צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    פארק הצלת הפילים צ'אנג מאי

    בצ'יאנג מאי יש פארק להצלת פילים, שמטפח ומשמש מקלט למינים המקסימים האלה שתיירים בהחלט צריכים לבקר בהם. לפילים יש חשיבות רוחנית ומשמעותית בחייהם של התאילנדים. בהגיעם לפארק הצלת הפילים, יובטח לתיירים כיף אינסופי תוך כדי משחק עם החיות המקסימות הללו.

    האתרים העיקריים של צ'יאנג מאי הם מקדשים עתיקים ואדריכלות לאנה נועזת עם גגות עץ מעוגלים בחלקם העליון, גילופים מורכבים בפנים יחד עם עתיקות מצופות רבות ופסלי בודהה מוזהבים יקרי ערך. העיר צ'יאנג מאי היא אפוא יפה, שלווה וקדושה ביותר. לא רק זה, אלא שהעיר מחזיקה גם בנופים טבעיים יפים רבים, שמורות טבע פראיות, כמו גם קניות ואולפני אמנות מסורתיים.

    ניתן לומר כי העושר של טיול צ'אנג מאי יגרום לך לעבור מהפתעה להפתעה. פילים הם בעלי חיים נפוצים בתאילנד, במיוחד ביעדי תיירות תאילנדיים המפורסמים ביערות ובאזורים ההרריים. בצ'יאנג מאי יש פארק להצלת פילים, שמטפח ומשמש מקלט למינים המקסימים האלה שתיירים בהחלט צריכים לבקר בהם.

    לפילים יש חשיבות רוחנית ומשמעותית בחייהם של התאילנדים. בהגיעם לפארק הצלת הפילים, יובטח לתיירים כיף אינסופי תוך כדי משחק עם החיות המקסימות הללו.

    תינוקות פילים בפארק ההצלה

    בפארק להצלת פילים בצ'יאנג מאי יש יותר מ-50 פילים; כולם אינם קשורים בדם. פילים אלה ניצלים ומובאים מכל רחבי תאילנד כדי לאלף עם המטרה העיקרית היא להגן עליהם מפני הכחדה. הפארק בטוח יהיה יעד תיירותי תאילנדי נהדר עבור אלה שאוהבים לבלות וללמוד יותר על חיה זו. עם השטח הממוקם בעמק מוקף הרים ונהרות, זה מאוד נוח לטפח פילים בפארק.

    לעתים קרובות הם חופשיים לשוטט בסביבה הטבעית ולא מורמים או נעולים כמו פארקים אחרים. זוהי הזדמנות טובה לתיירים להתבונן, להביט מקרוב, לצלם, להאכיל פילים, לשחק ולטפל בהם בצורה קלה. הפארק מחולק לשני אזורים גדולים: הטיפול (פארק טבע הפילים) ומרכז השיקום (מקלט הפילים).

    תיירים מבקרים בפארק הצלת הפילים

    פארק טבע הפילים הוא אזור לפילים פצועים או שעברו התעללות. הם מובאים לכאן לטיפול ולאחר החלמה; הם יועברו לאזור האכלה בהייבן. בינתיים, Elephant Haven הוא אזור נופש נרחב לפילים עם שטח של עד 800 דונם. אם תגיעו לכאן תיירים יראו ממקור ראשון את הפילים המקסימים המטופלים בעדינות. אתה יכול למעשה להאכיל ולשחק איתם גם כן.

    תיירים מאכילים פילים

    למרות שהפילים הם סמל של תאילנד, הריגתם לצורך שנהב עדיין מתרחשת. במאה הקודמת הוערך כי כ-100,000 פילים חיו בתאילנד. עם זאת, מספר זה פחת באופן משמעותי עקב שחיטה עבור שנהב או עיור אזורי יער עבור תושבות אנושית.

    מתנדבים בפארק הצלת הפילים

    כדי למנוע את הכחדתם של פילים, הקימה ממשלת תאילנד את שמורת הפילים הזו כדי לשמר את החיה הסמלית הקדושה של תאילנד. לכן, טיול בפארק לא רק עוזר לתיירים לקבל ידע על העובדות והחיים של הפילים, אלא גם מושך את בני האדם קרוב יותר לטבע כדי לאמץ את היופי שהוא מציע. ממרכז העיר, תיירים יכולים לקחת אוטובוס, מונית או לשכור אופנוע כדי להגיע ליעד.