטפ שעובר על פני אנדרטת קרובה סריוויצ'אי, וואט פרה הדוי סוטפ ההוא, ארמון בהובינג. וכ -4 ק"מ מהארמון הוא דוי פוי.

    בתחבורה ציבורית:

    בחזית אוניברסיטת צ'יאנג מאי נמצא מרכז האדום שירות טנדרים כדי להגיע לדוי סוטפ, ארמון בהובינג ודואי פוי. ה החיוב הוא THB 60, 100 ו- 150, בהתאמה, אחרת, אתה יכול גם לבקר בכל של המקומות.

    פרסומת